2. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 24 Tem 2019, 15:57
ozturkti
Servis saati teslim alırken, kullanıcı kaynaklı ve maliyet doğuran bir bakım gerekirse işlemler başlamadan önce aranıp tutar hakkında mutabık kalınır diye belirtmişti. Garanti kapsıyorsa direkt işlem yapılacaktır diye de belirttiler.
Ancak böyle bir arama yapılmadı ve süreç tamir aşamasında. Ayrıca söz konusu parçaların yanında 0,00 TRY diye not düşmüşler.

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 24 Tem 2019, 16:13
azizkaya
Kontrol edildi anlamında koymuş olabilirler mi? Anladığım kadarıyla mekanizma kısmi servis görmüş diğerleri sadece ismen zikrediliyor? Kısmi servis gören parça da size haber verilmediğine göre garanti kapsamında değerlendirilmiş.

SM-N960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 24 Tem 2019, 22:15
ozturkti
azizkaya yazdı:Kontrol edildi anlamında koymuş olabilirler mi? Anladığım kadarıyla mekanizma kısmi servis görmüş diğerleri sadece ismen zikrediliyor? Kısmi servis gören parça da size haber verilmediğine göre garanti kapsamında değerlendirilmiş.

SM-N960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Parçaların sadece ismen geçmiş olacağını pek sanmıyorum, onlar beklenen yedek parça olarak görünüyorlardı çünkü.

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2019, 21:10
Eterna
Gerçekten ilginç bir durum. Sanırım soruların cevaplarını öğrenmek için saatin servisten teslim alınmasını bekleyeceğiz.

Ama yine de saçma bir soru soracağım. Yurt dışından alınan bir saat ile Türkiye den alınan bir saatin garanti, değişim vs. şartlarında farklılık olabilir mi?

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2019, 21:36
Mrgncn
Tam aradığım modeli buldum diyordum ki bu başlık açıldı. Süreci takip ettikçe Conquest tercihine doğru gidiyorum. Longines gibi bir firmanın bayrak modellerinden birinde böyle bir üretim hatası yapması mümkün mü? Süreç hayli düşündürücü.

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 26 Tem 2019, 09:44
ozturkti
Eterna yazdı:Gerçekten ilginç bir durum. Sanırım soruların cevaplarını öğrenmek için saatin servisten teslim alınmasını bekleyeceğiz.

Ama yine de saçma bir soru soracağım. Yurt dışından alınan bir saat ile Türkiye den alınan bir saatin garanti, değişim vs. şartlarında farklılık olabilir mi?


Saati teslim alırken servis ile alakalı hiç bir problem yaşamayacağımı söylediler, çünkü garanti kartı üzerinden işlem yapılıyor.
Değişim konusunu bilmiyorum ama mantıken uluslararası garantinin bunu da kapsaması gerekir.


egnc yazdı:Tam aradığım modeli buldum diyordum ki bu başlık açıldı. Süreci takip ettikçe Conquest tercihine doğru gidiyorum. Longines gibi bir firmanın bayrak modellerinden birinde böyle bir üretim hatası yapması mümkün mü? Süreç hayli düşündürücü.


Açıkçası problemin neden kaynaklı olduğunu halen tam bilmiyorum.
Ayrıca üretimle ilgili bir problemin en seçkin marka veya teknolojilerde de görünebileceğini unutmamak gerekiyor. Bu yüzden bu saati beğendiyseniz, bu başlığın sizi vaz geçirtmesine izin vermeyin :)
Yaşanılan büyük bür talihsizlik, ancak bunu değiştiremeyeceğimden benim için şu an önemli olan servis sürecinin nasıl yönetildiği ve müşteri memnuniyetinin sağlanıp sağlanamayacağı.

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 26 Tem 2019, 09:54
Ankthas
Bir arkadaşın da hydroconquest chrono saatinin bezel insertü düşmüştü sanırım denizde dikkat edin.

Re: Longines Hydroconquest su geçirme problemi

MesajGönderilme zamanı: 26 Tem 2019, 15:31
ekdellal
Su geçirme sorunu, severek kullandığım Bulova lunar pilot saatde benim de başıma geldi. El yıkama esnasında.

Önce uğraşmıyim diye, Sirkeci'yi gezerken Şah As Han'daki Saatçi Hamza'ya götürdüm. Açtı baktı, sızdırmazlık contalarının filan patladığını garantisi varsa Ersa'ya götürmem gerektiğini söyledi. Evime yürüme mesafesinde imiş Ersa zaten. Götürdüm bir gün, aldılar servise. Buraya kadar sorun yok.

10 gün sonra aradılar, efendim bu kullanıcı hatasından olmuştur, muhtemelen tepe açık kalmıştır. Garantiye girmez 650 lira para öderseniz, mekanizmayı değiştircez dediler.

Çok kızdım ama hiç polemiğe de girmeden, gidip saati geri aldım. Zaten tartışsam tepenin açık kalmadığını nasıl ispat edicem, kalsa bile el yıkarken su girmemesi gerektiğini ben anlatsam o anlamaz. Zaten Biraz araştırdığımda, benzer durumlarda hep kullanıcı hatası diyerek geçiştirmiş Ersa, web'de onlarca güncel şikayet görünüyor.

Önce şikayetvar'a yazdım, bi sonuç çıkmadı. Sonra THH'ye başvurdum. Online ve çok kolay yapılan bir işlem. Bi müddet sonra, saati atanan bilirkişi inceledi. Raporunu yazıp THH'ye yollamış. Derken saati online olarak aldığım Ankara Etap Saat Optik'den aradılar. Yana yakıla, THH'nin Ersa'ya ihtarname çektiğini, Ersa'nın da bunu kendilerine yönlendirdiğini, çok canlarının yanacağını, bu nedenle arızalı saatimi kendilerine gönderirsem, memnuniyetle yardımcı olacaklarını söyledi.

Artık Ersa'nın bayiler/satıcılar üzerinde nasıl bir yaptırım gücü veya baskı unsuru varsa bilemiyorum. Müşteri toplantısında olduğum için fazla da kurcalamadım ki, normalde satıcının değil, Ersa'nın sorumlu olması lazım garantiden. Etap saat optik tarafından, Her aşamasında bilgilendirildiğim süreç sonunda bugün saatime kavuştum. Mutluyum. Teşekkürler Etap Saat Optik Turan Bey. Ersa ise kırmızı kartı çoktan hak etti. Buradan da afişe etmiş olayım. Sonuç olarak, üşenmeden hakkınızı arayın ki, başkalarına da benzer muameleleri kolay kolay yapamasınlar. Saatin fotosu ile bitireyim. İyi forumlar. Resim

Sent from Mi 8 6/128 via Tapatalk
"Tırtılın kaderi kelebek olmak ve güzel ölmektir"