rolexcollector yazdı:Teknik servise güvenebilirsiniz.
Ben de saatlerin açılmasına karşıydım ancak daytonamda bir problem oldu ve izmir servise gittim.
Hatta hassasiyetimi bildiklerinden servisi de gezdirdiler.
Herşey rolex standartlarında, bence çok kafaya takmayın ve servis ile halledin.
SM-G973F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba, bilgileriniz için teşekkürler. Açıkcası bende servisi gezdim, ustaların yanına girdim. Mikroskopta beraber baktık vs., daha önce belirttiğim gibi olumlu ve ilgili yaklaştıkları için kendilerini zan altında bırakmakta istemedim mesajlarımda. Sadece fabrika gönderim ücretini neden istedikleri konusunda tereddüt yaşadım ama hatırladığımda servisteki baş ustanında sizin dediğiniz gibi yaklaşımları oldu; bence bunu ödemenize hiç gerek yok, buradaki işlemin aynısı yapılacak hatta isterseniz tek tek sizde incelersiniz dediler. Bende güvenerek çıktım ama işlemi yaptırmadım. Dediğiniz gibi in-house olarak çözmek sanki daha mantıklı olacak.
Sağolun!
copycat yazdı:rolexcollector yazdı:Teknik servise güvenebilirsiniz.
Ben de saatlerin açılmasına karşıydım ancak daytonamda bir problem oldu ve izmir servise gittim.
Hatta hassasiyetimi bildiklerinden servisi de gezdirdiler.
Herşey rolex standartlarında, bence çok kafaya takmayın ve servis ile halledin.
SM-G973F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İlave olarak eğer servis olumlu yaklaşırsa basit imzalı bir tutanakla da teslim edebilirsiniz. Yani saatin sadece kadrandaki toz sebebiyle servise teslim edildiğini imza altına alırsınız, servisten geri aldığınızda moralinizi bozacak ilave bir sorun olursa başlangıçta mevcut olmadığını ispat etmekte güçlük yaşamazsınız.
Hoş ben Rolex gibi bir markanın yetkili servisinde ilave bir sorun yaşayacağınızı hiç sanmam. Müşterinin, sattıkları saatten daha değerli olduğunun bilincindedirler.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba, problem olarak çizik dışında(umarım olmaz tabi) herhangi bir şey olacağını düşünmüyorum ama bu şekilde ispatı daha rahat olur. Dediğiniz gibi elimde bir belgenin olması yararlı olabilir.
Açıkcası bu servisler RSC olarak gözükmemekte. Bildiğim kadarıyla bayi yatırımı ile açıldıkları için bu şekildeler. RSC'ler Rolex yatırımı olarak açılıyor diye biliyorum.. Bu yüzden denetim vb. durumları nasıl bilmemekteyim ve daha öncede herhangi bir tecrübem olmadı bu servislerde. Takdir ederseniz saat sıfır olunca bu tarz bir durumla karşılaşmak insanın moralini bozuyor. Ama dediğiniz gibi servise güvenip bu şekilde bir yol izleyeceğim sanırım. Teşekkürler!
Hellhound yazdı:Loupe ile görünenler çok büyük ihtimalle servisin de bahsettiği gibi luminova parçaları. Rolex'in kullandığı Chromalight'ta bu durum, zaman zaman görülebiliyor. Dolayısıyla salt bir kalite kontrol problemi olmayıp sevkiyat sırasında bile gerçekleşmiş olabilir. Sıfır alınan bir saatin kullanımından bir süre sonra da bu durumla karşılaşılma ihtimali bulunuyor. Loupe a gerek kalmadan çıplak gözle seçilebilen chromalight parçalarına da denk geldim. Dolayısıyla saat servisten geldikten 1 ay sonra da benzer bir problemle karşılaşabilirsiniz, birkaç yıl sonra da... Tabi bir daha hiç karşılaşmamanız da ihtimal dahilinde.
Saatiniz hem Türkiye bayi çıkışlı hem de 5 yıl garantili. Bir süre kullanıp kendinizi sınayın. Durum hala sizi rahatsız ediyorsa temizlik yaptırma opsiyonunuz baki kalacaktır.
Merhaba, açıkcası luminova parçalarına benziyor. Yakın çekim olan fotoda gözüken, ortadaki bölümdeki toz zerrecikleri olabilir ama kadran ve akrep üzerinde noktalar banada öyle gibi geliyor. Belirttiğim gibi çıplak gözlede yakından gözüküyor bu parçalar, nasıl dikkatimden kaçtı anlamış değilim. Servisteki ustalarda dediğiniz gibi bu durumdan bahsetti, ilerleyen zamanlarda da bu tarz problemler oluşabilirmiş.
Evet dediğiniz gibi saatin 5 yıl garantisi mevcut. Bir süre kullanıp ardından götürebilirim. Bilgileriniz için teşekkürler!
görkemk yazdı:altı üstü toz zerresini hava ile uzaklaştırıp geri kapatacaklar sıkıntı değil , sıkıntı su geçirmezlik olayı kısmında sonracağınız soru su siz benim saatimin 10 bar su geçirmezlik testini yapıp garantisini yazılı kağıt ile verecekmisiniz.
Ok diyorlarsa test makinalarının olduğunu görün ve saati verin toz zerresi almak dünyanın en basit işi
Merhaba, dediğiniz gibi garanti kağıdı vs. veriyorlar mı bilemiyorum. Su testini tabiki yapıyorlar, makinelerini gördüm. Dediğiniz gibi bir belgeyide gittiğim zaman soracağım.
Anladım, herhalde çok düşünmeden yaptırmam gereken bir prosedür(biraz fazla stres yaptım herhalde

). Teşekkürler!
onuratamer yazdı:Merhaba, nacizane kendi goruslerimi paylasmak isterim.
Oncelikle tozsuz saat yoktur, gozun secemedigi tozlar vardir. Yani guncel tabirle "hicbirsey olmamis olsa dahi kesinlikle birseyler olmus olabilir" diyorum

. Bu konuda cok hassas bir saatsever olarak buyutecle saate bakmaktan imtina ediyorum, cunku biliyorum ki birseyler bulacagim. Marka ayirt etmeksizin dikkatli bakilirsa saatlerin buyuk kisminda toz ve benzeri parcaciklarin gorulebilecegini dusunuyorum.
Bu demek degil ki kalite kontrolleri yetersiz. Sonucta belirlenmis hata paylari, standartlar var. Bu standartlar icinde kalmak kaydiyla mikronluk toz taneciklerinin kontrolden gecebilecegini dusunuyorum.
Bir de yukarda arkadaslarin da bahsettigi gibi fabrika cikisindan sonra luminova parcalarinin kopabilecegini, veya kadranin kosesine saklanmis toz zerreciginin ozgurlugunu ilan ederek kadrana ziplayacagini dusunebiliriz.
Son olarak nacizane tavsiyem, saati aldiginiz yetkili servise teslim ediniz. Teslim ederken hassasiyetlerinizi hem servis mudurune hem de ustaya izah ediniz. En ufak bir cizik gormek istemediginizi, ustanin temizlik sonrasinda kadrani ve lensi buyutecle kontrol etmesini belirtiniz. Ve teslim aldiktan sonra da servisten cikmadan farkli isiklar altinda (burasi cok onemli, ne flash, ne projektor... Gun isigi kadar toz yakalayan bir isik gormedim) kontrollerinizi yapiniz.
Zira saati RSC'a gonderseniz bile bu sefer farkli tozlar gorebilirsiniz, hem paraniza hem zamaniniza, hem de zahmetinize yazik olur.
Bence saati bu sekilde kullanmayi da dusunmeyin, o tozu her saate baktiginizda gorecek, guzelim saatten soguyacaksiniz.
Merhaba, bilgileriniz için teşekkürler.
Güzen bir alıntı ile başlamışsınız

Dediğiniz gibi belkide dikkatimden kaçan yerde toz parçası vb. bile olabilir. Bunlar belirgin olarak gözüktüğü için belkide dikkatimi çekti. Sadece, bunun gibi olmayan saatlerde olduğu için insan üzülüyor yoksa belirttiğim gibi bende %100 mükemmellik beklediğim için edinmedim bu saati.
Belirttiğiniz gibi bu şekilde kontrolden geçmiş saat. Bence kalite kontrol problemi olabilir, kozmetik bir hata sonuçta ama kontrollerden geçmeyecek bir hata olarak görmedikleri içinde geçmiş olabilir. Bir önceki postlarda bahsedildiği gibi belki sevkiyatta düşen luminova parçaları bile olabilir. Sonuçta saati sıfır ve stickerları üstünde bir şekilde edindim.
Açıkcası bende buradaki servis ile bu durumu çözme yönündeyim. Dediğiniz gibi hassasiyetimi belirtip, prosedürü takip edebilirim.
Servisteki ustalarda saatin fabrikaya yollanılıp başka bir yerde toz zerreciği ile geri dönerse ne yapacaksınız gibi bir yaklaşımı oldu. Samimi ve güvenilirdiler, sadece acele etmek istemediğim için işlemi uygulattırmadım. Saatin rodaj vb. gibi bir durumu mevcut mu sizce?. Yani şu anda gidip bu süreçte saati açtırmam mekanizmaya veya bu sürece herhangi bir olumsuz etki yaratır mı?.
Teşekkürler!