Yıllardır yaptığım swatchlarda müşteriye tamir sonrası konusunda bilgilendirerek hiç bir sorun yaşamadım ve yaşatmadım.
Saat piyasasında yıllardır tartışılır bu tip konular taşralı saatçiler tamir eder ama sorunlu olur uydurma olur v.s. denir.
Ancak çözüm olarak yetkili servisine gittiğinizde ise colortime nin dediği gibi saatinizin tamirinin mümkün olmadığını yenisini almanızı söylerler.
Ben yıllardır bu konuda müşteriye sunduğum seçenek iki tanedir.
-sadece sudan biraz kollayarak saati sorunsuzca kullanmaya devam etmek mi
yoksa
-saati atmak ve yenisini almak mı
2. seçenekte saati zaten çöpe atıp yenisini alacaksınız,ancak tamirde risk varsa bile 15- 20 lira gibi cüzi rakamları göze alıyorsunuz.
yani en kötü ihtimalde bile saatinizi çöpe atma ihtimali ilk seçenekte daha düşük
Zaten tamir verimli olmayacağını farkettiğimizde müşteriye bunu belirtiyoruz,ve her türlü ihtimali anlatıyoruz.
Tamir edilmeyip çöpe atılan saatlerin sayısını bilseniz emin olun dudaklarınız uçuklardı.
Avrupalı yeni saat alıyor ama o saat onun ülkesinde üretiliyor.
20 yıl önce Türkiye'ye yılda 11 milyon saat ithal ediliyordu.
Lütfen tüketim toplumu olmayalım
Tükettiğimizden daha çok ürettiğimiz günleri görmek adına
Yorumlar bizim seçim sizin Karar kullanıcının.