Saat Tamiri Ustaları, Ekipmanları, Servis Ve Bakım Merkezlerinden Bilgiler
Forum kuralları
Sayın Üyelerimiz, Saat Servis Merkezi bölümümüzde saat tamiri ve servisi konularındaki sorularınızı saat ustalarına sorabilirsiniz. Ustalar ve merkezler tarafından verilecek tavsiye ve yardımlar gönüllülük prensibi neticesinde yapılmaktadır. Forumumuza üye olan ustalar veya saat tamir merkezlerinin yardım zorunluluğu bulunmamaktadır, sorularınızı sorarken bu durumu dikkate almanızı rica ederiz.
TSF
ozturkti » 26 Eyl 2021, 14:31
kirpi yazdı:ozturkti yazdı:justaguy yazdı:ozturkti yazdı:Yaklaşık beş haftalık bir servisi süresi sonunda saatime kavuştum.
Saatin çok güzel bir şekilde onarılmış; cam, dial, akrep ve yelkovan gibi görünür parçaları değiştirilmiş.
End link’te bir çizik vardı ve jest olarak onu da değiştirmişler.
Anlayacağınız bir çok işlem görülmüş ama en nihayetinde saatim geri döndü.
Longines yetkili servisi su geçirmezlik ve zaman tutma test raporları ile beraber geri dönüş yaptı ve kendi kontrollerimle de söyleyebilirim ki zaman tutması geride bıraktığımız yaklaşık beş günde sadece +3 sn seviyesinde.
Asıl kilit konuya gelecek olursam, saati teslim alırken problem neden kaynaklı olduğunu sordum ancak bu konuyu bayi sanırım not olarak en başta iletmediği için yanıtın servisten bayram tatili sonrası alınabileceğini belirtti.
Saatinize kavuşmanıza çok sevindim, hayırlı olsun
Ücret talep edilmedi sanırım, bu da çok iyi
Evet sonunda kavuştum, ben de çok mutluyum sağ olun.
İşlemler garanti üzerinden yapılmış, ücret talep edilmedi.
Merhaba, geçmiş olsun.
Bir şey soracağım, saatiniz uluslararası garantide miydi yani distribütör garantisi altında değilse Türkiye'de Longines yine de size servis hizmeti sundu doğru mu anladım
Merhaba,
Saatimin yurtdışındaki Longines yetkili bayisinden almıştım ve uluslararası geçerli garantisinden faydalanarak yetkili servisinde işlemleri yaptırdım (İstanbul Emaar’daki bayiye teslim etmiştim). Bu işlemlerin sonunda herhangi bir ödemem olmadı.
-
ozturkti
-
- Mesajlar: 37
- Yaş: 37
- Kayıt: 15 Eyl 2018, 01:14
- Konum: İtalya
kirpi » 26 Eyl 2021, 15:15
Cevap için teşekkür ederim, Longines ürününün arkasında durmuş.
-
kirpi
-
- Mesajlar: 151
- Yaş: 38
- Kayıt: 03 Tem 2016, 19:10
copycat » 26 Eyl 2021, 15:29
Yakın arkadaşımın Planet Ocean su aldı. Servis çatır çatır garanti devam etmesine rağmen ücretini aldı.
Bence sizin durumunuz gayet olumlu sonuçlanmış.
CPH2113 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
copycat
-
- Mesajlar: 1868
- Yaş: 42
- Kayıt: 30 Mar 2015, 10:28
ozturkti » 26 Eyl 2021, 18:26
@kirpi evet dediğiniz gibi ürünün arkasında durdular.
@copycat arkadaşınıza büyük geçmiş olsun öncelikle. acaba su geçirme probleminde arkadaşınızın bir hatası var mıydı biliyor musunuz?
Çünkü ben saatimin vidasını sıkı sıkıya sıkmış durumdayken bu problemle karşılaştım ki, tam olarak su geçirme olarak adlandırabilir miyiz emin değilim. En nihayetinde bir sızma söz konusu elbette. Servis beni arayıp problemle ilgili bir kaç soru sormuş ve yanıtlarıma istinaden saat ustasının değerlendirmesini göz önünde bulunduracaklarını söylemişti ki, problemin benimle alakalı olmadığı ortaya çıkmış bir şekilde.
Velhasılı sorun düzeltildi ve değişen bazı parçalar oldu. Saatim servisten geldiğinden beri de problemsiz bir şekilde kullanmayamdevam ediyorum.
-
ozturkti
-
- Mesajlar: 37
- Yaş: 37
- Kayıt: 15 Eyl 2018, 01:14
- Konum: İtalya
Dön TSF Saat Servis Merkezi - Watch Service Centre
Kimler çevrimiçi
Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 70 misafir