TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shots

Her An Her Yerde Saat Günlüğü

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Archimed » 13 Nis 2016, 13:09

aladagli yazdı:Yoruk-mobil Isuzu D-max ile ferman padisahin ise Toros daglari bizimdir..

Resim


Aladağlı; pick-up sınıfında bildiğim kadarıyla en çok Toyota Hilux tutulur, sonra da Mitsubishi L200 geliyor. Özellikle pek çok şantiye tecrübeli tanıdığım Mitsubishi L200'den çok memnun. Onun dışında Nissan Navara ve VW Amarok diğerlerine göre daha süslü ve hafif gibi kalıyor. Isuzu da sanki her iki sınıfın arasında diye düşünüyorum. Bu konuda fikrinizi alabilir miyim?
Kullanıcı avatarı
Archimed
 
Mesajlar: 1406
Kayıt: 01 Eki 2011, 14:28

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Archimed » 13 Nis 2016, 13:17

Baran yazdı:Yok yahu benim cocugun f30 un ilk bakımı geldi beklerken boşta ne varsa teste cıkıp gazlıyorum :)

7.30i,üstünde 2.0lt benzinli makine var 250 beygır 0-100 6.2sn mi ne arabanın kupasını karbondan imal etmişler o yuzden ağırlıgı 1700 kg civarı yanlış olmasın 5 serileri ile aynı kilolarda sanırım ve ebadına göre cok kıvrak bir otomobil.Ben bu sınıfta kesinlikle S serisi derdim senelerdir ama bu kasa tüm fikrimi değiştirdi.Gemi hissiyatı kesinlikle yok.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Baran yıl sonu gibi yenilenecek 5 serisi hakkında bilgin var mı? Mevcut F10 bence harika bir araç; sadece arka ortada oturan kişi için yüksek şarf tüneli ve tünelin üstündeki ayak koymayı zorlaştıran havalandırma kanalları sorun olabiliyor. Uzun şasili 5 kasası da sanıyorum Almanya'da üretilmiyor. Daha geniş iç hacmi olan 5 serisi GT de çok farklı bir tasarıma sahip; insanlar ya bayılıyor ya nefret boyutundalar.

Büyük ihtimalle yeni 5 serisi denediğin 7 serisi ile bayağı benzerlik gösterir. Ama koca arabada gerekli durumlarda arka koltukta 3 kişi yanyana rahat rahat oturma imkanına sahip olmayınca; bu tür önceliği olanlar için Mercedes E serisi tercih nedeni oluyor sanki.
Kullanıcı avatarı
Archimed
 
Mesajlar: 1406
Kayıt: 01 Eki 2011, 14:28

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj Baran » 13 Nis 2016, 14:20

Mercedesle BMW arasında karar aşamasında arkada oturan 3. Kişinin rahatının kıstas olabileceğini düşünmüyorum.Doğrusu BMW ler ezelden beri kücük iç hacimlerine sahiptir.Mercedes herzaman daha konforlu ve geniş iç mekanlara sahip oldu.Doğrusu ben arkaya ölsem 3. kişiyi oturtmadıgım için bana farketmiyor malum oturan ayagını koyuyor ortaya kirletiyor öle ayağı kırarım ben :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj raven » 13 Nis 2016, 20:45

eraslani teşekkürler :thumbup:
Teşekkürler Caner ikinci el de passat iyi fakat süperb yeni kasasıyla çıtayı oldukça yükseltmiş :thumbup:
seRxx teşekkürler :thumbup: listem de olan bir saat ben de çok beğeniyorum :geek:
afl gerçekten içi de dışı da uçak gibi. uzunluğu 4.86 park edecek yer bulmak kolay olmuyor :D
tekin orkun :thumbup:
Düşünüyorum öyleyse varım, düşünemiyorum öyleyse malım!
Kullanıcı avatarı
raven
 
Mesajlar: 4533
Yaş: 54
Kayıt: 26 Nis 2013, 19:31
Konum: İstanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj mlm » 13 Nis 2016, 21:34

Raven hayırlı olsun, kazasız belasız :thumbup: :champ:
Instagram:
watchtron
anatoliastraps
Kullanıcı avatarı
mlm
 
Mesajlar: 24254
Yaş: 44
Kayıt: 03 Ağu 2010, 02:59
Konum: Ankara

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj raven » 13 Nis 2016, 21:38

Teşekkürler mlm :thumbup:
Düşünüyorum öyleyse varım, düşünemiyorum öyleyse malım!
Kullanıcı avatarı
raven
 
Mesajlar: 4533
Yaş: 54
Kayıt: 26 Nis 2013, 19:31
Konum: İstanbul

Re: TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shot

Mesaj aladagli » 13 Nis 2016, 23:18

Archimed yazdı:
aladagli yazdı:Yoruk-mobil Isuzu D-max ile ferman padisahin ise Toros daglari bizimdir..

Resim


Aladağlı; pick-up sınıfında bildiğim kadarıyla en çok Toyota Hilux tutulur, sonra da Mitsubishi L200 geliyor. Özellikle pek çok şantiye tecrübeli tanıdığım Mitsubishi L200'den çok memnun. Onun dışında Nissan Navara ve VW Amarok diğerlerine göre daha süslü ve hafif gibi kalıyor. Isuzu da sanki her iki sınıfın arasında diye düşünüyorum. Bu konuda fikrinizi alabilir miyim?


Ben nerede ise 10 yildir Isuzu kullaniyorum. Ic donanim vasat, duz yol konforu ortalama.. Ama motoru muazzam torklu, yuruyen aksami cok dayanikli, genel olara da cok sorunsuz bir arac. Hafta sonu yeni Hilux yolladilar test icin. Onu da begendim acikcasi, fiyatlari da cok uygun. Su anda yeni bir pikap alacak olsam, 2016 surumu oldugu icin degerlendirirdim. Mitsubishi insaatcilarin tercihi genelde, Nissan marka olarak bana hitap etmiyor. Amarok bizim gibi daglilara sosyetik kacar, elimizde kirilir..
Asmanda bürküt, jerde kökbörü bol
Kullanıcı avatarı
aladagli
 
Mesajlar: 630
Kayıt: 07 Nis 2011, 12:40

TSF Saatlerimiz Direksiyon Başında / Steering Wheel Shots

Mesaj Baran » 14 Nis 2016, 11:08

LR'ye lastik almaya gidiyorum.Continantal düşünürken benim ebadımda bulamayınca hazırda lastik,Bridgestone Ecopia da karar kıldım bakalım nasıl cıkacak.

Resim

Resim


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

ÖncekiSonraki

Dön TSF Bugün Kolunuzda Hangi Saat Var - Daily Wrist Check

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Cimuanos, nyldrm ve 119 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners