Kapı, koltuk ve orta konsol döşeme durumu iyiyse, torpidosu sağlamsa 15 verilir..

Yukarıdakiler iyi durumda dersek;
Orijinal motor bir elden geçer.. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla hala motorun üzerinde durmasına anlam veremediğim fabrika orijinali ve döküm demirden mamul emme manifoldu yerine Edelbrock Performer Alüminyum emme manifoldu ve yine orijinal Rochester ( veya Carter ) karbüratör yerine 4 barrel ( boğaz ) Edelbrock 600CFM karbüratör konur.. Yine orijinal ve döküm demir egzost manifoldları sökülür, yerine Headers konur.. İki de performans tipi susuturucu eklenir.. Motor Chrome Dress Up kit konur ( yakışıklı krom parçalar

).. Bir takım Accel buji kablosu ( sarı renk ) alınır.. Motor odası mat siyaha boyanır, kablolar düzenlenir.. 4 tane Torque Trust D veya Cragar Five Spoke jant alınır.. Kapı, kaput, bagaj ayarları yapılır.. Kilitler elden geçer.. Ön ve arka takım parçalarında gerek görenler yenilenir..
Sonuç; 200-HP, üretildiği sene standartlarında performans ve yol tutuş veren, temiz, nispeten orijinal ve problem çıkartmaya pek de meyiili gözükmeyen, güzel bir "entry level muscle car wannabe"
