TSF yelerine zel 襤ndirimli L羹ks Saat Modellerini 襤ncelemek 襤癟in T覺klay覺n覺z

L羹tfen Bu S繹z Hakk覺nda Yorumlar覺n覺z覺 Alay覺m

T羹m Genel Saat Konular覺 zerine Payla覺mlar
Forum kurallar覺
Say覺n yeler TSF'ye Ho Geldiniz. Genel Saat Sohbeti B繹l羹m羹m羹zde Saatlerle 襤lgili Dier Spesifik Konu Bal覺klar覺m覺z Haricideki Sohbet ve Payla覺mlar覺n覺z覺 Yapabilirisiniz. D羹zenli ve Anla覺labilir Bir Ortam Olmas覺 Amac覺 ile L羹tfen Mesajlar覺n覺z覺 Yaz覺m Kurallar覺na Uygun Formatta Yazmaya Gayret Ediniz.

襤yi Forumlar Dileriz

TSF

L羹tfen Bu S繹z Hakk覺nda Yorumlar覺n覺z覺 Alay覺m

Mesaj Double0Se7en » 21 Eyl 2010, 13:19

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/11058312.asp

Fransa Cumhurbakan覺 Nicolas Sarkozynin en yak覺n arkada覺 olan "reklamc覺lar Kral覺" milyarder iadam覺 Jacques Seguela, "50 ya覺na gelip de Rolex saat takamayan kii baar覺s覺zd覺r" deyince imekleri 羹zerine 癟ekti.

Frans覺z bas覺n覺nda 繹fkeli yorumlar yap覺lmas覺na neden olan s繹zlerin sahibi Seguela, Sarkozyyi u anda ei olan Carla Bruni ile tan覺t覺ran kii.

Frans覺z bas覺n覺, 羹lkede ekonomik kriz yaan覺rken ve insanlar d羹羹k maala yaamak zorunda kalm覺ken ya da isiz dola覺rken Seguelan覺n bu s繹zleri sarfetmesini "hakaret" diye niteledi.

Frans覺z haber sitesi Agora, "Bu laflar iren癟. Rolexini Seguelan覺n g覺rtla覺na t覺kmak istiyoruz" diye yazd覺. France-Soir Gazetesi ise "Pek癟ok 癟al覺an bu s繹zleri, hakaret olarak alg覺layacakt覺r" dedi.
''A Crown for Every Achievement'
Kullan覺c覺 avatar覺
Double0Se7en
 
Mesajlar: 356
Ya: 48
Kay覺t: 17 ub 2010, 23:28

Re: Lutfen bu s繹z hakkinda yorumlarinizi alayim....

Mesaj herofb » 21 Eyl 2010, 13:28

S繹z ilk bakt覺覺nda 癟irkin bir hakaretmi gibi dursa ve 癟ok tepki 癟ekse de 繹zet olarak bir insan 50 ya覺na geldiinde maddi olarak belli bir refaha erememi ise baar覺s覺z demek istemi ve rolex'i de maddi olarak bir sembol olarak kullanm覺t覺r.(ister mercedes ister bmw koyabilirsiniz yerine)

A癟覺k癟as覺 bir a癟覺dan kendisine kat覺l覺yor fakat maalesef 羹lkemizdeki adetletsizlikler ve hak yemeler nedeniyle 羹lkemiz i癟in 癟ok ger癟ek癟i olmayaca覺n覺 d羹羹n羹yorum.

Bana g繹re asgari 羹cretle 癟ocuunu okutup eline meslek verebilen bir baba 2-3 i 癟evirip alt覺n rolex takandan daha baar覺l覺 ve sayg覺ya deerdir.
Kullan覺c覺 avatar覺
herofb
 
Mesajlar: 9376
Ya: 44
Kay覺t: 11 Nis 2010, 16:12

Re: Lutfen bu s繹z hakkinda yorumlarinizi alayim....

Mesaj Redliner » 21 Eyl 2010, 13:34

Frans覺z bas覺n覺 gerekli a癟覺klamay覺 yapm覺 zaten. Burda 癟ok 繹nemli bir detay var yanl覺z ben olaya bu y繹nden bak覺yorum ve bu laf覺 edenin kesinlikle "Bakal覺m ka癟 kiinin dikkatini 羹zerime toplayaca覺m acaba?" diye bir minik arat覺rma i癟inde olduunu d羹羹n羹yorum. Bu laf覺 s繹yleyen adam reklam sekt繹r羹n羹n kral覺ym覺 bo laf etmez bence. Reklam覺n iyisi k繹t羹s羹 olmaz diyerek ultra b羹y羹k bir reklam yapm覺 kendine g繹re :lol:
Kullan覺c覺 avatar覺
Redliner
 
Mesajlar: 402
Ya: 46
Kay覺t: 20 Nis 2010, 22:51

Re: Lutfen bu s繹z hakkinda yorumlarinizi alayim....

Mesaj Clk » 21 Eyl 2010, 13:36

Ben bu c羹mleyi kullanarak Rolex kullanicilarini "sonradan g繹rme, kadin saticisi, mafya v.s." olarak bakan k繹r ve banaz zihniyete agir bir cevap vermistim.

Gereksiz bir c羹mle kurulmus burada... Ancak Rolex g羹n羹m羹zde l羹ks羹n sembol羹 olarak kullaniliyorsa ki "bu en azindan yukarida yazdigim zihniyet tarafindan b繹yle algilaniyor" o zaman Sarkozy'nin arkadasinin kurdugu c羹mle tamamen dogru. Herojd11'de bunu belirtmis zaten.

Bir seyi elestirmek icin 繹nce hakkinda fikir sahibi olmak lazim. grenmek, tecr羹be etmek, bilgi sahibi olmak ve akabinde konusmaktan bahsediyorum. Herkes ayaga kalkmisi bu s繹z s繹ylendiginde... Way nasil b繹yle birsey s繹yler diye... Neden b繹yle seyler s繹yleyemesin ki? Rolex kullanicilarina laf atan zihniyetin agzi varda bizlerin yok mu? Yukarida yazdigim zihniyet konusacak Rolex kullanicilari kabul edecek, Rolex kullanicilari konusacak digerleri tahrik olacak.... Ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!

Bu c羹mleye yapilacak yorum su olur :lol: :( :oops: :?:
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

Re: Lutfen bu s繹z hakkinda yorumlarinizi alayim....

Mesaj Wwtr » 21 Eyl 2010, 13:42

Sarkozy'nin arkada覺, baar覺y覺 sadece maddi boyutta d羹羹nen bir insandan bu tip s繹zler beklenir :) . lkemizde t覺p,bilim,tarih,spor(futbot ve basketbol hari癟) vb. konularda bir 癟ok baar覺 sahibi insanlar覺n ka癟覺n覺n refah d羹zeyi iyi diye d羹羹n羹yorum.Maddi olarak baar覺s覺z olarak nitelendirilebilecek bu insanlar覺n baard覺klar覺n覺 ka癟 kii baarabilir ki...
Kullan覺c覺 avatar覺
Wwtr
 
Mesajlar: 1292
Kay覺t: 20 Mar 2010, 14:02

Re: L羹tfen Bu S繹z Hakk覺nda Yorumlar覺n覺z覺 Alay覺m

Mesaj Bond » 21 Eyl 2010, 14:00

Biraz uzun ama s覺k覺lmaz iseniz aa覺ya eklediim yaz覺y覺 okuman覺z覺 tavsiye ederim. Bu g羹ne kadar konutuumuz baz覺 konular覺n alt覺nda yatan sebeplerin ve tekniklerin mini bir 繹zeti denilebilir. Yazar orjinal kitaptan yararlanarak makaleyi yazm覺. 1993 bas覺m覺 orjinal kitab覺n halen T羹rk癟esi varm覺 emin deilim ama ingilizce versiyonunu ilgilenen kiilerin edinip okumas覺n覺 繹neririm. Ayr覺ca Stanleyin benzer konular覺 ileyen bir癟ok seri kitab覺 var.

Resim

Networking with the Affluent :arrow: http://www.amazon.com/Networking-Affluent-Thomas-Stanley/dp/0070610487

Pazarlama Doktrinleri V: Milyoner 襤letiimi

T羹rkiyede Thomas J. Stanleyi tan覺yanlar覺n say覺s覺, iki elin parmaklar覺n覺 ge癟mez.
M羹tevazi bir Amerikan vatanda覺 olan Stanley, iletme y繹netimi doktoras覺na sahip bir muhasebecidir.

襤 hayat覺na 80li y覺llar覺ndan ba覺nda, gen癟 bir finans dan覺man覺 olarak balayan ve kendi irketini kuran Stanley, uzun bir s羹re hi癟 bir irkete ya da ahsa hizmet sunamam覺t覺r. Thomas J. Stanleyin irketi bug羹n, 50 kiilik kadrosuyla 800羹n 羹zerinde dolar milyonerinin, beraberinde pek 癟ok milyarderin b羹t羹nleik finans dan覺man覺d覺r.

20 y覺ll覺k muhasebecilik kariyerinin yan覺nda Stanley, global pazarlama arenas覺n覺 derinden etkilemeyi baarm覺 bir a/ebeke gelitirme (Networking) uzman覺d覺r. Stanleyin Varl覺kl覺 insanlar覺 etkilemeye y繹nelik 繹zel arat覺rma ve uygulamalar覺, kendisine pazarlama profes繹rl羹羹 titrini kazand覺rm覺t覺r.

Prof. Thomas J. Stanley bug羹n Varl覺k/Affluent konusunda sadece Amerikan覺n deil, d羹nyan覺n en 繹nde gelen kanaat 繹nderlerinden biridir. Stanley ayn覺 zamanda, Varl覺kl覺 Pazarlar Enstit羹s羹n羹n (Affluent Market Institute) bakan覺d覺r.

Stanleye g繹re varl覺kl覺 insanlar覺 etkilemenin ve bu insanlara pazarlama yapabilmenin yolu, sat覺lan mal ya da hizmetten fazlas覺n覺 sunmaktan ge癟er. Bu ayr覺cal覺kl覺 servis anlay覺覺n覺n temelinde ise a oluturma (Networking) yer al覺r.

rnein Stanley, kendi iinde olduk癟a baar覺l覺 bir mali dan覺mand覺r. Stanley en kar覺覺k hesaplar覺 bile sadeletirerek eksiksiz tutma yetisine sahiptir. Ayr覺ca doru yat覺r覺m 繹nerileri ile m羹terilerine deer katar deer katan ve onlar覺n kazan癟lar覺n覺 art覺ran bir m羹avirdir. Ancak t羹m bunlar, her yetkin mali dan覺manda bulunmas覺 gereken ortak niteliklerdir. Stanleyi d羹nyan覺n en varl覺kl覺 insanlar覺n覺n g繹z羹nde 繹zel k覺lan, faaliyet alan覺n覺n d覺覺nda sunduu servislerdir.

Thomas J. Stanley, her eyden 繹nce esiz bir pazarl覺k adam覺d覺r. Pazarl覺k yapmaktan holanmayan varl覺kl覺 insanlar覺n t羹m ciddi sat覺n almalar覺 onun 羹zerinden ge癟er. Stanley m羹terilerinin 繹nemli pazarl覺klar覺n覺 y羹r羹terek, onlar ad覺na b羹y羹k kazan癟lar salar.

Empati yetenei g羹癟l羹 bir profesyonel olan Stanley, m羹terilerinin g繹z羹nde ger癟ek bir problem 癟繹zme uzman覺d覺r. Mal ya da hizmetini pazarlamakta g羹癟l羹k 癟eken m羹terilerine yard覺mc覺 olur. Hukuksal sorunlar yaayanlar i癟in ideal g繹revlileri bir araya getirir. Farkl覺 konularda bilgi sahibi olan Stanley hemen hemen her alanda dan覺manl覺k sunabilen bir vasfa da sahiptir. Ancak onun as覺l yetenei, ihtiya癟 duyulan her noktada, doru kiileri bir araya toplamas覺 ve ii 癟繹z羹me uygun bir ekilde delege etmesidir. Stanley bu hizmetler keisimini ebekesinde yer alan isimler arac覺l覺覺 ile y羹r羹t羹r.

Thomas J. Stanley, kimi zaman bir halkla ilikiler uzman覺 kimliine b羹r羹n羹r. M羹terileri i癟in 繹zel haberler haz覺rlat覺r ve yay覺na ald覺r覺r. Baz覺 繹zel durumlarda, m羹terileri i癟in kredi bavurular覺nda bulunur. Reddedilen bavurular覺n uygun hale getirilip kabul ettirilmesini salar.

Stanley varl覺kl覺 insanlar i癟in sadece yarar salayan bir i orta覺 deildir. O, pek 癟ok m羹terisi i癟in ailenin bir 羹yesidir. 襤te bu nedenle, ailelerin pek 癟ok sorunu Stanleynin ekibi arac覺l覺覺yla 癟繹z羹l羹r. Stanley bir aileye 癟ocuklar覺n覺 koleje g繹ndermenin ne kadara mal olaca覺n覺n yan覺nda, not ortalamas覺 yetersiz olan 癟ocuun hedeflenen koleje kabul edilmesi i癟in neler yap覺lmas覺 gerektiini de s繹yler.

Thomas J. Stanleyin i yaam覺 ve hizmet anlay覺覺, varl覺kl覺 kiilere mal ya da hizmet satmaya 癟al覺an 繹zellikli (l羹ks) markalar i癟in pazarlama dersleri ile doludur.

L羹ks pazarlaman覺n ana fikri basittir: B羹y羹k geliri olan kimseler, b羹y羹k getirisi olan 羹r羹nler sat覺n al覺r. Bu noktada getiri ile kastedilen sadece azami somut fayda deildir. Aksine bu kiiler i癟in, sosyal temellere dayanan soyut getiriler, en az somut faydalar kadar 繹nemlidir.

Y羹ksek sat覺 rakamlar覺 ve kar oranlar覺 sebebiyle, refah toplumuna 羹r羹n pazarlamak mant覺kl覺 bir i alan覺d覺r. Ancak bu alanda baar覺l覺 olabilmek i癟in, varl覺kl覺 insanlar覺n yaam kurallar覺n覺 ezbere bilmek, bu kiilerin d羹羹nce yap覺lar覺n覺 tam anlam覺yla anlamak ve onlar覺n dilinden konumak gerekir.

San覺lan覺n aksine, varl覺kl覺 insanlara sat覺 yapmak, toplumun dier kesimlerine 羹r羹n satmaktan daha zordur. Elbette bu kiilerin sat覺n alma g羹癟leri, pek 癟ok kiinin 羹zerindedir. Ancak varl覺kl覺 kiilerin sat覺n alma aksiyonlar覺nda 繹nemli rakamlar s繹z konusudur. 襤te bu nedenle bu kiiler, sat覺n alma eylemine maksimum dikkat ile yakla覺rlar.

Varl覺kl覺 kiilerin harcamalar覺, normal gelirli bireyler i癟in 癟ou zaman, a覺r覺 hatta m羹srif olarak nitelendirilir. Ancak asl覺nda bu kiiler de, dier herkes gibi (istisnalar hari癟), gelirlerine g繹re harcama yapar. Hatta toplumdaki genel kan覺n覺n aksine, varl覺kl覺 kiiler paralar覺n覺n k覺ymetini bilir. Paray覺 biriktirme ve kullanma yetenei, onlar覺n varl覺kl覺 olmas覺n覺 salayan kiilik 繹zelliklerinden biridir.

Stanleye g繹re zengin ile varl覺kl覺, birbirinden farkl覺 betimlemelerdir. B羹y羹k bir evde yaayan ve Mercedes kullanan biri zengin olabilir; ancak t羹m bunlar o kiiyi varl覺kl覺 yapmaz. Varl覺kl覺 olmak, nakit para ya da y羹ksek gelir sahibi olmak deildir. Varl覺k ile kastedilen, b羹t羹nsel deerdir. 襤te bu nedenle varl覺kl覺 s覺fat覺, zengin tan覺m覺n覺n 羹zerindedir.

Stanley, 繹nemli bir dergide yay覺nlanan r繹portaj覺nda varl覺kl覺 insanlar覺 ve bu kiilerin sat覺n alma al覺kanl覺klar覺n覺 繹yle tarif eder:
Varl覺kl覺 bir kiiyi varl覺kl覺 k覺lan en 繹nemli 繹zellii tedbirli oluudur. 襤te bu nedenle varl覺kl覺 bir kii, paras覺n覺 olduk癟a dikkatli harcar. Harcad覺覺 her kuruun geri d繹n羹羹n羹 g繹rmek ister. Hareketlerinde planl覺d覺r. Sat覺n alma s羹recinde kendini kitlesel reklam mesajlar覺ndan sak覺n覺r. Ona bir 羹r羹n羹 sat覺n ald覺ran tan覺t覺m deil, tavsiyedir.

Stanleyin ifade ettii gibi Tavsiye edilen olmak, milyonerlere hitap eden l羹ks markalar i癟in alt覺n bir kurald覺r. Tavsiye edilmenin s覺rr覺, 羹r羹n羹n 繹z deerlerinden fazlas覺n覺 sunmakta, sonras覺nda ise doru bir a/ebeke oluturmakta gizlidir.

rnein 襤svi癟reli bir saat markas覺 olan Rolex, yakla覺k y羹zy覺ld覺r varl覺kl覺 insanlar i癟in kaliteli kol saatleri 羹retir. Rolex marka bir kol saati, m羹kemmel bir otomatik mekanizmaya sahiptir. Nesiller boyu bozulmadan 癟al覺abilen bu mekanizman覺n her par癟as覺 b羹y羹k bir titizlikle imal edilir. Kalite, Rolexin 羹retim ve y繹netimde temel ilkesi olmas覺na ramen, ana sat覺 vaadi deildir. 羹nk羹 Rolex, kullan覺c覺lar覺na kalitenin 繹tesini vaad eder. Kaliteli bir saati, ger癟ekten uraarak herkes 羹retebilir. Ancak Rolexi sadece Rolex 羹retebilir.

Rolexe milyonlarca dolarl覺k deer y羹kleyen, markan覺n sunduu soyut faydalard覺r. Rolex bu deerlere ulaabilmek i癟in y覺llar boyu essiz bir ebeke kurmu ve bu a覺 s羹rekli, istikrarl覺 ve yarat覺c覺 bir ekilde y繹netmitir.

Markay覺 iddetle savunan ve 繹neren k繹e yazarlar覺 ve gazeteciler, markan覺n ismini ve deerini koruyan resmi kurumlar ve dernekler, ad覺 marka ile 繹zdeleen spor etkinlikleri (Yat ve at yar覺lar覺, golf ve kriket turnuvalar覺 vb.), yard覺m ama癟l覺 sosyal organizasyonlar ve bunun gibi daha pek 癟ok unsur bu ebekenin eseridir.

Thomas J. Stanleyin ah覺s olarak ger癟ekletirdii a/ebeke yaratma kavram覺, bir marka i癟in o markan覺n sosyal paydalar覺n覺n tamam覺n覺 etkili bir ekilde y繹netmek ile edeerdir. zellikle l羹ks pazarlamas覺nda a/ebeke oluturma kavram覺n覺n 繹nemi a癟覺kt覺r.

Bir uzman覺n bundan 癟ok uzun s羹re 繹nce s繹yledii gibi, bir pazarlama stratejisi ger癟ekten baar覺l覺 olmak istiyorsa, m羹teriler deil, arkadalar hatta dostlar yaratmal覺d覺r. 襤te bu yol, ideal bir a/ebeke oluturmaktan ge癟er!

Yazar: Onur YANIK
Kavramlar:A/ebeke Oluturma, Varl覺k ve Zenginlik, Varl覺kl覺 襤nsanlar覺n T羹ketim Al覺kanl覺klar覺
Kaynak: Networking With The Affluent - Varl覺kl覺 Kiiler 襤le A/ebeke Oluturma / Thomas J. Stanley
Kullan覺c覺 avatar覺
Bond
Administrator
 
Mesajlar: 14321
Ya: 51
Kay覺t: 14 Eki 2009, 21:36

Re: Lutfen bu s繹z hakkinda yorumlarinizi alayim....

Mesaj Clk » 21 Eyl 2010, 14:11

wwtr yazd覺:Sarkozy'nin arkada覺, baar覺y覺 sadece maddi boyutta d羹羹nen bir insandan bu tip s繹zler beklenir :) . lkemizde t覺p,bilim,tarih,spor(futbot ve basketbol hari癟) vb. konularda bir 癟ok baar覺 sahibi insanlar覺n ka癟覺n覺n refah d羹zeyi iyi diye d羹羹n羹yorum.Maddi olarak baar覺s覺z olarak nitelendirilebilecek bu insanlar覺n baard覺klar覺n覺 ka癟 kii baarabilir ki...


Dediklerinin hepsi dogru. Hatta bir kelimesi hepsinden dogru LKEMIZDE sadece bizim LKEMIZDE.........................
TRK'羹m!!! lkem TRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullan覺c覺 avatar覺
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kay覺t: 17 Kas 2009, 02:03

Re: L羹tfen Bu S繹z Hakk覺nda Yorumlar覺n覺z覺 Alay覺m

Mesaj winterdrops » 21 Eyl 2010, 14:54

Aptalca bir yorum diyebilirim sadece. Eer bu adam bunu iddia ediyorsa, 100 y覺ld覺r 癟繹z羹lemeyen Poincar矇 san覺s覺n覺 癟繹zen fakat 1 milyon dolarl覺k 繹d羹l羹 geri 癟evirip farelerle bir evde yaamaya devam eden Grigori Perelman denen adam tam manas覺 ile bitmi demektir. Frans覺zlara fazla kulak asmamak laz覺m, ekmek bulam覺yorsan覺z kek t羹ketin diyen bir krali癟enin devam覺 niteliindeki bir d羹羹nce bi癟imi. Aptalca bir s繹z ama dikkate al覺nacak biey deil.
Kullan覺c覺 avatar覺
winterdrops
 
Mesajlar: 312
Kay覺t: 12 Nis 2010, 15:43

Sonraki

D繹n TSF Genel Saat Sohbeti - General Watch Discussion

Kimler 癟evrimi癟i

Bu forumu gezen kullan覺c覺lar: Majestic-12 [Bot], plez ve 87 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners