kaanknv yazdı:copycat yazdı:Bütün tebriklerini gönderen dostlarıma tek tek teşekkür etmek isterdim ama Tapatalk sorun yaratıyor malûm.
Herkese teşekkürler.
Ayrıca elektrikli araca dair kısa yorumlarımı da müsaadenizle ara ara yazacağım.
Şimdilik sessizlik ve fiyata göre performans memnun etti.
CPH2113 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam hayırlı uğurlu olsun.
Ben de yaklaşık 5 yıldır sürekli yeni bir sorunu, bakımı, masrafı çıkan aracımdan sonunda ayrılarak elektrikli trendine katıldım.
Hem aracımı değerinde ikinci elde aldıkları için hem de bu fiyata daha dolu bir sedan araç olmadığı için Ioniq 6 tercih ettim. Kış mevsiminde menzil ciddi manada farketse de yaklaşık 10 günde 1200 km yaptım. Bunun yaklaşık yarısı Mersin-Gaziantep arası gidiş geliş. Diğer yarısı şehiriçi genelde de klima açık bir şekilde. Nonstop yolculuk pek sevmediğim için şimdilik zorluk çekmedim.
Aracı %92 şarj ile aldım. Iki defa %80 olacak şekilde DC, bir defa %100 olacak şekilde AC şarj ettim. Bir defa da uzun yolda %50'dan %80'e olacak şekilde AC şarj etmem gerekti.
Normalde nişanlımla Mersin-Gaziantep yolunda en az 2-3 defa mola verdiğimizden elektriklide resmen yol süre olarak kısalmış oldu

Şuan için çok memnunum. Bu fiyat bandında marka içinde dahi(kredi kampanyalarını da düşününce) Elantra binmektense elektrikli çok daha iyi bir tercih oldu. Her şeyden önce çok yakışıklı ve çok geniş bir kere

Zaman geçtikçe ben de deneyimlerimi paylaşırım bu başlık altında.


SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam aracınız çok güzel, güzel günlerde kullanın.
Ioniq6 benim de ön sıralarda düşündüğüm araçlardan biriydi. İlk elektrikli alacağım için daha kompakt bir araç almak istedim bir de MG'nin 204 beygir olması biraz çekti.
Ancak genel itibariyle bütün elektrikli araçları kardeş olarak görüyorum:)
Tıpkı motosikletler gibi bir dayanışma da var sanki trafikte.
Şimdilik bir hafta oldu ve ben elektrikli araç konseptinden cok memnunum.
Pek uzun yol yapan biri değilim ve şehiriçinde gerçekten avantajlı.
Şarj olayı da öyle korkulduğu gibi zor değil.
AC şarj kablosu yoktu araçta, onu da 5m olarak 4.000 gibi bir fiyata netten aldım.
MG kompakt bir araç ve performansı gerçekten üst düzey bir GTI gibi. Şanzıman olmadığı için hızlanma doğrusal ve etkileyici.
Aracın elektrikli olması dışında kalite çizgisi ve karakteri bana zamanında sahibi olduğum Golf 7' yi hatırlatıyor. Ben daha Çinli bir araç bekliyordum ama olumlu anlamda şaşırdım.
Tabii gelecekte sorunsuzluk anlamında be getirecek göreceğiz.
18.000 km'ye ulaştık ve şimdilik bir sıkıntı çıkmamış.
Seneye eşimin aracını değiştirme durumu var. Bu gidişle ona da elektrikli bir SUV almayı düşünüyorum.
CPH2113 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi