Uzayıp giden tefrikamızın JL bölümünü de bitirmeye çalışalım.
Arka kapağa baktığımızda vidalı ve 10 bar (100 metre) su direnci sağlayan çelik kapağı görüyoruz. Kapakta Formula 1 izleri saatin kadranı ve tepesinde olduğu gibi hatta daha fazla vurgulanmış. Merkeze yörleştirilmiş büyük F1 logosu yanında zemindeki damalı bayrak görünümü Formula 1 ruhunu göstersin diye düşünülmüş olsa gerek.
Bilezik solid ve beşli eklemelerden oluşuyor. Son parçanın da solid yapılmış olması ucuza kaçma çabası olmadığı yönünde değerlendirilebilir. Bilezik katlamalı klipsle kilitleniyor ve güvenlik için ek bir kilit, üzerinde de Jacques Lemans adı ve amblami mevcut.
Şimdi de resimler.


Gördüğünüz gibi 40 mm çap benim için son limit. Bunun üzerindeki ölçüler çok da hoş olmuyor.

Uploaded with
ImageShack.usSaatin alarm fonksiyonu için 12 saatlik olduğunu hatırlatmak yerinde olur sanırım. Oniki saatten daha sonraya ayarlayamıyorsunuz. Alarm “cılız” sesiyle devreye girince 20 saniye kadar sinyal veriyor. Tipik elektronik bir bi-bi-bibip sesi işte. Sinyali herhangi bir butonla durdurabiliyorsunuz. Daha sonra alarm saati normal saatle senkron olarak ilerlemeye devam ediyor. Ta ki siz onu bir başka saate ayarlayana kadar. Alarmı ayarlamak için de kronometre kollarını, tepe bir kez çekili iken kullanıyorsunuz.

Uploaded with
ImageShack.us
Vakit nakittir.