1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Saat Markalarına Reklam Pazarlama Unsurlarının Etkileri

MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2009, 18:27
2fast4u
Evet konuya başka bır açıdan bakarak markaların kullandığı ünlü yüzlerın de etkisini soruya ekleyebılırız. Örneğin James Bond 007 omega markasına ne denli bir katkı sağlamıştır? Yurt dışında cornershop açılışlarında Aston Martın'i kapıya çekerek bır anlık olsun Casıno Royale filminden çıkmış havası yaratmak markayı imaj olarak nereye götürür? Omega bır zamanlar Rolex'i de filmlerinde kullanmış İngiliz ajanına sponsor olarak diğer taraftan da tenisçilerle flört ederken hangı mesajı vermek istiyor? Rolex'in golf sporu ile özdeşleşen görüntüsü daha ağır basıyor bence. Bence daha sağlam vurgular yapılmalı, mesela övünmek gibi olmasın son aldığım Oris markasının Scub. modeli için çekılen reklam filmi 1000m su altında çalışan bır kaynak işçisinin kolunda bana işlevsel gibi geldi. Yoksa verdığimiz paralar marka adı altında bu sponsorlukların finansmanına mı akıyor? Saygılar.

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2009, 19:45
asiruh2009
FİYATLARIN BELLİ ORANDA KAR VE REKLAM BELİRLİYOR BU ORANLAR ÇOK ÖNEMLİ ...

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2009, 19:58
Bond
Lütfen site genelinde SADECE BÜYÜK HARFLER kullanarak mesaj yazmayınız. Teşekkürler

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2009, 21:09
canturk
Bence marka imajı degil de alan insanların imaj yapma istekleriyle dogru orantılı reklam yapılmak isteniyor ki tartısılması gereken bu bence. Marka imajı mı?--Kullanan kişilerin imajı mı?

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 11 Ara 2009, 23:59
everywhere
Bence bu forumdaki gibi saat tutkunları bu ünlü bunu takıyor dur ben de alayım diyeceğini sanmıyorum.ama mutlaka trendi takip edenleri etkilemek için güzel bir yöntem olabilir.

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2009, 00:05
canturk
everywhere yazdı:bence bu forumdaki gibi saat tutkunları bu ünlü bunu takıyor dur bende alayım diyeceğini sanmıyorum.


Muhakkak öyle ama büyük markaların bir müşteri portföyü var o ben ve bir sürü saat tutkunu olmadıgı kesin.

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2009, 21:54
peugeot206wrc
Şu meşhur quartz krizinde onlarca marka batarken Rolex, Omega gibi markalar ayakta kalabildiyse bence amerikan filmlerinin ve amerikan tarzı tüketim çılgınlığının büyük etkisi var. Lüks tüketimde en büyük pazar Kuzey Amerika ve inanır mısınız bilmem ama popüler olmuş bir filmde kullanılan markalar bir anda büyük patlamalar yaratıyor. İnsanlarda sanırım bir film yıldızı ile aynı ürünü kullanmak kendini yıldız gibi hissettiriyor. Bir çeşit ego tatmini yani.
Bu işte en büyük örneklerden biri Zippo'dur sanırım. Yıllardır karizmatik amerikan aktörleri tarafından sigarasını yakmaktan, düşmanını ateşe vermeye kadar bir çok film karesinde Zippo çakmakları görüyoruz ve malzeme olarak gayet basit bu çakmaklara bütün dünya sadece bu yüzden paraları saçıyor.

Re: Saat markalarına reklam pazarlama unsurlarının etkileri

MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2009, 02:17
alltomatic
içi dışı bir derler ya...bunların içi dışı bir değil bence.söyle de düşünülebilir belkide(bence)aranan mekanizma ve de fiyat.Tanıtım amacıyla kaç marka volcoux(7750 mi?)(doğrumu yazdım)saati makul fiyatlara verdi .(ben de bilmiyorum)