Oris Sportsman BC3 Day Date saatimi çelik kordon ile kullanıyorum. Yedek olarak da deri kordonu var. Malum önümüz yaz Oris' imiz deniz kıyısında da bileğimizde bulunsun, hem de saate yeni bir hava verir diye Orijinal Kauçuk kordon aklıma düştü. Aradığım Cepa Pırlant bizde bulunmaz servise Bursa' yı aramanız gerekir cevabı ile Bursa teknik servisin telefon numarasını verdi.
Bursa Teknik servisten görüştüğüm yetkili hemen yardımcı olalım dedi. Saatin model numarasını aldı. Sistemden baktı. Talep ettiğiniz Kauçuk kordon stoklarımızda yok dedi. Oris' in sisteminde sipariş geçeceğim gelmesi 1-2 ayı buluyor dedi. Şaka gibi. Millet 3 günde Expres kargo şirketleri Amerikadan ile ürün getiriyor. İsviçre' den kayış 2 ayda gelecek. Bu arada kayışın satış fiyatı 140 İsviçre frangı. Sonra Oris'in sisteminden kontrol ettiğinde;"Bu kayış stoğu Oris' inde sisteminde görünmüyor. Sipariş geçeriz üretimi ve teslim süresi 4-5-ayı bulur" dedi. Gayet ciddi adımı telefonumu aldı. "Siparişi geçiyoruz. Gelince sizi ararız "dedi.
Hala düşünüyorum. Bu bir şaka mı, gerçek mi ?
Durum karşısında forum üyelerinin görüşlerini alabilir miyim ?
