Öncelikle bu kadar geç cevap verdiğim için mazur görün, şikayetinizden yeni haberim oldu.
Firmamızı arayıp saatinizin kadranında ve camında nokta olduğunu belirttiğinizde öncelikle,
mağazamıza davet edilip saatinizin incelenmesi gerekirdi, bu konuda hatalıyız. Garanti
kapsamında saatlere hiçbir şekilde müdahele etmediğimiz için basmakalıp bir cevap verilip
LPI servise yönlendirilmişsiniz, af dileriz.
( Bazı müşterilerimizde mağazaya geldikten sonra garanti kapsamında saatlerin kendi servisimizde değilde başka bir
yerde olan distribütörün servisine gönderileceğini duyunca, direkt orası ile muhatap olmak istediklerinden bize serzenişte
bulundular, bu sebepten istenirse direk LPI servis'de garantili saatlerin bırakılabılabileceği seçeniğini de müşteriye
söylemeye başladık )
" Tevfik Aydın firması üç kuruş için bize niye böyle saat satıyor..? " serzenişinizin ise maksadını aştığını sanıyorum..
Bizde sizin gibi saatler distribütörden firmamıza yolladığında inceleyip vitrinlerimize yerleştiriyoruz. Saatin içindeki
noktaları bizzat incelemediğim için ne kadar bariz olduğunu bilmiyorum ancak sizi temin ederim ki bu güne kadar bilerek
hiçbir arızalı veya sizin gözlemlerinize inanarak defolu saati müşteriye satmadık..!
Saatinizle ilgili 2 yıl olan garanti süresini, sizin bu konudaki hassasiyetinizi de göz önüne alarak ve 1 yılda kendi servis garantimizi
vererek uzatmak istiyoruz.
Saygılarımızla
Ömer Aydın / Tevfik Aydın Saat San. ve Tic A.S.
www.tevfikaydin.comwww.ustasaati.com