1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 17:22
Frax
Konu dışı kısmında daldan dala her yere girmemize güvenerek ben de bu kısımda başıma gelen ve tepemi attıran bir olayı paylaşmak istiyorum.

Bir süredir alışveriş yapmadığım Lacoste'dan geçen yaz siparişle getirttiğim polo, 40 derecede yıkanabilir ifadesine rağmen 30 derecede yıkandığı halde lacivert olan yakası ağardı. İncelemeye gönderdiğim ürünün bana geri gönderiminde yer alan sonuç ifadesi ise oldukça komik: "Yıkamadan kaynaklanan kullanıcı hatası"

Şimbi ben tişörtü inceleyeni ve bu sonucu yazanı ne yapayım? Bu kadar ahmakça bir ifade olabilir mi, ki ben zaten iade ederken yıkama sonucunda deformasyon yazdırmışım, inceleyen arkadaş aynısını çevirip bana geri göndermiş. Sakin bir üslupla kabul etmediğimi belirtip 2. kere gönderdim -zaten bu git-gel işlemi 1 ayı geçiyor-, sonucun değişmeyeceğine inanarak da müşteri hizmetlerini arayıp ayrıntılı rapor istediğimi belirttim. Çok ilginç bir olay, 2. kez yıkamada bozulan bir ürün olayı ilk kez başıma geliyor. Sanırım sonumuz mahkemeye varacak. Zira bu konuda tamamen takıntılı biriyim. "Tüketici hakları" ile ilgili daha önce deneyimi olanların fikirlerini mutlaka bekliyorum.

Teşekkürler.

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 18:42
SeRxx
2 yıl önce lacoste mavi polo kısa kollu tişörtüm'ün alt kısmı genişlemişti mağaza aracılığıyla incelemeye gönderdim kabul edilmedi daraltalım dediler bende mecbur kabul ettim. Aynı tişört kısa bir süre sonra soldu ve tekrar gönderdim basit bir mektupla kullanıcı hatası dediler dayanamadım aradım baya tartıştık. Bende sikayetvar.com'a şikayette bulundum ve tekrar gönderdim. sikayetvar.com'da müşteri temsilcisiyle biraz sert yazıştım. Sonra lacoste'den '' müşteri memnuniyeti için değişim kabul edilmiştir.'' diye bir cevap geldi bana. Gidip değişik bir renk aldım bende. Baya uğraştırdılar.. Tüketici haklarıyla da deneyimim var sana tavsiyem son çare tüketici haklarına şikayette bulun onlar harbiden bu sorunu çözüyorlar.. Başka markanın montunda sorun yaşamıştım kabul etmediler tüketici haklarına başvurdum fatura bedeli kadar çek aldım. Ama en az 1 ay seni bekletiyorlar. Tüketici hakları kaymakamlıkta oluyor 5 lira falan pul bedeli var dilekçeni ve ürünün faturasını veriyorsun. 1 ay sonra sonuçlanıyor. Dilekçede öğrenci olduğunu falan belirt ;)

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 19:49
Acc
Benim geçen kış aldığım bütün lacoste (özellikle pamuklu olanlar ) uzun kollu klasik T-shirt lerim yıkamadan sonra küçüldü ya da ağzı burnu yamuldu.(serxx te olduğu gibi alt kısımları genişledi) Yaklaşık 7-8 tanesini birden incelemeye gönderdim ve 1 hafta sonra aradılar gelip yenilerini alabileceğimi söylediler. Hem de faturasız.... Gerçi burda satıcının gönderirken yazdığı notunda etkisi olabiliyor...

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 19:57
msturan
Pek kavgalı, sıkıntılı dönemlere girmemiş olsam da ben de başıma gelen olayı aktarayım madem..

Pierre Cardin'den aldığım Woolmark triko 4-5 yıkamadan sonra resmen 3-4 beden küçüldü. XL aldığım kazak artık S boyutundaydı. Ürünün 30 derecede yıkanması gerektiğini görmediğim ve 45 derecede yıkadığımı farketmemiş olduğumdan değişim kararının geleceğinden son derece emin bir şekilde yolladım ama sonuç negatifti :( Hatanın bende olduğunu sonraları anladığımdan pek üstüne de gitmedim açıkçası, olan çok sevdiğim trikoma oldu :(
Ha bunun konuyla alakası nedir?
Yıkama sıcaklığına dikkat ederek doğru yapmışsın Frax ve tüketici haklarına uzanan yolda haklı çıkıp paranı alacağına inanıyorum :champ:

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 20:37
Frax
Görevli arkadaş gönderirken "2. yıkama sonucu yakada deformasyon" yazmış yani açıklama vb. bir şey yazmamış, zaten açıklamaya gerek de yok ben test bile yaptıklarına inanmıyorum. Bu yüzden testin sonucuna bakacağım dediğimde ekrandan sadece yıkamadan kaynaklanan kullanıcı hatası gibi basit bir ifade vardı. Takip edeceğim bakalım ne olacak sonucu. Tecrübelerini aktaran arkadaşlara teşekkürler :thumbup:

msturan;
ben birçok kıyafetimi "tek" atarım makineye kısa programda 30 derecede. Ütülerken de etiketine bakıp kaç derece yazıyorsa ütüyü oraya getiririm, sevdiğim kıyafetlerimi kimseye yıkatıp ütületmem bu konuda gerçekten kılım. :)

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 20:45
msturan
Aslında olay kıl olma değil işte Frax, en mantıklısını yapıyorsun :thumbup: Ama bendeki sorun şu ki, koca Sabancı'nın yurdundaki makineler en soğuk 45 derecede yıkama yapabiliyor.. Manuel değil, oluşturulmuş en soğuk program 45 derece. Durum bu olunca elde yıkama seçeneği kalıyor tek ki bu yapacağım iş değil :D

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 22:08
asymptote
msturan yazdı:Ama bendeki sorun şu ki, koca Sabancı'nın yurdundaki makineler en soğuk 45 derecede yıkama yapabiliyor.. Manuel değil, oluşturulmuş en soğuk program 45 derece.

Sabancı hijyene önem veriyor demek ki :)
msturan yazdı:Durum bu olunca elde yıkama seçeneği kalıyor tek ki bu yapacağım iş değil :D

Frax ütü yapıyor sen neden çamaşır yıkamıyorsun? Öğrenciliğin hakkını ver eccük :D

Re: Lacoste Müşteri Hizmetleri

MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2011, 22:15
SeRxx
Hangi şehirin sabancı yurdu msturan :lol: