Modifiyesiz v-tec'ler bildiğim kadarıyla 160 HP civarındaydı; devir göstergeleri de 9000'e kadar diye hatırlıyorum. Araç zaten benzinli; bir de modifiye edildiyse A8'e yakın veya daha fazla beygir gücü + aracın çok daha hafif olması durumları zaten v-tec'i kağıt üzerinde başarılı kılıyor. Bu durumda dizel ve standart bir A8'in fazla şansı kalmıyor zaten diye düşünüyorum.
Bir kere daha yazayim. Burada olay hangi markanin hangi modelinin daha hizli yada yavas oldugu degil. Amcamizin altinda ki araca olan (artik markasindan mi, motorundan mi bilinmez ) büyük güveni ve sonunda dumur olusudur.
Yoksa Mustang Shelby yiyen Smart var
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Adam doldurtmuş gırtlagına kadar,arka tampon delik şişmesin diye turbo zaten vtec normal gecmesi Audili gardaş farkında değil durumun napsın makara yapmışlar adama Vtec birzamanlar efsaneydi bendede s2000 vardı 2007 de guzeldi ama vtec in sorunu torksuz makine oluşudur,devir var ses var ama tork fakiri..Eskiler derki beygir araba sattırır tork yarış kazandırır.O vtec gelsinde 1.16 la trafikte alayım aklını ahahahaha
Normal. Çünkü a8 3.0 tdi 250 hp liktir büyük ihtimal. 0-100 6 sn civarı. Type-r da biraz yüklenmişse 6 sn in hafif altına inmiştir. Sonuç bu şekilde normal. Fakat stock type-r bir yerini de yırtsa yetişemez.