barkodd » 16 Eki 2019, 11:27
cevaplarınız ve nezaketiniz için teşekkür ederim, ama yine de haksızlık etmiş olmak istemem, fotoğraflar henüz gelmedi, ve klipsteki çiziğe gerçekten ben sebep olmuş da olabilirim, firma temsilcisi ile konuşurken gerçekten oldukça nazikler (konuştuğumuz bir konu her ne kadar üslup olarak değil ama mantık olarak hoşuma gitmemiş olsa da), ancak konuşurken "son derece titiz" davrandıkları izlenimi oluşacak şekilde konuşulduğu halde kendi gönderdikleri üründe de o hassasiyet karşılığı olmayabileceğini gördüğümü düşünüyorum, temsilci tarafından "ürünün tedarikçi firmadan temin edilerek bana gönderildiği" bilgisi verildi, oysa ben saatin en az bir deneme evresinden geçmemiş olduğunu, veya bir şekilde vitrinde vb. olmadığını hiç sanmıyorum, saatin klipsinin iç kısmındaki çok küçük bir alan koruyucu jelatin ile kaplıyken (ve çok daha ucuz ürünlerde bile saatin hem ön yüzünü koruyan, hem pil kapağında hem kordonun tokasında jelatinler istisnasız varken) diğer kısımlarında jelatin olmaması mümkün değil, ben ilk etapta dediğim gibi bunlara hiç takılmadım, ama saatin "mükemmel kondisyon" tanımına uygun olacak şekilde gönderilmiş olduğunu da pek sanmıyorum, defalarca internet alışverişi yaptım, pek çok ürün aldım/iade ettim, ve göndereceğim ürünün koruyucularına dikkat ettiğimi düşünüyorum, çizik her ne sebeple olursa olsun benden kaynaklanıyorsa -ki muhtemelen öyledir- zaten bir hak iddia etme durumunda değilim, ama benden kaynaklansa bile ürünün koruyucu muhafazaları olmadan göndermenin - insani kaynaklı çizilmelere/hatalara açık olacak şekilde sevkini yapmanın (netice itibariyle bir ürün müşteri mağazada denerken de yanlış bir hareketle çizilebilir) ürünü "mükemmel kondisyonda" bekleyen bir firma için (ki bu normalde olumsuz bir durum değil) çok da şık olmadığını düşünüyorum...