Clk yazdı:Türkiye'de ki vergi sartlarini bildigimi hatta bu yüzden Range Rover'i sattigimi belirterek " 4 silindirli lüks otomobil olmaz" demek istiyorum.
Lüks Salon dedigin gürültüsüz gidecek cekisi iyi olacak : 4 silindirde yok
Lüks Spor dedigin yüksek beygirli ve yüksek torklu olacak. Hem alt devirlerde canli hem de üst devirlerde yirtici olacak. 4 silindirde yok.
Birde bunun üzerine otomobilin compact segmente göre fazla olan agirligi da binince essek ölüsüne dönüyor araclar.
Dizel yada benzin 250 HP ve 400-500 Nm Lüks segmentin olmazsa olmazi "BENCE".
Geri kalmışsın abi sen ne 4'ü 3 silindirli lüksler var artık
418i GranCoupe'ler cirit atıyor heryerde, nasıl kıskanmışsam geçen çarptım bir tanesine

Her türlü saat itinayla takılır.