



SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
manil yazdı:Bugün, burada bir firmayla yaşadığım tecrübeye yer vermek istiyorum.
Bildiğiniz üzere Pilot JUSTUS dolmakalemim vardı ve kalemimi severek kullanıyordum. Her ne olduysa, kalemde ufak bir sorun çıktı. Amatör düzeydeki kalem kullanıcısının dikkat dahi etmeyeceği bu durum beni biraz rahatsız etti.
Kalemin Türkiye ithalatçısı ile görüşüp görüşmeme arasında tarafsız kaldım, bilirsiniz genelde bu tür ürünlerde one-shot tabir edilen bir müşteri politikası vardır, yani satıcı size satar ve siz sonra aldığınızla kalırsınız. Hele ki üründe arıza çıkacak, suçsuz olduğunuzu ispat etmek ipten adam almak kadar zordur. Sonuçta lanet olsun der, bırakırsınız.
Ben de böyle olacağını düşünerek, en kötüsü "şansımızı denemedik demeyiz" mantığıyla Pilot kalemlerin Türkiye Distribütörü Umur Kırtasiye ile kontakt kurdum.
Kurum ve özelde Müşteri İlişkilerinden sorumlu yönetici İlker Bey'in olağanüstü ilgisiyle, kalem ilk önce muayene için Fransa'ya ve sonra da Japonya'ya gönderildi.evet, kalem gitti yani.
Bir süre geçti ve İlker Bey sağolsun, kalemde üretimden kaynaklanan hatanın olduğunun Pilot tarafından da kabul edildiği (bu kalemler kısmen elde yapılıyor ve japonların sıkı prensipleri sonucunda elde tek tek kontrol edilip öyle karar veriliyormuş) iletildi. Enteresan olan Türkiye distribütörünün, bu olaydan ötürü şahsıma sıfır, başka bir JUSTUS vererek gönlümü alması oldu. Şaşırdım
Dön TSF Yaşam Stili - Lifestyle & Entertainment
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 89 misafir
|