TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj onatozer » 26 May 2013, 23:22

dusuk hacimli araçlar icin onden-arkadan çekis bence tamamen sürücünün kullanım karakterine gore değişir. Efendi efendi evden ise kullanacak sürücüler icin elbette hiçbir farkı yok ancak her virajı istahla donen hastalıklı sürücüler icin onden çekişe gore hayli avantajı vardır rwd araçların. Evet fazladan binliralar vermeye değmez ama su cla serisi bir de arkadan çekis olsa cok keyifli bir genc arabası olurdu.
"Watch Idiot Savant"
Kullanıcı avatarı
onatozer
 
Mesajlar: 2188
Kayıt: 27 Nis 2010, 17:02
Konum: Ist-Ank

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 26 May 2013, 23:59

Ralli icin konusursak ayarli difransiyelli 4ceker otomobiller zamana karsi yarislarda duzgun cizgi tutma acisindan avantaja sahiplerdir tek dezavantajlari agirliklaridir.Arkadan ceker otomobillerle efsanelesen ve ciddi derecelere imza atmis bircok yerli yabanci pilot sayabilirim.Onden ceker otomobiller ralli araclarinda kilitli difransiyel olmasina karsin kafadan kayma egilimi gosterir ve zaman kaybettirir ki saniye saliselerle 2.lik kursusune dusebilirsiniz.Arkadan itis otomobillerde ise kayma esnasindada dogru cizgideyseniz kayarkende hizlanabilmenize olanak sagladigindan onden cekerlere gore avantajlidir.Artistlik rallide zaman kaybettirsede genel siralamadaki yerinize ve hedefinize gore seyirciye oynayabilirsiniz.Her pilotun bir surus tarzi vardir ki colin mcrae yolun tamamini kullanarak surdugu icin hem favorim hemde benim kullanim tarzima en hitap eden tarzdaki surucudur.Kaydirmadan temiz kullanan surucelerdense ulkemizde yetisen en basarili genc pilotlardan sevgili arkadasim yagiz avci onden ceker ile en temiz giden pilotlardan biridir.Aracin nerden cektigi farketmez her aracla eger zemin musaitse ki etaplarda cogunluk toprak ve cakil oldugundan onden cekeride fazla gucten dusurmeden seyirciyi memnun etmek mumkundur.Gunluk araclara geldigimizde ise denge olarak yine en verimli olani 4 cekerden sonra arkadan cekerdir.Onden cekerin avantaji acemi dostu olmasidir limitlerini cok daha oneden surucusune direksiyon araciligi ile iletmesidir.Gucsuz ama sportif his veren bircok seri uretim arac sayabilecegim gibi gucsuz arkadan ceker otomobillerdende keyif alabileceginizide soyleyebilirim.Tek fark guclu otomobille daha dusuk suratler yeterliyken gucsuz arkadan ceker otomobillerde yuksek suratlere ihtiyac duymanizdir.Gunluk kullandigim 3.16 ile kis aylarinda cogu guclu otomobilden daha cok eglendigimi soyleyebilirim.Senelerdir yaris camiasindan bircok kisiyle gorusmus biri olarak gucsuz otomobillerle neler yapildigini gordugum icin sportiflik kavramim oldukca farkli.Bir otomobilin limiti ne olursa olsun o limiti iyi ogrendiginiz surece istediginiz otomobille iyi vakit gecirebilirsiniz 0 dan 100 km hiza kac saniyede ciktiginizin cok onemi yok drag yapmiyorsaniz yada isiktan isiga biriyle yarisa tutusmadiysaniz.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Clk » 27 May 2013, 00:35

Baran yazdı:Gunluk kullandigim 3.16 ile kis aylarinda cogu guclu otomobilden daha cok eglendigimi soyleyebilirim.0 dan 100 km hiza kac saniyede ciktiginizin cok onemi yok drag yapmiyorsaniz yada isiktan isiga biriyle yarisa tutusmadiysaniz.


Himm, bu demektir ki 3.16 M3'ten daha keyifli aynen A3'ün 7 serisinden daha iyi olmasi gibi :lol:
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 27 May 2013, 00:52

M3 den daha iyi demedim 3.16 ile cogu m3 sahibi olupta kose basinda arkasini iki sallayinca yada superspora bindiginde kendini yaris pilotu sanandan daha cok eglendigimi soyledim.Tekrar bir don oku yazdigimi bence ;-)
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj onatozer » 27 May 2013, 01:21

Bence A3 M3 den daha iyidir, hatta Z3 en kötüsüdur. Malum alfabeye gore gidersek a3 A kalite :D
"Watch Idiot Savant"
Kullanıcı avatarı
onatozer
 
Mesajlar: 2188
Kayıt: 27 Nis 2010, 17:02
Konum: Ist-Ank

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Baran » 27 May 2013, 20:36

Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: Ynt: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj hydrocon » 27 May 2013, 21:40

mcco yazdı:Bence A3 M3 den daha iyidir, hatta Z3 en kötüsüdur. Malum alfabeye gore gidersek a3 A kalite :D

:) :) :)
Her şey zehirdir mühim olan dozdur.
Kullanıcı avatarı
hydrocon
 
Mesajlar: 2768
Yaş: 42
Kayıt: 09 Haz 2012, 10:31
Konum: İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mrbars » 27 May 2013, 21:40

corvette c3 uuu beybi :champ: :champ:
Kullanıcı avatarı
mrbars
 
Mesajlar: 3268
Yaş: 50
Kayıt: 07 Mar 2012, 12:39
Konum: Istanbul

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 18 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners