Baran yazdı:Bahsettiğim konu redline degildi defalarca acıkladım başka konulardada ayrıca saglamlık uzun ömürlülük konusuda yıllar içinde oldukca değişti birebir kullanılan malzemeleri biliyorum birara detaylıca yazarım.Bahsettiğiniz avantaj malesef seneler içinde rol değiştirdi bmw ve mercedeste.Şanzıman konusundada ZF şu an kuru kavramalı şanzıman olarak piyasadaki en başarılısı ki ıslak kavramalı Vag grubu dsg yada stronik şanzımanlara göre cok daha efektif calışıyor ve sorunsuz.Mercedes saglamlık olarak şanzıman konusunda başarılı olsada malesef performans manasında rakiplerinin oldukca gerisinde kalıyor senelerdir.Bazı seylerin bilinçli yapıldıgını belirtmekte fayda var ki bmw nin motor karakteristiğine uygunken zf ,mercedesin sanzımanıda bence genel kullanım karakterine oldukca uyuyor sakin ve konforlu.Son olarak o redline sahası dediğiniz alanı yönetebilecek insan sayısı azda olsa var en azından benim cevremde oldu bu yaşıma kadar,bu konuda pek alcak gönüllü olamayacagım biride ben sayılırım.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ben de aydinlanmis olur ve kendimi gelistirmis olurum. Yalniz bir kac kriterim var bu malzemeler konusunda, A, B, CLA, GLA, E180, C200d haric tutulmasi gerekiyor.
Madein Bremen- Sindelfingen ise durum gercekten merakla bekliyorum , yazinizi.
Saygi ve tesekkurlerimle.
Sent from my iPhone6+ using Tapatalk