Konyalı Saat sorunsalı
Merhaba arkadaşlar yaklaşık bir ay önce konyalısaat websitesi üzerinden bir saat siparişi verdim mağaza teslimli. Neyse saat için bir iki haftalık süreçte 3 4 kere müşteri hizmetleriyle görüştüm bilg verilecek dendi dönüş olmadı. Saatten ümidi kesince bu sefer iptal talebi oluşturdum ancak websitesi üzerinden iptal talebi seçeneği yok sadece iade seçeneği aktif. İade seçeneğiniyle işlem başlatınca bu seferde teslim edilmemiş saati iade etmem isteniyor. Müşteri hizmetleriyle her görüşmede bir önceki görüşmeler hiç olmamış gibi davranıyorlar. Açılan iptal kayıtlarıyla ilgili hiçbir incelme başvuru yok. Artık yaklaşık 10. Görüşmede bir müşteri temsilcisi mağazadan onay gelmesi gerek dedi mağaza bizlik birşey yok diyor. Yani ortada saat yok para yok. İşin içinden o kadar çıkamadımki arıkan mağazacılık ve capacity konyalı saat şubesi hakkında galiba savcılıga suç duyurusunda bulunacagım. Böyle bir sorun yaşayıp çözebilen oldu mu