1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Baselworld Tarihçe

MesajGönderilme zamanı: 23 Mar 2010, 13:31
Bond
Resim
MUBA
1917
"Schweizer Mustermesse Basel" (MUBA) ilk kez saatler ve mücevherler kataloglara dahil oldu
Resim
MUBA
1931
"Schweizer Uhrenmesse-Swiss Watch Show" MUBA'da kendi özel bölümünde saatler ve mücevherler sergilendi
Resim
EUSM
1973
"Europäische Uhren- und Schmuckmesse" (EUSM) (European Watch and Jewellery Show)
Resim
Basel 86
1986
Avrupa dışından ilk ziyaretçiler fuara katıldı
Resim
Basel 99
1999
Resmi olarak 3 bölümden oluşarn saat fuar alanı ( Hall 1 ) açıldı, Basel fuarı farklı sektör ürünleri için tamamen ayrı bölümlerde hazırlandı.
Resim
BASELWORLD 2003
2003
Yeni bir marka olarak: BASELWORLD, The Watch and Jewellery Show kabul edildi. Lüks tüketim endüstrisi için dünyadaki en önemli organizasyon olarak bir kez daha kabul gördü.
Resim
BASELWORLD 2004
2004
160,000 m2'ye yayılan alanı ile yeni farklı ulusal bölümlerden oluşan salon ( Hall 6 ) National Pavillions açıldı.
Resim
BASELWORLD 2007
2007
100 ülkeden 101.700 ziyaretçi katılımı ile bir rekora ulaşıldı. Baselworld yoğun medya ilgisi ile konusunda dünyadaki en büyük organizasyon olarak tarihe geçti.

Re: Baselworld Tarihçe

MesajGönderilme zamanı: 23 Mar 2010, 13:33
Bond
2013 yılında bitmesi planlanan yeni "Baselworld Exhibition Center"


Resim

Resim

Resim

Re: Baselworld Tarihçe

MesajGönderilme zamanı: 23 Mar 2010, 14:14
nickynick
İsviçre'nin bu konudaki yatırımlarına bak, bir de Türkiye'deki fuar organizasyonlarına :( Jewellery and Watch fuarı organize ediliyor, sadece 5 saat firması katılıyor, onun dışında hiç bir organizasyon yok saatçilikle ilgili. Bir kaç tane de distribütörler ve bayiler arasında gerçekleştirilen, basına ve halka kapalı olan bir kaç yüzeysel organizasyon!! Ondan sonra da bayiler "yok efendim niye saat satamıyoruz, neden işler kesat" diye serzenişte bulunuyorlar. Her gelen müşteriye daha ağzını açmadan %25 indirim, biraz daha zorlarsa %40'lara varan indirimler yapılıyor. Bu ahvalde, kendi paylarından kısıyorlar, daha sonra çalışanlarına tatmin edici maaşlar veremiyorlar, olan yine kendilerine oluyor. Saatten zerre miktar anlamayan çalışanlar da hiç bir müşteriye bir şey anlatıp da saat satamıyor. Bilen müşteri her yerden alır zaten malını; önemli olan bilmeyen müşteriye saatler hakkında doyurucu bilgiler verip, söz konusu saatlerin özelliklerini, marka tarihlerini tek tek anlatıp, müşteriyi -neden söz konusu saatin pahalı olduğunu, ya da önemli olduğuna -inandırmak ve ikna etmektir. Saat bayileri, distribütörleri "kazandıklarımız bize yeter" anlayışında devam edip, çalışanlarına eğitim vermeyip, asgari ücretlerle çalıştırmaya devam ederlerse sonları iyi görünmüyor!!!