1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 10:54
ikarakas
Herkese iyi forumlar
İkinci el bir araç almak istiyoruz.Hafta içi hergün ızmir manisa arası ise gidip geliyorum yaklaşık 80 km civarı haftasonları ızmir balıkesir yolculuğum oluyor genellikle.
Yakiti fazla olmayan tercihen lpg li sedan 4 kişilik bir aileyle rahat yolculuk yapabileceğimiz bu fiyat bandında mümkün olan kadar donanımlı bir araç bulmam için yardimlarinizi bekliyorum.
Dusunduklerim arasında 2008 corolla elegant.2010 mazda 3 impressive.2010 mitsubishi lancer 1.6 invite var farklı onerilerinize açığım teşekkür ederim

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 11:49
Ahmetrefik
Renault Fluence , yakıtı uygun , bakımı ucuz , geniş :thumbup:

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 12:26
hozburun
Ahmetrefik yazdı:Renault Fluence , yakıtı uygun , bakımı ucuz , geniş :thumbup:


+1 Bütçeniz dahilinde 2013 Model 55.00-65.000 km de dizel otomatik alma imkanınız var :thumbup:

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 12:41
sali
Benzinli heleki otomatik mazda3 uzak durulması gereken araç

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 12:51
ikarakas
Ben genelde japon markalarda takili kalmışım.. galiba renault ve peugeot araçlara biraz önyargılı yaklaşıyorum.citroen c elysee ile başarısız bir maceramız oldu fransızlara bu yüzden biraz çekimser kalıyorum sanırım.fluence hakkında biraz kapsamlı araştırma yapmaya baslayim teşekkür ederim

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 13:33
ÜmitYüksel
ikarakas yazdı:Ben genelde japon markalarda takili kalmışım.. galiba renault ve peugeot araçlara biraz önyargılı yaklaşıyorum.citroen c elysee ile başarısız bir maceramız oldu fransızlara bu yüzden biraz çekimser kalıyorum sanırım.fluence hakkında biraz kapsamlı araştırma yapmaya baslayim teşekkür ederim



Japon lar biraz fazla yakar.Reno hiç sevdam olmadı arabamda olmadı.En son eşime Peugeot 208 1.2 110 bg bir araç aldım onu 1 hafta falan kullandım.Seri atik ve sorun yaşamadım.İç dizaynı güzeldi.Tek sıkıntısı benim gibi 150 km üstü hızda kullanan biririnde ister istemez yakıt 7 lt lerde geziyor.

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 15:41
cagatay1903
Renault Fluence kesinlikle

ek olarak peugeot 301 neden olmasın :thumbup:

Re: Maksimum 50 bin bütçeli araç önerisi

MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2017, 15:43
SeiKinetic
Mazda3 de, Lancer de gerek yol tutuşu, gerek mekanik kalite, gerek altyapı kalitesi bakımından PSA ve Renault grubundan fersah fersah ötededir. Sürücüyü ve yolcuyu her seferinde şaşırtır, ilk günkü hissi tekrar tekrar yaşatırlar. Ancak işin içine ekonomi girdiğinde maalesef Fluence gibi opsiyonlar dahil olabiliyor. Lancer'in fiyatları geçen yıla oranla %20 oranında artmış durumda. 2 yıl önce 39.000 TL'ye aldığımız Lancer'i 41.000'e elden çıkarmak zorunda kaldıktan sonra o fiyatlara bir daha maalesef bulamadım. Rakiplerinin yeniliklerini de takip etmedi. Ülkedeki marka geleceği meçhul. 1.6 benzinli motor her konuda tatminkar, özellikle düşük devirli kullanımlarda düşünüldüğü kadar yakmıyor ancak genel tüketimde 8.0lar görülebiliyor. Seçenekleriniz arasına TDCi Focus'u da ekleyebilirsiniz. Malzeme kalitesi olarak tatmin edici olmayabilir ancak mantıklı bir seçenek olduğu su götürmez bir gerçek. En ön planda ekonomi varsa -ki bu sadece yakıt ekonomisi değil; 2.el piyasası, satılabilirlik, yedek parça gibi faktörler günümüzde oldukça önemli- Fransızları gözden geçirebilirsiniz bir kez daha.
Lancer bir daha alınır mı? Bir daha değil çok kez daha alınır. Ancak ödün vermeniz gereken konular gün geçtikçe artıyor. O tasarım 10 yıldır aynı. Rakipleri 3.-4. yeni kasayı, yepyeni özelliklerle çıkarmış durumda. Lancer'in yaptığı tek atak ise hantal, o kasaya yakışmayan 1.5 4A90 Colt Z30 motorunu alıp 1.6 4A91'i koyması oldu. Onun dışında parmağını oynatmadı marka bu güzide model için. Servis yaygınlığı gibi Mitsubishi'nin yarışamayacağı, adının dahi geçmediği alanları saymıyorum bile. Ancak yine de alırsanız sizi pişman etmeyecektir. Daha özel, daha yakışıklı, daha az rastlanan bir aracınız olur. Bir kez oturduktan sonra, o kapının, torpidonun, göğüs diye tabir ettiğimiz bölgenin devasa yapılarını gördükten ve koltuğunuza gömüldükten sonra, PSA ve Renault grubunun tabiri caizse bisiklete oturuyormuş hissini çok daha rahat farkedersiniz. İyi düşünülmesi gereken bir seçenek. Sanırım Fluence gibi daha mantıklı seçenekler düşünülebilir.
Seçiminizde kolaylıklar. Çok zor, çok orta bir limit 50.000 günümüzde. İyi sürüşler.