TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Ce262 » 13 Kas 2013, 14:26

Nicky :champ:

Driving to London at 5 in the morning..

Resim
C.E

" A man can surely do what he wills to do , but cannot determine what he wills "
Kullanıcı avatarı
Ce262
 
Mesajlar: 489
Yaş: 32
Kayıt: 01 Eki 2013, 22:51
Konum: Geneva - Cyprus - Izmir

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj nickynick » 14 Kas 2013, 12:02

Cem 8-) :thumbup:
Time is a great teacher, but unfortunatelly it kills all its pupils.
Kullanıcı avatarı
nickynick
 
Mesajlar: 7292
Kayıt: 16 Kas 2009, 22:44

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Ce262 » 21 Kas 2013, 02:56

yaz sonrasi icin 408ci forged stroker kit gibi bir planim vardi fakat yag pompasinin "kaputt" olmasi dolayisiyle sanirim stroker kit oncelik listemin en basina gelmeyi basardi. :(


Resim

kotu zamanlama olmasina ragmen, eger istediklerimi yapabilirsem, sonuclarin guzel olacagini dusunuyorum :D

393/408ci stroker kit, forged rods & pistons.
3V aluminium heads
Tam karar vermedim ama sanirim 240/246 @ 0.50" & 111LSA camshaft uygun olur.

1100kg bir arabada, 3.98 son disli orani ile, 550+hp`nin guzel bir duygu oldugunu hayal ediyorum :D
C.E

" A man can surely do what he wills to do , but cannot determine what he wills "
Kullanıcı avatarı
Ce262
 
Mesajlar: 489
Yaş: 32
Kayıt: 01 Eki 2013, 22:51
Konum: Geneva - Cyprus - Izmir

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj mucadeleci » 21 Kas 2013, 10:53

Ce262 :thumbup: saygılar, sevgiler :)
Zamana and olsun ki.....
Kullanıcı avatarı
mucadeleci
 
Mesajlar: 7271
Yaş: 44
Kayıt: 23 Kas 2011, 07:18
Konum: İzmir / İstanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj razz » 21 Kas 2013, 12:01

Cem planlar super geliyor kulaga ;) Gorurse mrbars da yorumunu ekleyecektir diye dusunuyorum ( gerci LS Nation uyesi adamdan Ford'a ne kadar yorum gelir ayri mevzu :) ) ama alt devirde biraz rough idle sorunu yasatacak bir cam orani degil mi..?

3.98 son disli oranina ise senden cok uzaklardan, taa Bagcilar'dan bir yorum yapayim; Asfalt aGlar be badi..

:D
" The difference between men and boyZ is the price of their toyZ "
Kullanıcı avatarı
razz
 
Mesajlar: 5616
Yaş: 48
Kayıt: 18 Ara 2009, 16:05
Konum: Istanbul - Turkey

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Ce262 » 21 Kas 2013, 14:10

mucadeleci yazdı:Ce262 :thumbup: saygılar, sevgiler :)


saygilar, sevgiler sayin mucadeleci :champ:


Razz yazdı:Cem planlar super geliyor kulaga ;) Gorurse mrbars da yorumunu ekleyecektir diye dusunuyorum ( gerci LS Nation uyesi adamdan Ford'a ne kadar yorum gelir ayri mevzu :) ) ama alt devirde biraz rough idle sorunu yasatacak bir cam orani degil mi..?

3.98 son disli oranina ise senden cok uzaklardan, taa Bagcilar'dan bir yorum yapayim; Asfalt aGlar be badi..

:D


Razz, su an ki hacimde 240/246 gibi dereceli bir camshaft sorunlu olabilir kesinlikle ama stroker kit`in verdigi extra hacimde sorun olmamasi lazim, ama yinede 408ci`de bile sorun cikarsa sanirim rhodes lifters tarzi bir sey kullanmayi deniyebilirim.taa Bagcilar`dan gelen yoruma halen guluyorum :lol: V6`da 4.10 ve 3800 stall kullaniyorum, bu arabada ayni kombinasyonu hayal bile edemiyorum, biraz tehlikeli olabilir :D

mrbars`a saygilar :champ: , F-body love :thumbup: , ben henuz LS makine sahibi olamadim ama platformum hazir, Gen 4. F-body sahibi olarak bende kendimi LS Nation uyesi sayiyorum :D zaten GT350`yi almadan tam once V6 ile yeterince ugrastigimi ve LS takmanin vakti geldigine karar vermistim, nasil oldu bilmiyorum ama Firebird`e LS makine ararken gidip GT350 aldik, o is yine yatti :lol:
C.E

" A man can surely do what he wills to do , but cannot determine what he wills "
Kullanıcı avatarı
Ce262
 
Mesajlar: 489
Yaş: 32
Kayıt: 01 Eki 2013, 22:51
Konum: Geneva - Cyprus - Izmir

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj mrbars » 21 Kas 2013, 15:22

cem :champ:
1.6 rockerlarla 570 civarı lift eder. alt taraflarda kısmen güç olmayacak, en önemlisi idle choppy kalır. rölantiyi artırmak zorunda kalacaksın, stop ettiğinde geri çalışacak. konvertör 3000+ rpm ister, düz vites ise debriyaj biter.. kıç 3,98 veya kısası lazım. kendi içinde problemleri barındıran bir setup.

sonuç: go get it tiger :champ: :champ: amerikan dediğin kolay olsaydı herkes binerdi :twisted: :D
Kullanıcı avatarı
mrbars
 
Mesajlar: 3268
Yaş: 50
Kayıt: 07 Mar 2012, 12:39
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Ce262 » 21 Kas 2013, 15:47

mrbars yazdı:cem :champ:
1.6 rockerlarla 570 civarı lift eder. alt taraflarda kısmen güç olmayacak, en önemlisi idle choppy kalır. rölantiyi artırmak zorunda kalacaksın, stop ettiğinde geri çalışacak. konvertör 3000+ rpm ister, düz vites ise debriyaj biter.. kıç 3,98 veya kısası lazım. kendi içinde problemleri barındıran bir setup.

sonuç: go get it tiger :champ: :champ: amerikan dediğin kolay olsaydı herkes binerdi :twisted: :D


Baybars abi, su an motorda 1.73 rocker var, buldugum tum kit`lerde 1.73 kullaniyor zaten, cylinder head flow`larada bakarak, sanirim hedefim 650 lift :D Choppy idle isin tum guzelligi herhalde 8-) kesinlikle 3500+ bir konvertor kullanmayi dusunuyorum, hem rolanti sorunlarini cozer, hemde dedigin alt taraftaki guc eksikligini cozer bari :D

aynen katiliyorum abi, biraz ugrastirabilir belki ama sonuclara deger :twisted: :D

su Ford`lardan cok anlamiyorum gerci, LS1 olsa isim kolaylasirdi ama 351 Cleveland anladigim kadariyla potansiyeli yuksek bir platform, elimdekilerin en iyisi zaten.. o yuzden sansimi denemek istiyorum :D
C.E

" A man can surely do what he wills to do , but cannot determine what he wills "
Kullanıcı avatarı
Ce262
 
Mesajlar: 489
Yaş: 32
Kayıt: 01 Eki 2013, 22:51
Konum: Geneva - Cyprus - Izmir

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 56 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners