manil » 31 Eki 2019, 06:49
Hizmet sektöründe, birebir ilişki ile yürütülen bir işte faaliyet gösteren birisinin kendisine "ulaşılamama" lüksü yoktur ve de olamaz. Spesifik bir zaman dilimindeki rahatsızlık, sağlık sorunları ve benzeri şeyler ise bunun istisnasıdır, sadece belirli ve geçici zaman dilimini kapsar ve de asla genel kaide olamaz.
Bu tür hareketlerin insanları irite ettiği ve yanlış anlaşılmalara yol açabileceği şayet kişinin kendisine lisan-ı münasip ile daha önce müteaddit kereler ifade edilmiş ve hatta bu nedenle şahsi irtibat kesilmiş ise, başka kişilerde de aynı duruma mahal vermemek adına, farklı bir algının oluşmaması için herkesin üzerinde mutabık kalacağı çok çok önemli bir gerekçenin olması lazım gelir, diye düşünüyorum. Zira akıl, mantık ve ticari etik bunu gerektirir kanaatindeyim. Umarım herkes için hayırlısı olur.
Sent from my CLT-L09 using Tapatalk
“Some people feel the rain. Others just get wet.”
Bob Marley