1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

1967 Chevrolet Impala Klasik Araba Tavsiyesi

MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2011, 20:47
etnarh
arkadaşlar bu araba hakkında ne düşünüyorsunuz ? sizce bu parayı eder mi ? özellikle razz bey sizden yanıt rica ediyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-acil-satilik-58713281/detay/

Re: 1967 Chevrolet Impala Klasik Araba Tavsiyesi

MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2011, 01:01
razz
Selamlar.. Bu araba bu parayı etmez.. Öncelikle araç SS değil.. 4 kapı, direkli, manuel vites ve kuvvetle muhtemel sıralı 6 silindir motorlu.. Olabilecek en değersiz konfigürasyon kısaca..
Alüminyum aksam deforme olmuş, kaporta macun ve boyadan sert hatlarını kaybetmiş, iç döşeme kumaşı ile kapı pandizodu arasında renk ve materyal farkı var, harici ( orijinal olmayan ) hararet göstergesi takılmış.. Çok beğendiyseniz ve görünen dışında mekanik herhangi bir sorunu yoksa 5000,00 TL. uygundur..

Re: 1967 Chevrolet Impala Klasik Araba Tavsiyesi

MesajGönderilme zamanı: 14 Eyl 2011, 01:05
Clk
Arac kantara cikartilir; agirligi ne cekiyorsa hurda ederi ile carpilir ve reel fiyata ulasilir :champ:

Re: 1967 Chevrolet Impala Klasik Araba Tavsiyesi

MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2011, 11:58
Archezia
Razz, bu Impalaların diğer Chevy klasiklerine göre değeri nasıldır? Fiyat olarak değil de sizin alemde ne kadar önemli ve değerlidir diye soruyorum, bilgilenmek için. Ayrıca bir klasikler bölümü açmanın zamanı geliyor sanırım :)

Re: 1967 Chevrolet Impala Klasik Araba Tavsiyesi

MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2011, 22:04
razz
Archie, TR özelinde klasik otomobil anlayışı oldukça karmaşıktır.. Bazı Hi-End koleksyonerler ( Rahmi Koç, Ural Ataman, Alinur Velidedeoğlu gibi.. ) neyin gerçek anlamda klasik olduğunu '' by the book '' yani dünya standartlarında bilir, takip eder ve buna göre araç seçerler.. Ancak piyasada gördüğün 90% araçlar klasik özelliği hiç olmamış veya olsa da gördüğü yanlış bakım/onarım sonucu bu özelliğini kaybetmiş araçlardır..

Milletimize özgü '' herşeyin eskisi kıymetlidir '' zihniyeti klasik otomobiller için de geçerlidir.. Adam hurda bir '76 Chevy Nova 6 silindir, düz vites, 4 kapı araç bulur.. Bunu klasik zanneder, para harcar, restore eder ve yüksek fiyata satmaya çalışır.. Piyasa bu tür araçlarla doludur ve çoğu geri dönüşü olmayacak şekilde '' garbage condition '' mertebesine ulaşmıştır.

Klasik Amerikan Otomobillerinde en önemli noktalardan biri üretim adedidir.. Nadir araçlar her daim kıymetlidir.. İkinci husus ise '' numbers matching '' mevzusudur yani aracın VIN ( Vehicle Identification No. ) ile motor No.sunun fabrika kayıtlarıyla aynı olmasıdır.Daha sonra orijinallik durumu ve kondisyon göz önüne alınır..

Impala Chevrolet ürün gamının aynı kasayı taşıyan BelAir, Deluxe, Biscayne, Delray ve Nomad modellerine 1958'de dahil olmuş ve serinin en lüks donanıma sahip aracı olarak piyasaya sürülmüştür.1960 ve sonrasında üretilen modelleri yukarıda bahsi geçen tiplerden 3 parçalı stop grubuyla ayrılır.Amerikan otomobillerinde custom olayı çok gelişmiş olduğundan Impala'dan daha donanımlı BelAir da bulmak mümkündür ancak genel anlamda bayrak gemisi Impala'dır.

Benim için eski bir Amerikan aracı ancak şu kriterlere sahipse kıymetlidir;
- V8 motor..
- Coupe ve/veya Convertible kasa tipi..
- Fabrika standardı nispetinde orijinallik..
- Günlük kullanıma uygun optik ve mekanik kondisyon..
Bu özelliklere haiz bir BelAir benim için canı çıkmış bir Impala'dan daha değerlidir her zaman..

Klasikler köşesini memnuniyetle de desteklerim :thumbup: