Arac üzerinde ki asil degisikli ic kismda ve tekniginde gerceklestirilmis. Aracin ic donanimi bir önceki model ile karsilastirilamayacak kadar güzel ve yüksek kaliteli. Bir önceki modelde kullanilan yogun sert plastik yerini yumusak ve yüksek kaliteli malzemeye birakmis. Koltuk pozisyonlari yükseltilmis ve bu sekilde yola hakimiyet arttirilmis. Aracin kullanimi herhangi bir otomobile oran ile hic zor degil. Tam tersi yüksek oturma pozisyonu ve hic olmayan kör noktalardan dolayi cok daha basit.
Geri vites ile devreye giren park kamerasi sayesinde park islemi kolaylasiyor ve S serisi Mercedes ile ayni olan uzunluk sayesinde park yeri bulma sorununuz ortadan kalkiyor.

Aracta touch screen navigasyon sistemi bulunmakta. Bu sayede gereksiz olan tüm tuslar kaldirilmis ve "less is much" prensibi uygulanmis. Sesli kontrol sistemi kullanicisina navigasyon, müzik v.s. gibi seceneklere cok daha kolay ulasilmasini sagliyor.


Terrain Response sistemi gelistirilmis ve Navigasyon sistemine 4x4 info paneli eklenmis. Bu sayede aracin neler yaptigini (diferansiyel kilidi, lastik acilari v.s.) ekrandan takip etme sansiniz bulunuyor. Terrain Response kullanicisina her sartta sorunsuzca yol almasini saglayan farkli secenekler sunuyor. Aracin yüksekliginin ayarlanabilir olmasi özellikle araca binis ve inislerde cok büyük bir kolaylik sagliyor. Dik ve kaygan yamaclarda inis yardimi bulunmakta. Bu sistem lastiklerin bloke olmasini sagliyor ve aracin kaymasini engelliyor. Size sadece direksiyonu yönlendirmek kaliyor.

Ipod ve USB girisleri sayesinde teknolojiyi son zerresine kadar kullanmaniza izin veren Harman Kardon müzik sistemi ile donatilmis RRS.
100Km'de 9,2 lt Disel (Fabrika verisi) olan araci ben 9,7 litre ile kullandim ki bu agirligi 3 tona yaklasan cift sasili bir arac icin gayet iyi bir deger. Tasarruflu diye nitelendirebilecegimiz RRS 3 lite V6 moturu 600 Nm torku ve 245 HP gücü ile yeterli performansi sunuyor.
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...