bengisaat » 11 Kas 2011, 03:39
Geçenlerde firmaların kurumsal kimliklerine haksız yere laf edilmemesi konusunda yaptığım açıklamaya bu konuyu örnek göstermek isterim.
İlk mesajda Tevfik Aydın firmasına karşı kırıcı cümleler ve son mesajda övgü ve takdir...
Amacım kimseyi kırmak değil affınıza sığınarak eleştiriyorum, o mesajımda da belirttiğim gibi, bir firma yada kişi hakkında yazı yazarken iyi düşünüp ; bu mesleğe yıllarını vermiş firmalara heleki kaliteli markalara ve onların servislerine karşı biraz daha hoşgörülü olmalıyız.Moraliniz bozulsada bunun acısını ne sattığını bile bilmeyen sarraf ,mağaza kıskacı arasında direnen firmalardan çıkarmamalıyız..
Tevfik Aydın firması da piyasadaki yüzlerce binlerce mağaza gibi ucuz saatleri alıp 3-4 katı karla satmayı düşünmeyen saatlere/saatçiliğe belki tüm sermayesini yatırmış sattı malın arkasında duran nadide bir kaç firmadan biridir.
Eskilerde müşteri daima haklıdır sözünü benimsemiş olan biz eskiler bu işlerden çekildikçe, müşteri kavramı tüketici olarak değişmektedir ve bir kaç yıl daha sonra müşterinin tek koruyucusu kanunlar olacaktır çünki yeni nesil esnaf sattığı malı çoğunlukla bilmiyor, en basit bir fonksiyonlu saatin ayarlamasını bilen satıcı ortalaması emin olun % 20 yi geçmez...
Saatçilerin sarraf ve mağazalara karşı halen direnebilmesi beni sevindiriyor ki bu sürdükçe saat severler güvenle saat alıp takmaya devam edecekler,oysa sadece saat satışı yapan dükkanda bilinçsizce pil ,kayış takan satıcılar çoğalmakta.Hatta son yıllarda saatlerin % 80 i saatçilik yapan firmalar değil sarraflarda,büyük mağaza zincirlerinde 2 ay önce işe girmiş tezgahtarlar tarafından yapılmakta.
Bir kaç keredir mağazalarda saat reyonlarına yanaşıp sorduğum basit bir soruya bile cevap veremeyen tezgahtarları gördükçe içim eriyor...
Lütfen saatinizi saatçiden alın,saate değer verenlere hoşgörülü olun ...
facebook.com/saatatolyesi/