Rio yazdı:Bu konu hakkında vücut dili uzmanı Ahmet Şerif izgörenin bir teorisi vardı saat reklamlarında özellikle 10 u 10:geçe akrep yelkovan kollarını iki yana açmış insanı sembolize ettiği için bilinç altına bir mesaj gönderdiğine dair . Ne kadar doğrudur bilmem ama vücut dilinde bu samimiyetin sembolize edilmiş hali olmasından bahsetmişti kendisi .
Eğer 10u 10 geçe kollarını açmış insanı sembolize ediyorsa saniye kolu nesini temsil ediyor onu da söyleseymiş. Her önüne gelen kendine ünvan verip piyasada show yapıyor. Akılcı bir teori şöyle der: 10u 10 geçede akrep ve yelkovanın pozisyonu "tik" yani ok işaretine benzer ve subliminal olarak olumlu mesaj verir. Ayrıca logoyu kapatmaz. İnsan gülümsemesini de sembolize eder.