Mercedes C200D Mi Audi A4 Mü?

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj muratseyit » 14 Tem 2016, 19:02

2 gündür takip edemem nedeni ile birkaç gündür yazılanları üzülerek okudum. amacım insanların kırılması ve birbirini kırması değildi. olay omega ve rolex olayına dönmüş. şahsen omega po tercih ederek almama rağmen rolex de büyük bir markadır. ama çocukluktan beri omegayı sevmişimdir. son dönemde de insanların çoğu skoda superB'yi çok övüyor ama bana hitap etmiyor.
neyse.
a4 ve 200d arasında düşünürken şunu farkettim. audi 30000-40000 tl fazla iken satış fiyatı mercedesin vergi öncesi 10000 tl fazla.
bu markalarda, marka değeri yakın olan iki araç arasında pahalı olan daha iyidir demek istemiyorum ama onun da bir anlamı var diyorum.
konu başlığına ilginiz için teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
muratseyit
 
Mesajlar: 421
Yaş: 45
Kayıt: 28 Eki 2012, 17:18
Konum: Kütahya

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj adorno » 14 Tem 2016, 20:59

Baran yazdı:Premium algısı kişiden kişiye değişir abi,vw hiç sevmem ama bir passatın A4 ten cok aşağı kaldıgını düşünmüyorum.Birde atladıgımız şöyle birşey var ki Almanlar segment olayını bilinçli sekilde ayarlıyor.Skoda VW Audi yani Vag grubu ardındanda BMW ve Mercedes geliyor,bunu fiyatlandırma ve donanım olarak bilincli sekilde kontrol altında tutuyorlar.İyi veya kötü başarılı yada başarısız demek ayrı şey sevip sevmemek ayrı şey.Mesela vw ve audi bana ruhsuz geliyor Mercedes ise eski dönemlerindeki kadar kaliteli gelmiyor sadece süslü püslü..BMW ise Mercedesin taş gibi oldugu dönemlerde çürüyüp dökülürken şu an sac kalitesi malzeme kalitesi ve montaj kalitesi anlamında Mercedesten 1 adım önde.S serisi yorumları yapılmış,bende o segmentte S serisinin 7 den iyi oldugunu düşünüyorum ki buda bilinçli bir hamle cunku dünya genelinde o klasmanı domine eden bir arac varken alman gidipte 7 serisini ondan iyi yapmaz.Marka algısı olarak S serisi herzaman 7 serisini dövecektir.Benim Quattrom cok guzeldi ama 204 c kasam bana hiçbirşey hissettirmedi yolda sürekli çift kat kondom etkisi vardı.Bmw ise direk cuminside :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Burada kiyaslanan w204 ile Bmw nin hangi modeli ?


Sent from my iPhone6+ using Tapatalk
Her başarılı erkeğin ardında en az bir kadın vardır.
Kullanıcı avatarı
adorno
 
Mesajlar: 455
Kayıt: 23 Tem 2012, 22:49
Konum: Antakya

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj MertYe » 14 Tem 2016, 21:00

Muhtemelen sahip olduğu F30 dan bahsediyordur diye düşünüyorum Baran
Kullanıcı avatarı
MertYe
 
Mesajlar: 3529
Yaş: 30
Kayıt: 14 Ağu 2014, 19:13

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj Baran » 14 Tem 2016, 22:16

Mercedesin istenilen modeli ile Bmw deki aynı segmentteki karşılığını kastettim farketmez.Benim kullanmadıgım kalmadı o yuzden hepsini kastettim genel sürüş itibari ile.Buna c63 amg ile M4 de dahil.Şöle söliyim düşük süratlerde cok hissedilmesede ki gercek şöför hisseder asıl bahsettiğim limit kullanımlarında 100km+ süratlerde arac dağıldığı zaman ki bu ağırlık transferi yapmanın guvenlik acısından zorunlu oldugu durumlar yada panik hallerinde olabilir aracın tepkilerini ne yapacagını sürücüye hissettirmesi cok buyuk önem taşır.140km de aracın 1000 küsür kg ağırlıgı neredeyse 100kg ya düşer buda demek oluyorki en ufak direksiyon yada gaz fren tepkisi tüm hesabı kitabı değiştirir.140km de arac çizgisinden cıktıgında gazı freni dozlamayı direksiyon açısını hissetmez arabadan kopuk olursanız ayvayı yediğinizin işaretidir.Mercedeslerde ki SLK200 ve w204 200 benzinli kompressor sahibiydim ikisindede yukarda bahsettiğim durumlarda aractan hiçbir geri dönüş alamadığım durumlar oldu o an alman muhendislerinin ve türkiyemin guzel asfaltının şefkatli kollarına bıraktım kendimi.Bmw de ise adamım siz şöyle bir kenara cekilin bakayım kontrol bende diyebiliyorum.O alete ben hükmetebildiğim sözümü dinletebildiğim istediğimi yaptırabildiğim kadar şöförüm ben.Heee sektörde elin ayağın gibi olan hissiyat veren cok otomobil var benim bu yorumlarım tamamen karşılaştırmasını yaptıgımız bmw mercedes vag grubu için gecerli.Karmakarışık yazıyor olabilirim meselada Mercedeste cekiş kontrol sistemleri tam olarak iptal edilemiyor bu bile bana yagmurlu havalarda kaç kere salak kazalar yaptırıyordu,Bmw de dibine kadar kapatılabiliyor.Tabı bu bahsettiklerim standart bir sürücü için birsey ifade etmiyor olabilir ihtiyacıda olmayabilir ama atmosferik motorları elektronik değil telli gaz kelebeklerini özleyen biri için emin olun cok şey ifade ediyor :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13228
Yaş: 39
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj adorno » 14 Tem 2016, 23:00

Buyurdugunuz gibi surus kabiliyetleri acisindan Mercedes bir noktadan sonra surucuyu kisitliyor, o da redline sahasi oluyor ki bu alani ustaca yonetecek kimse var midir bilmiyorum. Mercedes ozellikle konfor, uzun omur ve saglamlik konusunda BMW den epeyce ilerdedir desem konuyu spekule etmis olmayacagimi dusunuyorum: Mesela uzerinden 10 -15 yil gecmis BMW ile Mercedes i yanyana koyarsaniz daha net gorulur bu durum.
Sanziman durumu iki marka arasinda belirgin fark yaratiyor hizlanma istegi ve gecislerde ZF sanzimanla uyum, Mercedes in onceki 5G simdiki 7G ve 7G plus larda maalesef saglanamadi. Yazilim guncellemeleriyle giderilmeye calisiliyor ama istenen duzeyde degil kanimca ancak 2017 itibariyle w205 1,6 motorlara da uygulanacak olan 9G sanziman devreye girince durum degisecektir. Tabii bu aksami da Mercedes uretiyor, ZF ayri bir firma.
Verdiginiz bilgilerin derinliginden ayni kategoride araclari kiyasladiginizi tabii ki dusundum ancak nesnel kriter olusturmak acisindan yazilmasi daha uygun ve etik olur acisindan yazmistim o cumlemi acikcasi.
Gelelim teknoloji konusuna,
Audi A6 3.0 tdi Quattro far retrofiti yapildi gecenlerde, bu da oradan bir tespit eklemek istedim:

Resim

Ayrica guncel multibeam led teknolojisi ile sis farlari tamamen tarihe karisti, ayrintilar icin link incelenebilir ve youtube teaser izlenebilir:

https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -darkness/

Son olarak da akilli surus sistemleri konusundaki aciklara deginerek yazimi noktalamak istiyorum:

http://shiftdelete.net/bmw-sahipleri-te ... inda-73226




Sent from my iPhone6+ using Tapatalk
Her başarılı erkeğin ardında en az bir kadın vardır.
Kullanıcı avatarı
adorno
 
Mesajlar: 455
Kayıt: 23 Tem 2012, 22:49
Konum: Antakya

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj Baran » 14 Tem 2016, 23:20

Bahsettiğim konu redline degildi defalarca acıkladım başka konulardada ayrıca saglamlık uzun ömürlülük konusuda yıllar içinde oldukca değişti birebir kullanılan malzemeleri biliyorum birara detaylıca yazarım.Bahsettiğiniz avantaj malesef seneler içinde rol değiştirdi bmw ve mercedeste.Şanzıman konusundada ZF şu an kuru kavramalı şanzıman olarak piyasadaki en başarılısı ki ıslak kavramalı Vag grubu dsg yada stronik şanzımanlara göre cok daha efektif calışıyor ve sorunsuz.Mercedes saglamlık olarak şanzıman konusunda başarılı olsada malesef performans manasında rakiplerinin oldukca gerisinde kalıyor senelerdir.Bazı seylerin bilinçli yapıldıgını belirtmekte fayda var ki bmw nin motor karakteristiğine uygunken zf ,mercedesin sanzımanıda bence genel kullanım karakterine oldukca uyuyor sakin ve konforlu.Son olarak o redline sahası dediğiniz alanı yönetebilecek insan sayısı azda olsa var en azından benim cevremde oldu bu yaşıma kadar,bu konuda pek alcak gönüllü olamayacagım biride ben sayılırım.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13228
Yaş: 39
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj Tgm » 14 Tem 2016, 23:30

adorno yazdı:Buyurdugunuz gibi surus kabiliyetleri acisindan Mercedes bir noktadan sonra surucuyu kisitliyor, o da redline sahasi oluyor ki bu alani ustaca yonetecek kimse var midir bilmiyorum. Mercedes ozellikle konfor, uzun omur ve saglamlik konusunda BMW den epeyce ilerdedir desem konuyu spekule etmis olmayacagimi dusunuyorum: Mesela uzerinden 10 -15 yil gecmis BMW ile Mercedes i yanyana koyarsaniz daha net gorulur bu durum.
Sanziman durumu iki marka arasinda belirgin fark yaratiyor hizlanma istegi ve gecislerde ZF sanzimanla uyum, Mercedes in onceki 5G simdiki 7G ve 7G plus larda maalesef saglanamadi. Yazilim guncellemeleriyle giderilmeye calisiliyor ama istenen duzeyde degil kanimca ancak 2017 itibariyle w205 1,6 motorlara da uygulanacak olan 9G sanziman devreye girince durum degisecektir. Tabii bu aksami da Mercedes uretiyor, ZF ayri bir firma.
Verdiginiz bilgilerin derinliginden ayni kategoride araclari kiyasladiginizi tabii ki dusundum ancak nesnel kriter olusturmak acisindan yazilmasi daha uygun ve etik olur acisindan yazmistim o cumlemi acikcasi.
Gelelim teknoloji konusuna,
Audi A6 3.0 tdi Quattro far retrofiti yapildi gecenlerde, bu da oradan bir tespit eklemek istedim:

Resim

Ayrica guncel multibeam led teknolojisi ile sis farlari tamamen tarihe karisti, ayrintilar icin link incelenebilir ve youtube teaser izlenebilir:

https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -darkness/

Son olarak da akilli surus sistemleri konusundaki aciklara deginerek yazimi noktalamak istiyorum:

http://shiftdelete.net/bmw-sahipleri-te ... inda-73226




Sent from my iPhone6+ using Tapatalk


Audi almanya da ust uste inovatif odulleri toplarken hatta en buyuk silahlarindan biri teknolojiyken ve slogani bile buyken nasil 10 yil geride kaliyor anlamis degilim :)

http://www.otomobilport.com.tr/audiye-e ... rka-odulu/
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
Kullanıcı avatarı
Tgm
 
Mesajlar: 3778
Yaş: 36
Kayıt: 24 Şub 2014, 15:17
Konum: Ankara

Re: c200d mi audi a4 mü

Mesaj adorno » 14 Tem 2016, 23:37

Tgm yazdı:
adorno yazdı:Buyurdugunuz gibi surus kabiliyetleri acisindan Mercedes bir noktadan sonra surucuyu kisitliyor, o da redline sahasi oluyor ki bu alani ustaca yonetecek kimse var midir bilmiyorum. Mercedes ozellikle konfor, uzun omur ve saglamlik konusunda BMW den epeyce ilerdedir desem konuyu spekule etmis olmayacagimi dusunuyorum: Mesela uzerinden 10 -15 yil gecmis BMW ile Mercedes i yanyana koyarsaniz daha net gorulur bu durum.
Sanziman durumu iki marka arasinda belirgin fark yaratiyor hizlanma istegi ve gecislerde ZF sanzimanla uyum, Mercedes in onceki 5G simdiki 7G ve 7G plus larda maalesef saglanamadi. Yazilim guncellemeleriyle giderilmeye calisiliyor ama istenen duzeyde degil kanimca ancak 2017 itibariyle w205 1,6 motorlara da uygulanacak olan 9G sanziman devreye girince durum degisecektir. Tabii bu aksami da Mercedes uretiyor, ZF ayri bir firma.
Verdiginiz bilgilerin derinliginden ayni kategoride araclari kiyasladiginizi tabii ki dusundum ancak nesnel kriter olusturmak acisindan yazilmasi daha uygun ve etik olur acisindan yazmistim o cumlemi acikcasi.
Gelelim teknoloji konusuna,
Audi A6 3.0 tdi Quattro far retrofiti yapildi gecenlerde, bu da oradan bir tespit eklemek istedim:

Resim

Ayrica guncel multibeam led teknolojisi ile sis farlari tamamen tarihe karisti, ayrintilar icin link incelenebilir ve youtube teaser izlenebilir:

https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -darkness/

Son olarak da akilli surus sistemleri konusundaki aciklara deginerek yazimi noktalamak istiyorum:

http://shiftdelete.net/bmw-sahipleri-te ... inda-73226




Sent from my iPhone6+ using Tapatalk


Audi almanya da ust uste inovatif odulleri toplarken hatta en buyuk silahlarindan biri teknolojiyken ve slogani bile buyken nasil 10 yil geride kaliyor anlamis degilim :)

http://www.otomobilport.com.tr/audiye-e ... rka-odulu/

Yazilim ve arayuz konusunda oldugunu yazmislar zaten. Bahsettigim donanim ile ilgiliydi.


Sent from my iPhone6+ using Tapatalk
Her başarılı erkeğin ardında en az bir kadın vardır.
Kullanıcı avatarı
adorno
 
Mesajlar: 455
Kayıt: 23 Tem 2012, 22:49
Konum: Antakya

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Google [Bot] ve 38 misafir

cron
   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners