TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shots

Her An Her Yerde Saat Günlüğü

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 24 May 2016, 16:20

Bende C200 k vardı 184hp 250NM torklu,bolt on supercharger kasnağı ve egzoz ve kutu içi filtreyle epey iyiydi ama klasik ölü mercedes gaz tepkisi ve hissiz direksiyon fren gaz yürüyen aksam geometrisiyle malesef kullanıcı otomobili degil konfor odaklı.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Clk » 24 May 2016, 17:39

Türkiye'de ki vergi sartlarini bildigimi hatta bu yüzden Range Rover'i sattigimi belirterek " 4 silindirli lüks otomobil olmaz" demek istiyorum.

Lüks Salon dedigin gürültüsüz gidecek cekisi iyi olacak : 4 silindirde yok
Lüks Spor dedigin yüksek beygirli ve yüksek torklu olacak. Hem alt devirlerde canli hem de üst devirlerde yirtici olacak. 4 silindirde yok.

Birde bunun üzerine otomobilin compact segmente göre fazla olan agirligi da binince essek ölüsüne dönüyor araclar.

Dizel yada benzin 250 HP ve 400-500 Nm Lüks segmentin olmazsa olmazi "BENCE".
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Cct » 24 May 2016, 19:47

Clk yazdı:Türkiye'de ki vergi sartlarini bildigimi hatta bu yüzden Range Rover'i sattigimi belirterek " 4 silindirli lüks otomobil olmaz" demek istiyorum.

Lüks Salon dedigin gürültüsüz gidecek cekisi iyi olacak : 4 silindirde yok
Lüks Spor dedigin yüksek beygirli ve yüksek torklu olacak. Hem alt devirlerde canli hem de üst devirlerde yirtici olacak. 4 silindirde yok.

Birde bunun üzerine otomobilin compact segmente göre fazla olan agirligi da binince essek ölüsüne dönüyor araclar.

Dizel yada benzin 250 HP ve 400-500 Nm Lüks segmentin olmazsa olmazi "BENCE".

Geri kalmışsın abi sen ne 4'ü 3 silindirli lüksler var artık :lol:

418i GranCoupe'ler cirit atıyor heryerde, nasıl kıskanmışsam geçen çarptım bir tanesine :lol:
Her türlü saat itinayla takılır.
Kullanıcı avatarı
Cct
 
Mesajlar: 4846
Yaş: 40
Kayıt: 21 Oca 2013, 20:07
Konum: İstanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Bg17 » 24 May 2016, 20:26

Cct yazdı:
Bg17 yazdı:Cct c serisi mi o?


Sent from my iPad using Tapatalk

Evet 2011 C180.

Pedal Chip taktırmış arkadaşım gaz tepkilerini hızlandırmak için. Biraz arka lastik aşındırdım el koyup :D


Ben 3 adet farkli c180 kullandim, gaz tepkisinin gec olmasi disinda hicbir sikayetim yoktu. Hatta evdeki diger araba a6 olmasina ragmen tercih ediyordum.

Yani biraz zevk meselesi ama bence turkiye icin ideal arac
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullanıcı avatarı
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kayıt: 27 Oca 2012, 07:42

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 24 May 2016, 21:12

Almanyada yaşıyor olsaydım şu an kapımda birtane M3 birtane Carrera Turbo duruyordu.Bizdeki vergilendirme yüzünden malesef 4 silindirli araclara lüks diye binmek durumundayız arkadasım daha yeni M5 aldı sıfır rusyada buradaki 3.20 parasına.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Clk » 25 May 2016, 00:01

Baran sen deme böyle seyler. En kral 320 Türkiye'de 65.000 Euro. Avrupa'da ayni arac 50.000-55.000 Euro arasi.

Bu arada bana sifir M5'i 65.000 Euro'ya bul yarin 2 tane almazsam adam degilim. :D

115-120.000 Euro'dan asagi yeni M5 yok onlarda bos araclar zaten. ;)
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Bg17 » 25 May 2016, 02:19

Clk yazdı:Baran sen deme böyle seyler. En kral 320 Türkiye'de 65.000 Euro. Avrupa'da ayni arac 50.000-55.000 Euro arasi.

Bu arada bana sifir M5'i 65.000 Euro'ya bul yarin 2 tane almazsam adam degilim. :D

115-120.000 Euro'dan asagi yeni M5 yok onlarda bos araclar zaten. ;)


Sizi amerikaya alalim, 65000 Euro 71000 usd eder, o fiyata 1 2 yasinda 911 4s, m3 m4 hepsi alinir, para bile kalir. Alman arabalari almanyadan ucuz burda
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullanıcı avatarı
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kayıt: 27 Oca 2012, 07:42

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Clk » 25 May 2016, 06:58

Basar bir de bana Florida'da sirketi acma diyorsun :lol:
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

ÖncekiSonraki

Dön TSF Bugün Kolunuzda Hangi Saat Var - Daily Wrist Check

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: BaranKurt, murat2101, Silence ve 110 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners