Timing yazdı:TSF'deki yazıları sürekli olmasa da takip ediyorum. "İtibar kolay kazanılmaz ancak bir anda kaybedilir"'i destekleyen bir sürü yorumu üzülerek okudum.
Saat tamir servisini bir mağazanın mutfağı gibi görüyorum. Saatin sahibi müşterimizi önceden de tanırım ve ona bir Nomos satmaktan çok mutlu olmuştum. Serviste meydana gelen olaya mazeret aramayacağım. Hiç olmaması gereken bir olaydı. Ancak maalesef gerçekleşti. Müşterimizden ve tüm TSF takipçilerinden bu konuda özür dilerim. Serviste bir daha böyle bir olayın olmaması için gerekli tüm çabayı da göstereceğim.
Saygılarımla,
Ömer Aydın
Konuya ve problemin cözümüne göstermis oldugunuz ilgiyi ileride bu tip problemlerin tekrarlanmamasi icin servis bölümünüze de göstereceginizi umarim.
Profesyonel cevabiniz icin kendi adima tesekkür ederim.