Modern60 » 30 May 2010, 14:57
Geçtiğimiz 10 yıl oldukça balon bir ekonomi döneminden geçtik. 2000 -2007 arası saat dünyası, fiyatlarını hızla katladıkları ve ellerine geçen fırsatı paraya çeviren markalarla dolu. Kobolt da bu trende uydu ve markayı japonlara sattı. Şimdi bir çok pazarda yer alan bir marka oldu. Önceden direk satış yapıyordu. Bu doğru mu diye sorarsan bence değil ama ekonomi de ele geçen fırsatları değerlendirmeyi emreder(kapitalizmin temel kurallarından birisi)"Fırsat yarat ve ondan sonuna kadar çıkar sağla" 2fast4u. Ama sadece Kobolt mu idi şişen? Omega,GP,Zenith, JLC, Corum, Ulysse Nardin v diğerler... Burada en dikkatimi çeken ise, son 10 yılda Rolex'in istikrarlı fiyat artış politikları. Bu konuda belki clk bizi daha ciddi aydınlatabilir? Çünkü, fiyatlarını dikkatle yükselten bir kaç ciddi markadan biri de Rolex ti. Tudor da buna dahil. Frederic Constant, Aerowatch, Louis Erard gibi markalar da bunlara eklenebilirler. Aniden şişenler, bu günlerde, fiyat politikalarında iyileştirmelere giderken zorlanmaktayken, diğerleri yollarına aynı fiyatlarla devam ediyorlar. Bu da çok ciddi ve hesaplanmış bir strateji.