Araç konusunda Hyundai ve Kia son zamanlarda çok fena geliştirip kaliteyi arttirdilar. Keza mobil cihaz segmentinde de 5 yıl önce rezil denen Samsung şu anda Apple'ın tek dişli rakibi. Güney Kore bomba gibi geliyor, Japon disiplini bunlara bulaştı galiba
Baran yazdı:Hyundai VW den daha kaliteli diyorsun yani clk
Ben degil VW CEO'su Winterkorn dedi Asagida ki video'da Winterkorn öncelikle Hyundai I30 araci dikkat ile inceledikten sonra Bishop'denen elemani cagiriyor ve "bu aracta hicbir sey takirdamiyor" diyor. Akabinde direksiyon ayar kolu üzerinden örnek vererek "adamlar yapmis biz neden böyle yapamiyoruz" gibisinden bir mesaj veriyor.
Tekrar bunlar VW CEO'sunun kendi agzindan cikiyor. CLK otomobilden ne anlar
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Clk yazdı:Son dönemde üretilen Opel araclarin kalitelerinde ciddi düzelmeler mevcut. Ford yine ayni sekilde listede bulunmasi gereken bir arac.
Yalniz burada hic konusulmayan bir marka var Hyundai. VW CEO'su Winterkorn'u bile kalitesi ile sasirtan Hyundai'a bir göz atmak lazim
Not: Audi ile parayi carcur etmek yerine VW Passat alinmasi her sartta daha mantikli.
Bu arada 2004-2012 arasında Accent 1.6 Admire kullandı babam.Aracı 2.el almış olmamıza rağmen 8 yıl boyunca hiçbir teknik problem çıkmadı.Araca harcadığımız tek para sağa sola sürtünmelerde bizden kaynaklananlar oldu.Ayrıca aracı dağda taşta Sivas'ın ve Ankara'nın bozuk köy yollarında çok fazla kullandık buna rağmen sorunsuzdu.
Baran yazdı:Hyundai VW den daha kaliteli diyorsun yani clk
Ben degil VW CEO'su Winterkorn dedi Asagida ki video'da Winterkorn öncelikle Hyundai I30 araci dikkat ile inceledikten sonra Bishop'denen elemani cagiriyor ve "bu aracta hicbir sey takirdamiyor" diyor. Akabinde direksiyon ayar kolu üzerinden örnek vererek "adamlar yapmis biz neden böyle yapamiyoruz" gibisinden bir mesaj veriyor.
Tekrar bunlar VW CEO'sunun kendi agzindan cikiyor. CLK otomobilden ne anlar
kia'yı aldıktan sonra grup kendi içinde hızlı ilerlemeye başladı. türkiye'de korelilere japonların yancısı gözüyle baktığımızdan (ki aslında hyundai yıllarca mitsubishi'nin resmi olarak yancısı idi) hyundai ve kia'yı pek sevmeyiz. excel'den sonra 95'te accent ile ufaktan düzelmeye başladı, hala da iyileşe iyileşe gidiyorlar. türkiye'de yedek parçalarının ucuzluğu, genel olarak japona benzer arızasız hayatı sebebiyle tercih edilebilir bir marka. 2. jenerasyon i30 tüm dünyada olumlu izlenimler aldı, direk golf ve focus ile karşılaştırıldı. i30 daha iyi denilen testler yayınlandı.
ammavelakin, marka gücü konusunda zayıflık sebebiyle imaj konusunda kaybediyor ve kaybedecek. harbi süperspor bir hyundai çıkana kadar da bu imaj böyle gider. amiral gemi sıkıntısı var, genesis ile olmaz bu işler.
ona göre buna göre iyidir kötüdür bilinmez, ancak es geçmemek lazım, hyundai teknoloji gelişimi konusunda son 10 yılda en hızlı ilerleyen otomobil üreticilerinden biri.