razz » 28 Eyl 2012, 16:48
Drk, Z3 öneririm.. Yürür aksamın çoğunluğu E30 üzerine.. Trim ise E36 ağırlıklı.. Manuel tentenin mekanik açıdan sorun çıkarrtığına hiç şahit olmadım lakin elektrikli mevzu bahis ise eğer iyice kontrol etmekte fayda var.. Parça fiyatları gayet uygun, bulunabilirlilik fevkalade yüksek.. Memleketin benzin/kasko/vergi uygulamaları sağolsun 2.8lt versiyonların fiyatı 1.8lt'lerden daha düşük veya aynı.. Kronik sorunlar ABS sisteminde, kalorifer sisteminde ve bazen de Vanos düzeneğinde görülebiliyor.2000 öncesi modellerde kullanılan silindir kapaklarında Nikasil denen özel bir alaşım bulunduğundan kabiliyetsiz yurdum ustaları yaptıkları motor 10000km. sonra yatak sarınca " bunlar motor yiyor aĞbi " deyip b.k atsa da gönül rahatlığıyla almanı tavsiye ederim..Eğer km. yüksek olursa ehil bir usta kolaylıkla motoru revize edebilir.
Yolda bırakma BMW için -normal koşullarda- sık rastlanan bir durum değil.. Böyle net tanımlamaları gerçekten hakeden araçlar ( Lada Samara, Ford Pinto, AMC Gremlin, Trabant, Yugo ) için kullanmak daha uygun olur..
Bu işe başlama niyetini göz önünde bulundurarak zaten bir uzakdoğu, Fransız veya İtalyan otomobili almayacağın aşikar o bakımdan yine hoşuna gitmesi muhtemel alternatiflerden -bütçe mevzusunu tenzih ve biraz da tahmin ederek söylüyorum- R107 kasa bir Mercedes de uygun olabilir.
Eski model otomobil restore etmek için TR'de gereken üç şey;
1) Para..
2) Zaman.. ( paran varsa restore edilmişini alırsın.. yani yine para )
3) Sabır.. ( ustaların hassasiyeti seninle bir olmayacak ve sen yapılan işi beğenmeyip tekrar yap dediğinde sana "sen git sıfır al aĞbi" diyecekler.. ama paran varsa yurtdışında toplanmışını alırsın.. kısaca para )
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "