15 gün önce sadece pil değişikliği için Tissot Sea-touch saatimi bıraktım nişantaşına. Çok yoğunuz, bayram ertesi, pil değişimi de olsa en az 3-4 gün sürer, 5 firmanın temsilcisiyiz (sanki zorla vermişler bu temsilcilikleri) gibi açıklamalardan sonra beklemeye başladım. Şuana kadar hiç ses seda çıkmadı.
Tamir fişinin üzerindeki telefonları bir arayayım sorayım dedim, otomatik cevaplamadan, servise yönlendirdim kendimi, "taşınma nedeniyle bir süre hizmet veremeyeceğiz" gibi bir mesajın ardından telefona kimse çıkmadı. Satış, muhasebe gibi bölümlere kadar hatta press 9 for english'i bile denedim ama kimse telefonları açmıyor.
Bilinmedik bir firma olsa şaşırmadan diyecemki vurgunu yaptı kepenkleri kapadı...Ama nasıl olur böyle bir firmanın bir anda hayalete bağlaması, hiçbir bilgi vermeden sadece "bir süre hizmet veremeyeceğiz" gibi bir mesaj bırakması...Saatin akibeti nedir bilmiyorum...
Sizlerin bu durumla ilgili bir bilgisi var mıdır?