Mercedes G serisi,

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Mercedes G serisi,

Mesaj therapeute » 13 Oca 2020, 16:25

Sayın Forumdaşlar,

Nicedir aklımı çelen G serisi için bir konu açmak isterim.
Özellikle : 2012-2019 arasında üretilmiş kasa hakkında görüşlerinizi almak isterim.
Kullanıcı avatarı
therapeute
 
Mesajlar: 366
Kayıt: 06 Haz 2016, 11:33

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj moy » 13 Oca 2020, 17:11

Sürekli baktığım ve çok sevdiğim bir araç.Tam erkek işi.
Porschede 911 ne ise mercedeste G o dur.
Artılarını saymak gerekirse, kült, eskimez, değer kaybetmez, kırılmaz bir araç.3 farklı diferansiyel kilidi ile arazide efsane başarılı.Tek teker yere sağlam bastığı sürece yürür gider.Dışı çok kolay face lift yapılabiliyor.
Eksileri viraj dönmez, hızlı gitmez, geri park ciddi sıkıntılı, dış hacmine göre içi dar, konfor düşük direksiyonu ağır.Fiyatları çok yüksek.
Bayi çıkışlı ve bakımlı az kmli kazasız uygun fiyata bulabilmek imkansız bulundumu alınmalı uzun seneler keyfle binilmeli.
2016 yılında ben yeni E kasayı aldığımda yanılmıyorsam 0 ları 950.000 tl civarı satılıyordu.
Sanayi olmadan ekonomi, ekonomi olmadan bağımsızlık olmaz.
Kullanıcı avatarı
moy
 
Mesajlar: 1019
Yaş: 38
Kayıt: 10 Şub 2015, 16:41
Konum: İstanbul/Kadıköy

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj therapeute » 13 Oca 2020, 17:23

Biraz daha detaylandıralım ;

Dizel tercih edilecekse , 2016 yılında gelen 242'lik motorun ne gibi farkı var? Muhtemelen en büyük handikap direksiyondaki vibrasyon , bu bağlamda yeni dizelmi yoksa eskisimi daha iyi acaba?

İç hacim konusunda haklısınız

Bayi çıkışlı olmayan araçların km oynanması haricinde başka bir rizikosu varmı?

3 kilit konusunu ayrıca ele almak lazım , acaba vitrin süsümü yoksa gerçekten fark veriyormu? Epet test videosu seyrettim , bu kilitleri kademeli kullanannı görmedim , çok zorlanırsa hepsinin düğmesine basıyor genelde sürücüler. Öten yandan Range'deki farklı yüzey yapısı seçeneklerini sunmuyor araç. Range'in yoldışı becerisi epey iyi olduğunu söyleyenler var.

Yeni kasanın testinde , sözde efsanevi zor bir etaptan gidiliyordu , test videosunda bolca övgü vardı , öte yandan önden giderek yolu gösteren eğitmenin aracı ise GLC , yani Q5 - X3 gibi araçlara muadil tatlı su dörtçekeri...

Motor - Lastik ebatları - Fren disk ebatları - offroad becerileri konularını tek tek derinlemesine deşelim istiyorum.
Kullanıcı avatarı
therapeute
 
Mesajlar: 366
Kayıt: 06 Haz 2016, 11:33

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj moy » 13 Oca 2020, 17:52

therapeute yazdı:Biraz daha detaylandıralım ;

Dizel tercih edilecekse , 2016 yılında gelen 242'lik motorun ne gibi farkı var? Muhtemelen en büyük handikap direksiyondaki vibrasyon , bu bağlamda yeni dizelmi yoksa eskisimi daha iyi acaba?

Mercedes motor ve iç aksamları her zaman binek araçlarda iyice test edip eksikleri giderip en son G serisine adapte ediyor.
Örnek vermek gerekirse, 2010 E serisinin iç kısmı 2016 G lerde var. Motorda aynı şekilde.
Biz yeni motoru 2011 E 350 cdi 4 Matic kasamızda kullanmıştık 265 bg E kasa için gayet tatmin kar 100den 260 a kadar araçı kulağından tutup soluksuz bir şekilde çok rahat çıkartıyor ve bunu şişmeden peş peşe yapıyor.


İç hacim konusunda haklısınız

Bayi çıkışlı olmayan araçların km oynanması haricinde başka bir rizikosu varmı?

Aracın km oynanması bayi çıkışlılarda da olur, asıl tehlike ithal araçlardaki ötv usulsüzlüğü satın aldığınız aracın ötvsi A200 üzerinden yatırıldıysa vay halinize
cls 350 araca buz dolabı ötv si yatırıldığını gördü bu gözler :lol: :lol: :lol:


3 kilit konusunu ayrıca ele almak lazım , acaba vitrin süsümü yoksa gerçekten fark veriyormu? Epet test videosu seyrettim , bu kilitleri kademeli kullanannı görmedim , çok zorlanırsa hepsinin düğmesine basıyor genelde sürücüler. Öten yandan Range'deki farklı yüzey yapısı seçeneklerini sunmuyor araç. Range'in yoldışı becerisi epey iyi olduğunu söyleyenler var.

3.kilit ile araç arazi aracı gibi arazi aracı oluyor :thumbup:
Sizin bahsettiğiniz rengelerde Terrain Response system diye geçiyor
Terrain Response system erotizmse mekanik diferansiyel kilidi pornografidir.


Yeni kasanın testinde , sözde efsanevi zor bir etaptan gidiliyordu , test videosunda bolca övgü vardı , öte yandan önden giderek yolu gösteren eğitmenin aracı ise GLC , yani Q5 - X3 gibi araçlara muadil tatlı su dörtçekeri...

Motor - Lastik ebatları - Fren disk ebatları - offroad becerileri konularını tek tek derinlemesine deşelim istiyorum.


1 milyon TL verip aracı dağa taşa vuracak pek insan tanımıyorum ben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sanayi olmadan ekonomi, ekonomi olmadan bağımsızlık olmaz.
Kullanıcı avatarı
moy
 
Mesajlar: 1019
Yaş: 38
Kayıt: 10 Şub 2015, 16:41
Konum: İstanbul/Kadıköy

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj Cruciatus » 13 Oca 2020, 18:46

Çok sevdiğim bir youtube kanalıdır. 2 sene önceki incelemesinde aracın konforunu hiç beğenmemişti, bunda fikri değişmiş. Ayrıca takip edebildiğim kadarıyla kanalın sahibi Fahir Talib de bir saatsever. Farklı farklı saatler takıyor. Direkt tanıyabildiğim bir Daytona’sı ve Milgauss’u var..


https://youtu.be/2OXl-f_IgbY


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kullanıcı avatarı
Cruciatus
 
Mesajlar: 1569
Kayıt: 18 Oca 2017, 13:49

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj Ankthas » 13 Oca 2020, 21:09

tipi süper bence piyasadaki en güzel jip
Deniz
Kullanıcı avatarı
Ankthas
 
Mesajlar: 2747
Yaş: 34
Kayıt: 09 May 2017, 19:29
Konum: Istanbul/Kadiköy

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj therapeute » 13 Oca 2020, 21:44

Son versiyonunda ciddi değişimler var ve araç daha ehlileşmiş görünüyor.

Arzum bir evvelki kasadan ; 2015 , 35. Yıl serisinden edinmek , fakat aracı derinlemesine tanıyamadım bir türlü.

242 beygirlik 3lt dizel hangi aydan itibaren kullanılmaya başladı acaba?
Kullanıcı avatarı
therapeute
 
Mesajlar: 366
Kayıt: 06 Haz 2016, 11:33

Re: Mercedes G serisi,

Mesaj therapeute » 13 Oca 2020, 22:18

Yeni kasanın fiyatları bana “ garip saat ilanları “ konusunu anımsatıyor.

G500 ikinci el olarak 1,8-2,1 aralığına çeşitli ilanlarda öneriliyor. Aynı aksesuar seviyesi bayise sıfır olarak 1,7 oysa. Bu konu ismi lazım değil , yetkili satıcısında bile böyle..
Kullanıcı avatarı
therapeute
 
Mesajlar: 366
Kayıt: 06 Haz 2016, 11:33

Sonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 36 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners