1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2012, 16:59
fsinan
29 Temmuz'da bir buzdolabı siparişi verdim. 7 Temmuz'da teslim edildi, kutusu delikti ve hasarlı olduğu bir gün sonra servis tarafından tespit edildi. Hala uğraşıyorum iadesi için.

Bıktım, oradan birşey alırsanız hatırım kalır.

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2012, 18:24
sedir
fsinan yazdı:29 Temmuz'da bir buzdolabı siparişi verdim. 7 Temmuz'da teslim edildi, kutusu delikti ve hasarlı olduğu bir gün sonra servis tarafından tespit edildi. Hala uğraşıyorum iadesi için.

Bıktım, oradan birşey alırsanız hatırım kalır.



Teslimat çağ da değil zaman atlamış ama iade aynı şekilde değil anlaşılan! :lol:
Geçmiş olsun. Teslim sırasında kutudaki delik görülüyor muydu? Kargo firmasına tutanak tutturulmuş muydu? Satıcı firmaların en çok sığındıkları yumuşak karın burası. İmza atarken sağlam aldım imzası attırdıkları için sonra böyle sorun çıkartıyorlar. Böyle bir tutanak varsa direnmeleri anlamsız aslında.
İnşallah başarırsınız. Sonuç çıkmıyorsa -ki çıkmıyor gibi görünüyor- ilinizdeki tüketici hakem heyetine başvurmalısınız diye biliyorum. Sonrası tüketici mahkemesi ama o bayağı uzun sürüyor.

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2012, 13:26
Archimed
Çok geçmiş olsun Fsinan. Maalesef bazen bir sürü para ödediğimiz alışverişlerde benzer sorunlar yaşanabiliyor.

Yaklaşık 3 yıl önce Teknosa'dan bir Nokia telefon almıştım. 3-4 gün sonra telefonun sesi gitti; dışardan birisi aradığında zili çalmamaya başladı. Cihazı faturası ve kutusuyla Teknosa Optimum'a götürdüm, onlar da servise göndermişler. Sonuçta telefonun arıza olduğunu ve değiştirmeyi kabul ettiler. Yeni telefon istediğimde kutulu telefon veremeyeceklerini, bu tür durumlar için yurt dışından kutusuz, yedek parça kapsamında getirilen yeni bir telefon vereceklerini söylediler. 30 gün içinde teslim edemediler, topu Nokia Türkiye'ye attılar. Ben de bunun üzerine Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane'ye bir mail attım (mail adresini doğru tahmin etmişim). Sağolsun kendisi ilgilendi, yaşanan sıkıntı için şahsi özürünü ve konuyla ilgilebileceğini belirten bir mail attı. Mailde 2-3 saat sonra da Teknosa tarafından arandım; Optimum'daki ilgisiz personelin yerine nazik birisi sorun için üzgün olduklarını; dilersem telefonu iade edip parasını alabileceğimi veya başka bir telefon alabileceğimi söyledi. Keşke ben Teknosa'nın Genel Müdürü'ne mail atmaya gerek duymadan sorun çözülseydi.

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2012, 16:22
Baran
fsinan,abim okut üflet kendini bu aralar aksilikler senı buluyor :D

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2012, 17:28
Kalpaklı
teknosa dan sadece boş cd, mouse, pil vb basit ürünleri alıyorum :)

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2012, 20:58
fsinan
Baran'cıım yeni ev düzüyorum, 80 tane iş yaptım, biri böyle oldu çokşükür iyi gidiyorum bu da hallolacak..

Burası Türkiye macerasız iş olmaz.

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2012, 21:06
Baran
Kesinlikle katılıyorum fakat benım gibi titiz herseyın duzgun olmasını isteyen insanları daha cok buluyor böyle sorunlar.Sende benım gibisin abi bence ondan bizi buluyor.

Re: Teknosa'dan Uzak Durun

MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2012, 09:14
whiskey
Bende pek haz etmem Teknosa'dan. Eğer ciddi bir kampanya veya hiç bir yerde bulamadığım bir ürün varsa ellerinde ancak o zaman tercih etmek zorunda kalıyorum.

Baran yazdı:Kesinlikle katılıyorum fakat benım gibi titiz herseyın duzgun olmasını isteyen insanları daha cok buluyor böyle sorunlar.Sende benım gibisin abi bence ondan bizi buluyor.


Saat forumundayız, sanırım buradaki üyelerin en az yüzde 80'i bizim gibi "kıl"dır :D Ayrıca tahmin ediyorum ki forumun en popüler burcu başaktır sanırım :D