TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

2010 Porsche Cayenne / 2010 Range Rover Sport

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj yusufragip » 03 Kas 2010, 10:31

Dun autoshowda cls ye baktım ve ben nedense arabaya sıgamadım :S ama orta boyutlarda bır ınsan ıcın mukemmel genıs ve konforlu . Cls tarzında bır araba hıc bır zaman deger kaybetmez bunun ıcın cls her zaman akıllarda kalan bir model suan bile eski kasa clsler kara borsada . Bu arada yenı cls tr de 115 bın euro dan basalayacakmıs ama eskı model cls nın fıyatına dıkkat cekerım

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mercedes-cls-mercedes-cikisli-15-000-km-de-cls350-34029759/detay?
Kullanıcı avatarı
yusufragip
 
Mesajlar: 347
Yaş: 36
Kayıt: 10 Eyl 2010, 23:48

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj Clk » 20 Kas 2010, 17:46

Daha önce hicbir otomobilin ulasamadigi yere gidebilen tek marka... Inanilmaz birsey!!!



TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj 2fast4u » 21 Kas 2010, 00:12

clk bu aralar fazla bbc seyredıyorsun sanırım kurtulamadın ıngılız çayından hadı bıraz alman bırası içelım
http://www.youtube.com/watch?v=sLUJ4LHjIes
The world is yours .
" serial flipper"
Kullanıcı avatarı
2fast4u
 
Mesajlar: 5580
Kayıt: 11 Ara 2009, 11:50
Konum: florida,FL

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj Clk » 21 Kas 2010, 09:22

2fast, G gercekten muhtesem bir arac. Üzerinde tartismaya yada yorum yapmaya bile gerek yok ama tek eksigi yürüyen aksami. Maalesef gercek bir arazi araci ve cok sallaniyor. Kim ki kendisini Jeep Cherokee icerisinde konforlu hissediyor G serisi bu arkadaslar icin bicilmis kaftan.

Ancak ayni aksesuar seviyesinde RRS'den yaklasik 30-40K Euro daha pahali ve daha sert :(
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj Clk » 21 Kas 2010, 11:19

Konusu acilmisken bir inceleme daha ekleyelim. Porsche Cayenne'den sonra kafam cok karismisti. Özellikle ic donanimi ile mükemmel olan Porsche dis görünüsü ile bir türlü beni tam etkileyemedi. O an anladim ki marka önemli degil, önemli olan aracin bana ne ifade ettigi. Bir an eski aracim olan Range Rover 4.6 HSE Autobiography aklima geldi. Ne kadar mutluydum bu arac ile ama yeni Full Range Rover bana hitap eden bir arac degildi. Bende hic denemedigim Range Rover Sport modelini denemeye karar verdim.

Arac 2010 model yili ile muhtesem bir makyaj gecirmis ve ön modelden ciddi sekilde farkli bir hal almis. Sport ekini hak eder hale gelmis. Özellikle aracin önden görünüsü muhtesem olmus. Standart olan Xenon farlarin cevresine yerlestirilmis LED lambalar araca cok farkli bir görünüm kazandiriyor. Camurluklar üzerinde bulunan hava girislerinin dizayni büyütülerek artik araca uyan bir sekile getirilmis. Bagaj kapaginda ki Land Rover ambleminin kaldirilmis olmasi Range Rover markasini bagimsiz bir sirket haline dönüstürme amacli oldugunu düsüntürtüyor. Yeni stop lambasi dizayni yine araca tam uymus. Vakum özellikli bagaj kapagina birde Power butonu koyabilselermis cok güzel olurmus ama maalesef yok.

Resim

Resim

Resim

Resim
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: 2010 Porsche Cayenne

Mesaj Clk » 21 Kas 2010, 11:37

Arac üzerinde ki asil degisikli ic kismda ve tekniginde gerceklestirilmis. Aracin ic donanimi bir önceki model ile karsilastirilamayacak kadar güzel ve yüksek kaliteli. Bir önceki modelde kullanilan yogun sert plastik yerini yumusak ve yüksek kaliteli malzemeye birakmis. Koltuk pozisyonlari yükseltilmis ve bu sekilde yola hakimiyet arttirilmis. Aracin kullanimi herhangi bir otomobile oran ile hic zor degil. Tam tersi yüksek oturma pozisyonu ve hic olmayan kör noktalardan dolayi cok daha basit.

Geri vites ile devreye giren park kamerasi sayesinde park islemi kolaylasiyor ve S serisi Mercedes ile ayni olan uzunluk sayesinde park yeri bulma sorununuz ortadan kalkiyor.

Resim

Aracta touch screen navigasyon sistemi bulunmakta. Bu sayede gereksiz olan tüm tuslar kaldirilmis ve "less is much" prensibi uygulanmis. Sesli kontrol sistemi kullanicisina navigasyon, müzik v.s. gibi seceneklere cok daha kolay ulasilmasini sagliyor.

Resim

Resim

Terrain Response sistemi gelistirilmis ve Navigasyon sistemine 4x4 info paneli eklenmis. Bu sayede aracin neler yaptigini (diferansiyel kilidi, lastik acilari v.s.) ekrandan takip etme sansiniz bulunuyor. Terrain Response kullanicisina her sartta sorunsuzca yol almasini saglayan farkli secenekler sunuyor. Aracin yüksekliginin ayarlanabilir olmasi özellikle araca binis ve inislerde cok büyük bir kolaylik sagliyor. Dik ve kaygan yamaclarda inis yardimi bulunmakta. Bu sistem lastiklerin bloke olmasini sagliyor ve aracin kaymasini engelliyor. Size sadece direksiyonu yönlendirmek kaliyor.

Resim

Ipod ve USB girisleri sayesinde teknolojiyi son zerresine kadar kullanmaniza izin veren Harman Kardon müzik sistemi ile donatilmis RRS.

100Km'de 9,2 lt Disel (Fabrika verisi) olan araci ben 9,7 litre ile kullandim ki bu agirligi 3 tona yaklasan cift sasili bir arac icin gayet iyi bir deger. Tasarruflu diye nitelendirebilecegimiz RRS 3 lite V6 moturu 600 Nm torku ve 245 HP gücü ile yeterli performansi sunuyor.
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: 2010 Porsche Cayenne / 2010 Range Rover Sport

Mesaj Bond » 21 Kas 2010, 21:49

Clk fotoğraflar ve inceleme için teşekkürler. Super araç; bu çift şasi olayı nasıl bir etki sağlıyor merak ediyorum herhalde rigidite ile ilgili katkısı var ama yabancı forumlarda tank gibi diğer araçlara vurduğunda düşünemiyoruz falan diye eğlence yapmışlar. :)

Dün yeni supercharger'ın 0-100-0 Mph testini izledim, eski supercharged modele göre yeni jenerasyon motor farkı inanılmaz. Videoyu ekledim :D Birde özellikle supercharged modelde bulunan virajlarda body rollu düzelten hidrolik destek sistemi çok hoşuma gitti. V6 RRS'te bu özellik varmı yada opsiyon olarak seçilebiliyor mu bilemiyorum.

Kullanıcı avatarı
Bond
Administrator
 
Mesajlar: 14361
Yaş: 51
Kayıt: 14 Eki 2009, 21:36

Re: 2010 Porsche Cayenne / 2010 Range Rover Sport

Mesaj Clk » 22 Kas 2010, 10:26

Eski V8 Supercharged ile yeni TDV6'nin 0-100 Km degerleri neredeyse ayni. 600 Nm Tork araci ciddi sekilde hareketlendiriyor. 3 Tonluk araca 245 beygir yüksek süratlerde cok yeterli olmasada 3 ton ile kimse 200 Km + sürat yapma hevesinde degildir diye tahmin ediyorum.
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners