TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mucadeleci » 05 Ara 2011, 10:47

Resim

*razz teşekkür ederim, çoklu fotoyu beceremedim ondan şimdilik +1 adet yükleyebildim, akşama bir kaç foto daha yollıcam inşallah.
Zamana and olsun ki.....
Kullanıcı avatarı
mucadeleci
 
Mesajlar: 7271
Yaş: 44
Kayıt: 23 Kas 2011, 07:18
Konum: İzmir / İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Archimed » 05 Ara 2011, 15:23

Bana göre Honda, Opel, Volkswagen ve Audi her geçen gün daha güzel tasarımlı araçlar üretirken; Toyota'nın, Alfa Romeo'nun tasarımlarını başarısız buluyorum. Mercedes ve BMW'nin de tasarım konusunda iki arada bir derede olduğunu düşünüyorum. Yeni 3 serisi, 5 serisi ve X3'ün tasarımlarını beğenirken 1 serisi ve X1 serisi sanki imalat hatası gşbş geliyor. Teknik olarak pek çok aracı ceplerinden çıkartacağına inanıyorum, ama dediğim modellerin görüntüsünde bir oransızlık, bir iticilik gözüme çarpıyor. Keza makyajlanan C serisinin ön farları bir garip geliyor. Bence makyajsız hali daha güzeldi. Yeni E serisinin coupe versiyonu gözüme güzel görünürken, 4 kapılı sedan versiyonu 1991-1999 arasında üretilen S serisi gibi, sanki obez bir aracı çağrıştırıyor. S serisinin ön tarafını çok beğenirken sanki arka tarafı başka bir havadan çalıyor. Maalesef BMW yıllar önceki ilk seri 6 serisi ve 8 serisi güzelliğinde spor araç üretemiyor. 3 serisinin coupe'lerini başarılı buluyorum, ama takdir edersiniz ki 3 serisinin coupe versiyonunu 6 veya 8 serisi ile doğrudan karşılaştırmak hatalı sonuçlar verir. Keza Mercedes de 1970'leri başında ürettiği W116 kasalı 300 SEL 3,5 veya 6,3 gibi zamansız bir model yapmıyor. Yine eski 450 SLC araçların hava ve karizmasını yeni S serisi coupe'lerde göremiyorum, çünkü yeni S serisi coupe'ler zarif bir sportiflik yerine kaba bir estetik anlayışının ürünü gibi geliyor.

PS: Tamamen şahsi beğenim doğrultusunda yorum yaptım. Her tür karşı görüşe saygım vardır.
Kullanıcı avatarı
Archimed
 
Mesajlar: 1396
Kayıt: 01 Eki 2011, 14:28

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mucadeleci » 05 Ara 2011, 20:27

Resim

Resim

Resim

Resim

*razz sözz verdiğim gibi :)
Zamana and olsun ki.....
Kullanıcı avatarı
mucadeleci
 
Mesajlar: 7271
Yaş: 44
Kayıt: 23 Kas 2011, 07:18
Konum: İzmir / İstanbul

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj drk » 05 Ara 2011, 21:37

Mücadeleci, kazasız belasız, iyi günlerde kullanın :champ:
Kullanıcı avatarı
drk
 
Mesajlar: 11874
Kayıt: 20 Nis 2010, 23:24

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj razz » 05 Ara 2011, 21:52

@mucadeleci; Aracın maşallahı var :champ: Mopar'ın slant six'i 74 ve sonrası ( smog engine ) V8ler'in çoğunu utandıracak performasta bir motordur.. :thumbup: Bir de Hurst 4-on-the-floor diyorsun.. 8-)
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj Frax » 05 Ara 2011, 22:06

Yukarıda Razz'ın yazdıklarından hiçbir şey anlamasam da araç çok güzel diyerek düz bir yorum yapıyorum :D
Kullanıcı avatarı
Frax
 
Mesajlar: 7085
Kayıt: 27 Ara 2009, 15:36

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj msturan » 05 Ara 2011, 22:21

Frax yazdı:Yukarıda Razz'ın yazdıklarından hiçbir şey anlamasam da araç çok güzel diyerek düz bir yorum yapıyorum :D


Aynen :lol: Ama yok, hırs yaptım, bir gün klasiklerle alakalı tüm RazZ dökümanlarını çıkartıp çalışacağım böyle olmuyor :D
Eğer bir Patek Philippe'e sahipseniz, artık ölebilirsiniz demektir. Mission Completed.
Kullanıcı avatarı
msturan
 
Mesajlar: 2598
Yaş: 33
Kayıt: 12 Mar 2011, 02:03

Re: TSF Sedan/SUV/Sport/Tuner/Vintage/Muscle

Mesaj mucadeleci » 05 Ara 2011, 22:25

*frax ve *msturan teşekkürler...

*Razz dediğin doğru izmir de sırf bu sebepten (225 cui slant six) bir arkadaş 1977 350cui camaro sunu 2barrel den 4barrel e çevirdi :) ama sonuç itibarı ile bu araç kendi halinde tek kapı direksiz keyifli ama performans olarak iddialı klansmanda değil. pek tabii ben onu bu haliyle de çok seviyorum. az yakar çok kaçar yağını suyunu ver 60 milde dünyayı gezer :) Bir de Hurst 4-on-the-floor konusu var dediğin gibi özellikle bu kasada çoook nadir var, sebebide Opsiyonel olduğu için siparişe eklenmediği sürece koymamışlar.
Zamana and olsun ki.....
Kullanıcı avatarı
mucadeleci
 
Mesajlar: 7271
Yaş: 44
Kayıt: 23 Kas 2011, 07:18
Konum: İzmir / İstanbul

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 55 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners