TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

1969-1981 Chevrolet Camaro Z28

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj Clk » 23 Kas 2010, 14:33

Ben Adana ve Bursa civarina bakilmasini öneririm. Istanbul'da bu tarz arac bulabilecegini zannetmiyorum. Kurtlar, cakallar coktan hurdadan cikartip yarim yamalak bir restorasyon ile piyasaya sürmüslerdir :)
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj razz » 23 Kas 2010, 14:43

Adana, Ankara, Kayseri ve İzmir'de gayet itinayla ayıklandı dostum :) Dolayısıyla sağda solda yatmış, terk edilmiş ancak toplanmaya müsait araç bulmak zor artık..

Polis çevirince birşey demez.. Bazıları egzost'a takılıyordu eskiden.. Artık muayene işi ciddiye binince onunla da uğraşmazlar sanırım..

Hurdalık eskiden Sefaköy'deydi.. En bilinen ve elinde en çok parça bulunan hurdacı Feridun'du.. Bu camiada herkes bilir.. Son duyduğum oğlu aynı işi devam ettiriyordu.. Ancak dediğim gibi, hurda araç olmaz onlarda pek.. Genelde parçalanır ve işe yarar kısımları parça olarak satılır..
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj yusufragip » 23 Kas 2010, 14:47

23 bin liraya sahibindende vardi en son ici idare eeder hatta link veriyim

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-chevrolet-1976-camaro-34987212/detay?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-chevrolet-1976-camaro-z-28-34877177/detay?

bi kac birsey daha var ama fiyatlar tirmaniyor gittikce

Bulent abi cok haklisin adamlar racing koltuk koymuslar klasik arabaya :S
Kullanıcı avatarı
yusufragip
 
Mesajlar: 347
Yaş: 36
Kayıt: 10 Eyl 2010, 23:48

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj razz » 23 Kas 2010, 15:28

Mesela bu aracın kapı ayarları yapılmamış.. Çizgileri tutmuyor.. İçten kumandalı orijinal aynaları yerine 20TL'lik Çin malı ayna takılmış.. Ön panjur üstü Camaro amblemi yok.. Çamurluk Camaro yazıları yok.. Bagaj altı, stop arası Camaro yazısı yok.. Jantlar çok eski ve taksi çıkması gibi.. Aracın dashboard, torpido, orta vites konsolu ve ön koltuk fotoları nerde..? ( Hemen fiyat kırma işlemlerine başlayalım :D )

Bence bu araca 23000 TL oldukça uçuk bir rakam olmuş ki orijinal Z28 olduğundan bile şüphe ederim.. VIN Tag ( ön cam sol direk altında bulunan metal plaka ) üzerindeki kod'u kontrol etmeden de inanmam :)
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj yusufragip » 23 Kas 2010, 15:43

18 bin lira verelimmi bu araca :)
Kullanıcı avatarı
yusufragip
 
Mesajlar: 347
Yaş: 36
Kayıt: 10 Eyl 2010, 23:48

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj yusufragip » 23 Kas 2010, 15:48

z28 olmasinin ne gibi avantajlari var ? Motor ve sanziman degistirmeyi dusunuyoruz yol tutus icinde bir kac ekipman degisecek demistik geriye kalanlarda cok buyuk fark oluyormu ?
Kullanıcı avatarı
yusufragip
 
Mesajlar: 347
Yaş: 36
Kayıt: 10 Eyl 2010, 23:48

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj razz » 23 Kas 2010, 16:00

Kapı, koltuk ve orta konsol döşeme durumu iyiyse, torpidosu sağlamsa 15 verilir.. ;)

Yukarıdakiler iyi durumda dersek;
Orijinal motor bir elden geçer.. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla hala motorun üzerinde durmasına anlam veremediğim fabrika orijinali ve döküm demirden mamul emme manifoldu yerine Edelbrock Performer Alüminyum emme manifoldu ve yine orijinal Rochester ( veya Carter ) karbüratör yerine 4 barrel ( boğaz ) Edelbrock 600CFM karbüratör konur.. Yine orijinal ve döküm demir egzost manifoldları sökülür, yerine Headers konur.. İki de performans tipi susuturucu eklenir.. Motor Chrome Dress Up kit konur ( yakışıklı krom parçalar ;) ).. Bir takım Accel buji kablosu ( sarı renk ) alınır.. Motor odası mat siyaha boyanır, kablolar düzenlenir.. 4 tane Torque Trust D veya Cragar Five Spoke jant alınır.. Kapı, kaput, bagaj ayarları yapılır.. Kilitler elden geçer.. Ön ve arka takım parçalarında gerek görenler yenilenir..

Sonuç; 200-HP, üretildiği sene standartlarında performans ve yol tutuş veren, temiz, nispeten orijinal ve problem çıkartmaya pek de meyiili gözükmeyen, güzel bir "entry level muscle car wannabe" :thumbup:
En son razz tarafından 23 Kas 2010, 16:03 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: 1969-1981 Chevrolet Camaro z28

Mesaj razz » 23 Kas 2010, 16:02

1974-81 arası modeller için Z28 çok da önemli değil.. Zaten fark yaratacak parçaları yeni nesil performans parçalarla değiştirdiğimizde 6 silindir bir Camaro bile olsa önemi kalmayacak..
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners