Arkadaşlar selamlar,
Forumda benzer konu başlığı bulamadığım için yeni konu açmak zorun kaldım.
2015 Aralıkta aldığım tag heuer aquaracer 300m saatimi yaklaşık 6 ay sonra tepe sorunu sebebiyle servise gönderdim yaklaşık 1 ay sonra ilgili parçanın ellerinde olması sebebiyle onarıp gönderdiğini ilettiler. Saat geldikten yine bir 6 ay sonra bu sefer tepe noktasının sıkışmaması sebebiyle ilettim. 3 hafta sonra tepe'nin tamamen değişeceği gerekçesiyle parça sipariş edeceklerini ve parçanın 2 ay sonra ellerine ulaşabileceği bilgisine ulaştım.
Sorum şu saatimin yüksek segment bir model olmadığının farkındayım ancak yine de fena bir marka olmadığını düşünüyorum. Bu kadar esnek servis sürelerinin olması sizce normal midir?
Konuya dair deneyimli arkadaşların görüşleri için şimdiden teşekkürler, herkese iyi bayramlar...