Caner1983 yazdı:OnatOzer yazdı:Caner1983 yazdı:Sonra türkiyedeki servislere güvenin deniyor ya ??????? Hepsi aynı değil klişesine girmeyin lütfen
Caner bey, Türkiye'deki servislere neden güvenemiyorsunuz? Ya da yurtdisindaki servislerde de boyle seyler yaşanmıyor mu? Ozellikle cogu mesajınızda Türkiye'deki servislerden dem vuruyorsunuz, ilgili bir kotu deneyiminiz varsa lutfen bizlerle de paylaşın.

Onat bey sizde ısrarla hepsinden memnunsunuz galiba ben şu servis şu kişi diye kimseye hedef göstermedim bakla çıkarma dışında onuda yetkili bayi yaptı bakla vidalarını kanırtıp çizdi başka tecrübem yok bu benim fikrim ister hoşunuza gider ister gitmez ben şu usta mı dedim şu şehrin servisi mi dedim ama ısrarla bu konuda bir çıkışmanız oluyor anlamıyorum şu sevis mükemmel çok dikkatliler diye bir öneri de okumadım fikrimi özgürce söyleyemeyeceksem yorum yazmayayım isterseniz
Tabii ki düşündüğünüzü yazmakta özgürsünüz

Ben sadece bir tecrübeniz varsa aktarmanızı dilerim ki diğer saatseverler de bu durumlarda temkinli olabilsin.
Ancak Türkiye'de bir saat servisi ile kötü tecrübe yaşamadan sürekli yerel servisleri yermek bana desteksiz bir düşünce gibi geliyor. Hatırlarsanız bayiide başınıza gelen olayla ilgili de sonuna kadar haklı olduğunuzu söylemiştim.

Hatta buna ben de katılıyorum, Türkiye'de gerçekten bazı bayiler konusunda bilgisiz elemanlar çalıştırıyor. Ancak "Türkler tü kaka, servis falan beceremez; Yunanistan'a Rolex servisine gidelim" tandansında düşünceleri de temelsiz ve yanlış buluyorum. Umuma açık bir yere bir konuda yorum yazıyorsak temelinde bir tecrübe, bir deneyim olmalı. Tüm servisleri de daha deneyimlemeden itham altında bırakmanın da kul hakkına gireceğini düşünüyorum.

Ahbob; durumunuza çok sevindim. Bu olay umarım müessesenin Servis konusunda daha hassas olmasını sağlar. Yine de Nomos gibi bir markayı hayatınızdan kötü tecrübe ile tamamen çıkartmayın
