Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar, ağabeyler.
manil; ilk seferinde saati götürmemle birlikte ayar yapıldı, ben yapılan işlemi sormama rağmen bana hiçbir bilgi olmadı. İkincide sadece orada bıraktığıma dair bir fiş verildi ki üzerinde sadece saat modeli yazıyordu. Onu da servisten saati alırken teslim ettim ve yine gerek çalışanlara, gerek ustaya yapılan işlemi/işlemleri sorunca "Hiçbir şey" yanıtını aldım. Sonrasında kıllanarak ilk fırsatta saati inceledim ve bahsettiğim izleri gördüm. Tutanak ile ilgili hiçbir işlem yaptırmadım.
Onatozer, Nomos'la iletişime geçmek benim de aklıma geldi ama sanki Türkiye Distribütörünü şikayet etmek gibi olacağından dolayı sonraki safhalarda denemeyi düşündüm.
MelihGS, bugün bir daha gideceğim, bu sefer değişim talebimi ısrarla yineleyerek. Umuyorum olmaz, ancak olumsuz dönüş alırsam, şimdi olmasa da zamanında Club hayalı kuran bir avukattan yardım talep edebilirim; ben teşekkür ederim.
