Bg17 yazdı:Razz yazdı:Bg17 yazdı:Razz,
Bu araba ben en begendim klasikler icinde ilk 3de yer alir. Digerleride stingray, ve 67 mustang.
Sormasi ayip ne kadar yakiyordu
Saati anlayan?
Bg17
Şehir içi kullanımda 30lt. / 100km. civarı..
O dönem kullandığım saat 1977 model, 6139 kalibre, otomatik krono bir Seiko'ydu..
Razz hakkaten diyecek birsey bulamiyorum
Zevkli adamsin. Kendin mi toplamistin?
Teşekkür ederim
Ben aldığımda kaporta ve göğüs/döşeme olarak düzgündü ancak bilinçsiz zorlama sonucu motoru yatak sarmış vaziyetteydi.. Aracı çekiciyle servise çekip, motoru ayrıca kamyonetle aldırmıştım
Motoru ben topladım.. O zamanki harçlık ve yaz işleri vs.'den biriktirdiğim paralarla elimden geldiğince yaptım motoru..
Aklıma gelenlerden özetle;
- 350cu.in Chevy motor..
- Edelbrock Torker alüminyum emme manifoldu..
- Moroso yüksek profil ve krom kaplama sübap kapakları..
- KNN hava filitre ve sübap kapak breather kiti..
- Accel buji kabloları..
- Hookers headers egzost sistemi..
- Flex-N-Lite hafif alaşımlı fan pervanesi..
- HEI elektronik ateşleme..
- MSD spark box..
- Crane dereceli egzantrik mili..
- Edelbrock 650cfm 4 boğaz karbüratör ( krom kaplı )..
- B&M QuickSilver Shifter..
- 3.73:1 kilitli Z28 diferansiyeli..
- 255/60/15 arka lastikler..
- 235/60/14 ön lastikler..
- Mangel's Five Spoke jantlar ( arka set geniş ofset )..
Benim adıma gençlikte kalan eğlenceli bir hobi artık ancak merakın varsa mrbars ve mücadeleci arkadaşlarımız aktif olarak Amerikan otomobilleriyle ilgileniyorlar..
Ben ikisiyle de arayı sıcak tutuyorum olası bir Lester Burnham vakası için..