1. sayfa (Toplam 6 sayfa)

Nomos Club Datum /Servis / Mekanizma Sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2015, 22:21
Ahbob
Arkadaşlar, ağabeyler merhabalar. Öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.

Benim forumda da açılışını yapmış olduğum Nomos Club Datum saatim aldığımdan 12.05'teki uçak yolculuğuma kadar kusursuz çalıştı. Sonrasında ise düzenli olarak ileri gitmeye başladı. Suçu uçak yolculuğundaki manyetik alana attım ve saati aldığım Tevfik Aydın'a gittim. Üzerinde ısrarla durmama rağmen saate ayar(!) yaptılar, manyetik alanla ilgili bir işlemde bulunmadılar. Sapması istediğim seviyelere inmeyince 02.06 günü aynı şikayetle aynı yere gittim. Saati 09.06 günü teslim aldım. Bana, yapılan işlemleri özellikle sormama rağmen hiç bir bilgi verilmedi. O an neden bilmiyorum saati incelemedim. Eve gelip incelediğimde saatin mekanizması üzerinde türlü kirler, çarkın üzerinde ve arka kapak üzerinde kılcal çiziklerle karşılaştım. Bugün götürdüğümde bunların halledilebilecek sorunlar olduğundan, yeni bir çark sipariş edebileceklerinden, kapağa da polisaj yapabileceklerinden bahsettiler. Ben içime sinmediğini söylememe rağmen bakalım görelim tarzı şeylerle karşılaştım. Ben, bana haber verilmeden, bana sorulmadan ve daha ne teşhisi konulduğunu bilmeden saatin açılmasından ve kurcalanmasından rahatsız olduğumu defalarca söyledim, ama olumlu bir geri dönüş alamadım.

Bu durumdaki birine ne akıl verirsiniz, ne yapmayı önerirsiniz ?

Re: Nomos Club Datum/Servis/Mekanizma sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2015, 23:27
SeRxx
Ahbob, cok geçmiş olsun. Saati yenisiyle değiştirmeleri için -dava açma dahil- her yolu denerdim. Bu gibi durumlarda asla kibar olmayacaksın; maalesef bizim insanlarımız karşıda kibar birini görünce "onlar sorun değil", "hallederiz" ayağına yatıyorlar. Kendi şahsım adına konuşuyorum; o mağazanın içinde fiziksel kavgaya kadar yolu var bu işin. Ne demek özellikle belirtmeme rağmen içini açıp mındar ediyorlar .

Re: Nomos Club Datum/Servis/Mekanizma sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 00:01
khef
Bilginiz disinda yapilan tum islemlere iliskin detayli bir yazili aciklama talep edin. Muhtemelen veremeyecekler. Daha sonra degisim talebinde bulunun. Eger kabul etmezlerse tuketici mahkemesine gideceginizi belirtin. Tum bunlari mail yoluyla yaparsaniz elinizde mahkemeye sunmak icin evrakiniz olur.

Re: Nomos Club Datum/Servis/Mekanizma sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 00:33
Yase
Şu an okurken hakikaten çok sinirlendim. İşte bu yüzden güvenmiyorum servislere. Ben sizin yerinizde olsam acil degisim talep ederdim. Bu nasil bir saygisizlik sizin izniniz olmadan saati acmak ve hic bir bilgi vermemek üstüne üstlük mekanizmada kirler kasada cizikler !!!!!! Yangina korukle gitmek istemiyorum ama aynisi benim basima gelse gercekten buyuk olay cikarirdim. Polisaj niye yaptirasiniz yeni saatinize?!! Saat kendilerinin degil ya cizerler de polisaj da yaparlar.. Hakkinizi arayin yeni saat talep edin. Vermiyorlarsa tuketici haklarina gidin. Beyefendilik beyefendi olan insanlar karsisinda işe yarar, yaramıyorsa onlara geçmiş olsun.

Re: Nomos Club Datum/Servis/Mekanizma sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 01:14
kilimanjaro
Tüketici kanunlarına göre ayıplı mal grubuna giriyor ve değiştirmekle hatta iade almakla yükümlüler.Yerinde olsam , bunları keyifle süründürürdüm.

Re: Nomos Club Datum /Servis / Mekanizma Sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 07:06
Caner1983
Sonra türkiyedeki servislere güvenin deniyor ya ??????? Hepsi aynı değil klişesine girmeyin lütfen

Re: Nomos Club Datum /Servis / Mekanizma Sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 08:16
SeRxx
Önemli olan o servise gereken cevabı verebilmek. Ayar çekmek bizim elimizde; 2-3 kişi ciddi ayar çeksin bakayım bir daha dikkat ediyor mu etmiyor mu?
Caner1983 yazdı:Sonra türkiyedeki servislere güvenin deniyor ya ??????? Hepsi aynı değil klişesine girmeyin lütfen

Re: Nomos Club Datum /Servis / Mekanizma Sorunsalı

MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2015, 09:06
manil
SeRxx yazdı:Önemli olan o servise gereken cevabı verebilmek. Ayar çekmek bizim elimizde; 2-3 kişi ciddi ayar çeksin bakayım bir daha dikkat ediyor mu etmiyor mu?
Caner1983 yazdı:Sonra türkiyedeki servislere güvenin deniyor ya ??????? Hepsi aynı değil klişesine girmeyin lütfen


Caner'e hak veriyorum, öncesinde de yazmıştım; saatin kordonunu taktırmak için götürdüğümde hayvan adam tornavidayla kanırta kanırta bileziği takmıştı. Adama niye öyle yaptın diyorum ses vermiyor. Benim başıma gelen hadi mahalle saatçisi ve uzmanlık gerektirmeyen basit bir işlem, e peki buna ne demeli? Bir de büyük, köklü firma.

Anlamıyorum, insanın elinde bir flowchart, diagnose ne bileyim bir şey olur; saat geri kalıyorsa bir kaç şey ölçer sonrasında belirli prosedür uygulanır. Biz de direkt kasayı aç, ayar çek sonra sil, müşteriye ver. adam saftirik zaten, parasını da almışsın. Abartmıyım, şu hareket soğuttu beni resmen bu firmadan. 40ların başında bir Jaeger alana kadar bir Nomos alayım diyordum ama bu saatten sonra en azından Türkiye mümessili olan bu kurumdan alacağımı hiç zannetmiyorum.

Saatlerimin her ikisini de kısmetse Türkiye'de bakıma vermeyi düşünmüyorum. Burada Bengi Saat gibi çok kaliteli dünya standartlarının üzerinde saat sevdalıları var ama kaç tane?

Bu kadar şikayetten sonra konuya gelelim,
Ahbob,
1-Elinizde bu servis işi ile ilgili servis giriş kaydı, teslim fişi, v.s. (özellikle sizin imzanızı taşıyan) var mı?
2-Servis giriş - çıkış tarihleri belli mi? Servise verdiğiniz zaman (firma tarafından) işin kolayına kaçılarak "kozmetik çizikler var" şeklinde bir ekleme yapıldı mı?
3-Saatinizin deforme edilmiş halini bir şekilde tutanak altına aldırdınız mı?

bundan sonraki süreçte elinizde evrak namına ne varsa belirtin bir strateji belirleyelim.

Nomos'un kendisine mail atarak yardım isteyebilirsiniz, Türkiye mümessillerini uyarabilirler.

geçmiş olsun.