Buyurdugunuz gibi surus kabiliyetleri acisindan Mercedes bir noktadan sonra surucuyu kisitliyor, o da redline sahasi oluyor ki bu alani ustaca yonetecek kimse var midir bilmiyorum. Mercedes ozellikle konfor, uzun omur ve saglamlik konusunda BMW den epeyce ilerdedir desem konuyu spekule etmis olmayacagimi dusunuyorum: Mesela uzerinden 10 -15 yil gecmis BMW ile Mercedes i yanyana koyarsaniz daha net gorulur bu durum.
Sanziman durumu iki marka arasinda belirgin fark yaratiyor hizlanma istegi ve gecislerde ZF sanzimanla uyum, Mercedes in onceki 5G simdiki 7G ve 7G plus larda maalesef saglanamadi. Yazilim guncellemeleriyle giderilmeye calisiliyor ama istenen duzeyde degil kanimca ancak 2017 itibariyle w205 1,6 motorlara da uygulanacak olan 9G sanziman devreye girince durum degisecektir. Tabii bu aksami da Mercedes uretiyor, ZF ayri bir firma.
Verdiginiz bilgilerin derinliginden ayni kategoride araclari kiyasladiginizi tabii ki dusundum ancak nesnel kriter olusturmak acisindan yazilmasi daha uygun ve etik olur acisindan yazmistim o cumlemi acikcasi.
Gelelim teknoloji konusuna,
Audi A6 3.0 tdi Quattro far retrofiti yapildi gecenlerde, bu da oradan bir tespit eklemek istedim:
Ayrica guncel multibeam led teknolojisi ile sis farlari tamamen tarihe karisti, ayrintilar icin link incelenebilir ve youtube teaser izlenebilir:
https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -darkness/Son olarak da akilli surus sistemleri konusundaki aciklara deginerek yazimi noktalamak istiyorum:
http://shiftdelete.net/bmw-sahipleri-te ... inda-73226Sent from my iPhone6+ using Tapatalk
Her başarılı erkeğin ardında en az bir kadın vardır.