Saat Kasa ve Bilezik Pasta-Cila ve Bakımı

Bu foruma üye olup faliyet gösteren insanlar,saatlerine titizdirler diye düşünürüm.Hepimizin başının belası kaçınılmaz çiziklerdir.Özellikle kılcal çizikler ,,,,
Şimdiye kadar forumda böyle bir anlatıma rastlamadığım için herkese faydalı olacağına inandığım görsel öğeler ağırlıklı,interaktif olmasını arzuladığım bir konu açmaya karar verdim.
Özellikle çelik,solid altın veya kalın altın kaplama ve gümüşte başarılı olunan bir yöntem.
Yeşil kadran Ulysse Nardin i sanırım çoğu arkadaşım hatırlar.Onun bezelinde ve lug kısmında kılcal çizikler mevcuttu.Onu temizlemeye karar verdim.Lütfen arkadaşlarım,o topicteki resimlere bir daha bakıp videoyu izlesinler.Dikkatli bakınca kılcal çizik ve arabalarda da başımızın belası swirl,scratch dedikleri şeyleri farkedebilirler.Ayrıca US de saat yenileme işi yapan arkadaşımdan da ön bilgileri aldım.Özellikle solid materyallerde çok başarılı olunacağını ifade etmişti.Haklıymış,,,"Nicky nin adam haklı"klibi alıma geldi
Çoğumuz kayış değiştirmeyi seven insanlarız ve ister istemez lug larda oluşan çizikler sinirimizi bozar,onlar içinde geçerli bir yöntemdir.
Videoda ve fotolarda göreceğiniz üzre ihtiyacımız olan malzemeler,kaliteli bir dremel ve tabiki uç takımı ve metal ,mücevher (altın,gümüş,platin vs),plastik cilaları,gerektiğinde kullanabileceğimiz ince zımparalar.TR de varmı bilmiyorum ben e-bayden aldım.
Çok fazla resim koymaya gerek duymuyorum,video yu seyredince orada çoğu şeyi anlattığımı gördüm.
Derin çizikler içinde çözüm yok değil;özellikle çelik ve solid altını,çiziğin derinliğine göre 600 gridden başlayıp sırayla 1000-1500 ve 2000 zımparalar ile zımparaladıktan sonra parlatabilirsiniz.
Birtakım şeylerde sizin becerinize kalıyor.





Şimdiye kadar forumda böyle bir anlatıma rastlamadığım için herkese faydalı olacağına inandığım görsel öğeler ağırlıklı,interaktif olmasını arzuladığım bir konu açmaya karar verdim.
Özellikle çelik,solid altın veya kalın altın kaplama ve gümüşte başarılı olunan bir yöntem.
Yeşil kadran Ulysse Nardin i sanırım çoğu arkadaşım hatırlar.Onun bezelinde ve lug kısmında kılcal çizikler mevcuttu.Onu temizlemeye karar verdim.Lütfen arkadaşlarım,o topicteki resimlere bir daha bakıp videoyu izlesinler.Dikkatli bakınca kılcal çizik ve arabalarda da başımızın belası swirl,scratch dedikleri şeyleri farkedebilirler.Ayrıca US de saat yenileme işi yapan arkadaşımdan da ön bilgileri aldım.Özellikle solid materyallerde çok başarılı olunacağını ifade etmişti.Haklıymış,,,"Nicky nin adam haklı"klibi alıma geldi

Çoğumuz kayış değiştirmeyi seven insanlarız ve ister istemez lug larda oluşan çizikler sinirimizi bozar,onlar içinde geçerli bir yöntemdir.
Videoda ve fotolarda göreceğiniz üzre ihtiyacımız olan malzemeler,kaliteli bir dremel ve tabiki uç takımı ve metal ,mücevher (altın,gümüş,platin vs),plastik cilaları,gerektiğinde kullanabileceğimiz ince zımparalar.TR de varmı bilmiyorum ben e-bayden aldım.
Çok fazla resim koymaya gerek duymuyorum,video yu seyredince orada çoğu şeyi anlattığımı gördüm.
Derin çizikler içinde çözüm yok değil;özellikle çelik ve solid altını,çiziğin derinliğine göre 600 gridden başlayıp sırayla 1000-1500 ve 2000 zımparalar ile zımparaladıktan sonra parlatabilirsiniz.
Birtakım şeylerde sizin becerinize kalıyor.




