Bence Porsche'nin lansmani biraz yanlis olmus. Fotograflarini ilk gördügüm zaman (tipki tüm Almanya gibi) bende Koreli arka tasarima ciddi tepki göstermistim. Gel gör ki, isin gercek boyutu tam olarak öyle degil. Araca gercek hayatta arkadan baktiginiz zaman ki görüntüsü fotograflardakinden ciddi sekilde farkli. Sportif yapisi ile etkileyici bir arka tasarima sahip. Zaten tahminimce bu yüzden yasadigim yerdeki Porsche bayii bugün siparis verirsem Mart ayinda alabilecegimi söyledi

Demek ki millet dizayni sevmis.
Porsche Dizayn Anahtar


Gelelim yol kültürüne. Arac inanilmaz güclü 200 Km'ye kadar ki kisimda 911 yada Cayenne fark etmiyor diyebilirim. 220 Km ile aracta hantallik basliyor... Hantallik dedigim diger araclar icin Full Power...
Ilk Cayenne tam bir arazi araci idi. Yeni Cayenne farkli Mercedes konforuna yakin bir konforda spor araba kullanmaya benziyor. Oturus pozisyonu cok farkli, direksiyon 911 direksiyonu

Ufacik birsey... Orta konsolu kaplayan butonlar sanki bir Boeing cockpitinde oturuyormussunuz izlenimi veriyor. 8 kademeli otomatik motor ile muhtesem bir uyum icerisinde calisiyor. En cok hosuma giden nokta 70 km ve 6. viteste giderken kick down ile 2. vitese atmasi ve bir panter gibi öne atilmasi.
Aracin arkadan görünüsü. (benim icin en önemli sey aracin garaja sigmasiydi basardik

)

TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...