1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Servis Mağdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010, 20:50
kroniksuper
merhabalar
28.10.2008 tarıhınde satın almış oldugum tissot prc 200 model saatım 28.06.2010 tarıhınde garantı suresının dolmasına 4 ay kala bı anda durdu bende saatımı ızmırdekı saatcı vasıtasıyla garantısı devam edıyor dıye LPİ YE gonderdık. bugun sabah saatcım aradı ve saatın contası vepili degısecekmıs 60 tl servıs parası ıstıyormus LPİ.. ŞİMDİ pil ve conta değişimi garanti kapmasımına girmiyormu?
veeğer girmiyorsa 60 tl vermelımıyım servıse? yoksa kendım bır saat ustasınıma yaptırmayalım? kala kaldım ole yardımlarınızı beklıyorum...:(

Re: servis magdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010, 22:09
nickynick
Pil değişimi garanti kapsamına girmez, ama conta konusunda emin değilim. Ama ikisi için 60 lira adil bir rakam mı emin olamadım..

Re: servis magdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010, 22:13
kroniksuper
NickyNick yazdı:Pil değişimi garanti kapsamına girmez, ama conta konusunda emin değilim. Ama ikisi için 60 lira adil bir rakam mı emin olamadım..


üstat önerin?

Re: servis magdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010, 22:18
nickynick
kroniksuper yazdı:
NickyNick yazdı:Pil değişimi garanti kapsamına girmez, ama conta konusunda emin değilim. Ama ikisi için 60 lira adil bir rakam mı emin olamadım..


üstat önerin?


Estağfirullah ,ama bu noktada benim yapacağım yetkili servisin istediği parayı ödeyip, saati yaptırmak olurdu.

Re: Servis Mağdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010, 23:38
Frax
Pil 5-10 lira. Conta ise eğer siz açıp kapatmadıysanız servisin sorunudur bu parayı vermeyin eğer öyle bir durum yoksa.

Re: Servis Mağdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2010, 09:40
razz
Ben LPI'da TAG Heuer AquaRacer'ın ( otomatik ) kilitli tepe tijini 65TL'ye değiştirdim ( vidalama hissi biraz sorunlu gelmişti ).Bana iade edilen tijin durduğu poşette arka kapak contası da vardı.
Pil hiçbir zaman garanti kapsamına girmez.. Prensipte açılan her saatin tekrar kapanmadan önce arka kapak contasının da yenilenmesi gerekir.. Yapılması öngörülen işlem doğru ancak 60,00 TL. pil+conta için biraz fazla bir rakam.. Belki aradaki kargo ücreti diyeceğim ama o da LPI gibi bir firma için yakışıksız bir durum olur..

Re: Servis Mağdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 08 Tem 2010, 21:20
kroniksuper
üstatlar saatin garantısının bıtmesıne 3 ay var sizce herhangıbır saatcıye pılını 5-10 lıra verıp degıstırsemmı? hanı saatı servısın dısında actırırsak garantısı bozuluyomusya sizce bı sakatlık cıkarmı normal bı saatcıde pılınıdegıstırtmem?

Re: Servis Mağdurluğu

MesajGönderilme zamanı: 27 Tem 2010, 01:50
adnanefe
razz yazdı:Ben LPI'da TAG Heuer AquaRacer'ın ( otomatik ) kilitli tepe tijini 65TL'ye değiştirdim ( vidalama hissi biraz sorunlu gelmişti ).Bana iade edilen tijin durduğu poşette arka kapak contası da vardı.
Pil hiçbir zaman garanti kapsamına girmez.. Prensipte açılan her saatin tekrar kapanmadan önce arka kapak contasının da yenilenmesi gerekir.. Yapılması öngörülen işlem doğru ancak 60,00 TL. pil+conta için biraz fazla bir rakam.. Belki aradaki kargo ücreti diyeceğim ama o da LPI gibi bir firma için yakışıksız bir durum olur..


Çok doğru , biraz fazla söylemişler pil + conta parasını. Senin saatçin biraz fazla kar koymuş üstüne galiba.