1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 16:25
therapeute
Sayın Forumdaşlar,

Nicedir aklımı çelen G serisi için bir konu açmak isterim.
Özellikle : 2012-2019 arasında üretilmiş kasa hakkında görüşlerinizi almak isterim.

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 17:11
moy
Sürekli baktığım ve çok sevdiğim bir araç.Tam erkek işi.
Porschede 911 ne ise mercedeste G o dur.
Artılarını saymak gerekirse, kült, eskimez, değer kaybetmez, kırılmaz bir araç.3 farklı diferansiyel kilidi ile arazide efsane başarılı.Tek teker yere sağlam bastığı sürece yürür gider.Dışı çok kolay face lift yapılabiliyor.
Eksileri viraj dönmez, hızlı gitmez, geri park ciddi sıkıntılı, dış hacmine göre içi dar, konfor düşük direksiyonu ağır.Fiyatları çok yüksek.
Bayi çıkışlı ve bakımlı az kmli kazasız uygun fiyata bulabilmek imkansız bulundumu alınmalı uzun seneler keyfle binilmeli.
2016 yılında ben yeni E kasayı aldığımda yanılmıyorsam 0 ları 950.000 tl civarı satılıyordu.

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 17:23
therapeute
Biraz daha detaylandıralım ;

Dizel tercih edilecekse , 2016 yılında gelen 242'lik motorun ne gibi farkı var? Muhtemelen en büyük handikap direksiyondaki vibrasyon , bu bağlamda yeni dizelmi yoksa eskisimi daha iyi acaba?

İç hacim konusunda haklısınız

Bayi çıkışlı olmayan araçların km oynanması haricinde başka bir rizikosu varmı?

3 kilit konusunu ayrıca ele almak lazım , acaba vitrin süsümü yoksa gerçekten fark veriyormu? Epet test videosu seyrettim , bu kilitleri kademeli kullanannı görmedim , çok zorlanırsa hepsinin düğmesine basıyor genelde sürücüler. Öten yandan Range'deki farklı yüzey yapısı seçeneklerini sunmuyor araç. Range'in yoldışı becerisi epey iyi olduğunu söyleyenler var.

Yeni kasanın testinde , sözde efsanevi zor bir etaptan gidiliyordu , test videosunda bolca övgü vardı , öte yandan önden giderek yolu gösteren eğitmenin aracı ise GLC , yani Q5 - X3 gibi araçlara muadil tatlı su dörtçekeri...

Motor - Lastik ebatları - Fren disk ebatları - offroad becerileri konularını tek tek derinlemesine deşelim istiyorum.

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 17:52
moy
therapeute yazdı:Biraz daha detaylandıralım ;

Dizel tercih edilecekse , 2016 yılında gelen 242'lik motorun ne gibi farkı var? Muhtemelen en büyük handikap direksiyondaki vibrasyon , bu bağlamda yeni dizelmi yoksa eskisimi daha iyi acaba?

Mercedes motor ve iç aksamları her zaman binek araçlarda iyice test edip eksikleri giderip en son G serisine adapte ediyor.
Örnek vermek gerekirse, 2010 E serisinin iç kısmı 2016 G lerde var. Motorda aynı şekilde.
Biz yeni motoru 2011 E 350 cdi 4 Matic kasamızda kullanmıştık 265 bg E kasa için gayet tatmin kar 100den 260 a kadar araçı kulağından tutup soluksuz bir şekilde çok rahat çıkartıyor ve bunu şişmeden peş peşe yapıyor.


İç hacim konusunda haklısınız

Bayi çıkışlı olmayan araçların km oynanması haricinde başka bir rizikosu varmı?

Aracın km oynanması bayi çıkışlılarda da olur, asıl tehlike ithal araçlardaki ötv usulsüzlüğü satın aldığınız aracın ötvsi A200 üzerinden yatırıldıysa vay halinize
cls 350 araca buz dolabı ötv si yatırıldığını gördü bu gözler :lol: :lol: :lol:


3 kilit konusunu ayrıca ele almak lazım , acaba vitrin süsümü yoksa gerçekten fark veriyormu? Epet test videosu seyrettim , bu kilitleri kademeli kullanannı görmedim , çok zorlanırsa hepsinin düğmesine basıyor genelde sürücüler. Öten yandan Range'deki farklı yüzey yapısı seçeneklerini sunmuyor araç. Range'in yoldışı becerisi epey iyi olduğunu söyleyenler var.

3.kilit ile araç arazi aracı gibi arazi aracı oluyor :thumbup:
Sizin bahsettiğiniz rengelerde Terrain Response system diye geçiyor
Terrain Response system erotizmse mekanik diferansiyel kilidi pornografidir.


Yeni kasanın testinde , sözde efsanevi zor bir etaptan gidiliyordu , test videosunda bolca övgü vardı , öte yandan önden giderek yolu gösteren eğitmenin aracı ise GLC , yani Q5 - X3 gibi araçlara muadil tatlı su dörtçekeri...

Motor - Lastik ebatları - Fren disk ebatları - offroad becerileri konularını tek tek derinlemesine deşelim istiyorum.


1 milyon TL verip aracı dağa taşa vuracak pek insan tanımıyorum ben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 18:46
Cruciatus
Çok sevdiğim bir youtube kanalıdır. 2 sene önceki incelemesinde aracın konforunu hiç beğenmemişti, bunda fikri değişmiş. Ayrıca takip edebildiğim kadarıyla kanalın sahibi Fahir Talib de bir saatsever. Farklı farklı saatler takıyor. Direkt tanıyabildiğim bir Daytona’sı ve Milgauss’u var..


https://youtu.be/2OXl-f_IgbY


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 21:09
Ankthas
tipi süper bence piyasadaki en güzel jip

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 21:44
therapeute
Son versiyonunda ciddi değişimler var ve araç daha ehlileşmiş görünüyor.

Arzum bir evvelki kasadan ; 2015 , 35. Yıl serisinden edinmek , fakat aracı derinlemesine tanıyamadım bir türlü.

242 beygirlik 3lt dizel hangi aydan itibaren kullanılmaya başladı acaba?

Re: Mercedes G serisi,

MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2020, 22:18
therapeute
Yeni kasanın fiyatları bana “ garip saat ilanları “ konusunu anımsatıyor.

G500 ikinci el olarak 1,8-2,1 aralığına çeşitli ilanlarda öneriliyor. Aynı aksesuar seviyesi bayise sıfır olarak 1,7 oysa. Bu konu ismi lazım değil , yetkili satıcısında bile böyle..