TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

The Simple Complex

Forum Kurallarına Uygun Farklı Konular Üzerine Sohbet ve Paylaşımlar
Forum kuralları
Sevgili Üyeler Forum Kurallarında Tartışılması Uygun Olmadığı Belirtilen Konular Hakkında Bu Bölümde Paylaşım ve Fikir Bildirimi Yapmayınız. İnançlar, Politika, Fanatizm, Irkçılık Vb. İçeriklerde Konular Açmayınız. Ayrıca Kişisel Mahremiyet ve Ailesel Durumlarınızı İçeren Konuları Burada Paylaşmayınız. Birbirinize Saygılı Olunuz Lütfen.

The Simple Complex

Mesaj fsinan » 05 Şub 2013, 10:07

Aşağıdaki resimde bir makale var. Basit dizaynın aslında kitleler tarafından nasıl kabul gördüğünü, marketing hikayeleri işin içine girince işlerin nasıl sarpa sardığını anlatıyor. Sonuna kadar katılıyorum.

Rolex'ten de bahsetmiş ağbi.

Resim
Resim
"Money has no owners, has spenders". -Omar
Kullanıcı avatarı
fsinan
 
Mesajlar: 2011
Yaş: 50
Kayıt: 11 Mar 2010, 17:35

Re: The Simple Complex

Mesaj herofb » 05 Şub 2013, 10:17

Özetle ;

Futbol basit bir oyundur, zor olan ise basit futbol oynamaktır." - Johan Cruyff

teşekkürler fsinan , güzel bir makale :champ:
Kullanıcı avatarı
herofb
 
Mesajlar: 9376
Yaş: 44
Kayıt: 11 Nis 2010, 16:12

Re: The Simple Complex

Mesaj asymptote » 05 Şub 2013, 10:33

Benden önce Leonardo da Vinci söylemiş ama ben de hep tekrarlarım:
"Simplicity is the ultimate sophistication.."

Basit olan güzeldir, işlevseldir. Sade bir kadrandan zamanı rahatlıkla okuyabilirsiniz. Karmakarışık kadranlar görüyorum bazı saatlerde (AP dahil) ve insanlar bunları alıp kullanıyor, zamanı nasıl okuyorlar merak ediyorum.. :?

Even Apple is allowing complexity to creep back into its products.
Bu önelemez bir şey aslında. Evren her zaman basit ve düzenli halden düzensiz ve karmaşık hale (kaosa) doğru gider. Buna entropinin artışı ilkesi de denir. Bu enerji etkileşimlerinde, bilgi teknolojilerinde, diğer tüm fiziksel olaylarda böyledir, her alanda kendini gösterir vesselam..
"Evrende en büyük ziyan, sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir." - A. Einstein
Kullanıcı avatarı
asymptote
 
Mesajlar: 12140
Kayıt: 11 Ara 2010, 14:28

Re: The Simple Complex

Mesaj fsinan » 05 Şub 2013, 11:55

Simple is beautiful.

Mesela forum projemizin markasının ürünlerine bakın, C1 bence güzel değil, cafcaflı bezeli falan göz yorucu ve kullanışlı da değildir köşeli köşeli. Ancak C2 ile sadelik geri gelmiş, bir chrono için olabilecek sadelikte.
"Money has no owners, has spenders". -Omar
Kullanıcı avatarı
fsinan
 
Mesajlar: 2011
Yaş: 50
Kayıt: 11 Mar 2010, 17:35

Re: The Simple Complex

Mesaj herofb » 05 Şub 2013, 12:57

aynen gerçekten sade bir spor chrono ve üstelik çok ince :champ:
Kullanıcı avatarı
herofb
 
Mesajlar: 9376
Yaş: 44
Kayıt: 11 Nis 2010, 16:12

Re: The Simple Complex

Mesaj asymptote » 05 Şub 2013, 17:01

Yeni nickin hayırlı olsun HeroFB :champ:
"Evrende en büyük ziyan, sorgulama yeteneğini yitirmiş bir beyindir." - A. Einstein
Kullanıcı avatarı
asymptote
 
Mesajlar: 12140
Kayıt: 11 Ara 2010, 14:28

Re: The Simple Complex

Mesaj herofb » 05 Şub 2013, 17:05

çok teşekkürler asymptote :champ: aslında caglarFB'de düşünmedim değil ama 7000 mesaj olmuş eski konularda da bağlantı kopmasın diye böyle yaptık
Kullanıcı avatarı
herofb
 
Mesajlar: 9376
Yaş: 44
Kayıt: 11 Nis 2010, 16:12

Re: The Simple Complex

Mesaj cavro » 05 Şub 2013, 20:35

sanırım sınır noktası da bu tip saatler oluyor :)

Resim
Kullanıcı avatarı
cavro
 
Mesajlar: 363
Yaş: 32
Kayıt: 19 Tem 2012, 23:30
Konum: Adana

Sonraki

Dön TSF Sohbet - Off Topic Discussion

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 40 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners