% 40 indirim yapılıyor denilmiş saatlerde.
Seikonun SARB ya da SARX serisini Türkiye temsilcisi getirse bu indirimlerle satsa iyi olur. : )
mturann yazdı:% 40 indirim yapılıyor denilmiş saatlerde.
Seikonun SARB ya da SARX serisini Türkiye temsilcisi getirse bu indirimlerle satsa iyi olur. : )
Ground yazdı:mturann yazdı:% 40 indirim yapılıyor denilmiş saatlerde.
Seikonun SARB ya da SARX serisini Türkiye temsilcisi getirse bu indirimlerle satsa iyi olur. : )
Arada JDM getiriyor takip etmek lazım.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2892 mekanizma markanın base mekanizmasıdır.
Rolex kavgasını Seiko bitirdi
eyimen yazdı:Overpriced olmayani var mi?????![]()
En basitinden sunlari sorun:
-Satin aldiginiz markanin reklam ve sponsorluk harcamalari nereye yansitiliyor?
-Bu reklam ve sponsorluklarin satin aldiginiz saatin kalitesine herhangi bir katkisi var mi?
Bg17 yazdı:eyimen yazdı:Overpriced olmayani var mi?????![]()
En basitinden sunlari sorun:
-Satin aldiginiz markanin reklam ve sponsorluk harcamalari nereye yansitiliyor?
-Bu reklam ve sponsorluklarin satin aldiginiz saatin kalitesine herhangi bir katkisi var mi?
Kesinlikle katilmiyorum, marka degeri ve bilinirligi bir assetdir, hatta bir urunun en degerli kismidir.
Bence burdaki konu biraz psikolojik, gayri maddi varliklarin degerine inanmiyoruz millet olarak. Know how, royalty o nedenle cikmiyor bizden. Biraz da uretim toplumubolmadiginizdan. Malzemelerin toplamini urun saniyoruz.
Saate gelirsek, nasil yaptigin know-how dur, insanlarin alma nedeni de marka degeridir.
manil yazdı:Bg17 yazdı:eyimen yazdı:Overpriced olmayani var mi?????![]()
En basitinden sunlari sorun:
-Satin aldiginiz markanin reklam ve sponsorluk harcamalari nereye yansitiliyor?
-Bu reklam ve sponsorluklarin satin aldiginiz saatin kalitesine herhangi bir katkisi var mi?
Kesinlikle katilmiyorum, marka degeri ve bilinirligi bir assetdir, hatta bir urunun en degerli kismidir.
Bence burdaki konu biraz psikolojik, gayri maddi varliklarin degerine inanmiyoruz millet olarak. Know how, royalty o nedenle cikmiyor bizden. Biraz da uretim toplumubolmadiginizdan. Malzemelerin toplamini urun saniyoruz.
Saate gelirsek, nasil yaptigin know-how dur, insanlarin alma nedeni de marka degeridir.
Başar, marka konferansındaki sunum gibi. Mesleği gereği bu konularla alakası olmayanlar için diyeyim, Bg17 iki satırda muhasebe, ürün ve marka yönetimi ile pazarlama konularına değinmiş. Dediklerine de aynen katılıyorum.
Dön TSF Genel Saat Sohbeti - General Watch Discussion
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 25 misafir
|